Skocz do zawartości

mrozilla

Zarejestrowani
  • Postów

    153
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mrozilla

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Są tam opisane problemy z oświetleniem wnętrza (tymi lampkami w podsufitce), które możemy wyłączyć przyciskiem. W tym przypadku one prawidłowo reagują na zamykaniem/otwieranie drzwi, problem jest tylko z podświetleniem tych przycisków i tymi dwiema pomarańczowymi diodami. Nawet podświetlenie przycisków i trybów dźwigni zmiany biegów włącza i wyłącza się prawidłowo.
  2. To gdzie w ogóle zaczynać szukać problemu? W innym temacie opisałem obecne błędy ale żaden nie wskazuje na problem z oświetleniem wnętrza.
  3. Czy normalnym jest, że po zamknięciu auta w panelu oświetlenia wnętrza z przodu gdzie są podświetlone 3 przyciski powyżej nich świecą dwie czerwone diody, które w nocy mocno oświetlają wnętrze/podłokietnik i nie przestają świecić pomimo zamknięcia centralnego zamka, nawet po długim czasie od zamknięcia nie wyłączają się.
  4. Wydaje mi się, że czasami jest chwilowy lag w niektórych sytuacjach po dodaniu gazu i ogólnie praca silnika jest twardsza niż kiedyś ale akurat nie jestem pewien czy to ma coś wspólnego z błędem, bo było tak jeszcze długo przed tym jak zauważyłem ten błąd.
  5. Od jakiegoś czasu mam problem z powracającym błędem 4501. Jest to błąd opisany jako: 4501 DDE: Exhaust-gas recirculation Po skasowaniu błąd powraca po około 80-120 km 50/50 miasto/trasa, w pamięci zanim wyskoczy CHECK pojawia się już krótko po skasowaniu. Po opisanym przebiegu włącza się już kontrolka CHECK. EGR został sprawdzony pod kątem czystości (był czyszczony pół roku temu i jest obecnie praktycznie w niezmienionej formie jak po czyszczeniu). Kupiłem używany oryginalny zawór EGR i go wymieniłem, również bez zmian. Jeździłem z odpiętą przepływką (poza dodatkowymi błędami spowodowanymi odpiętym przepływomierzem) błąd tak samo powracał jak wcześniej. Sprawdziłem EGR pod kontem szczelności zasysając wężyk i prawidłowo otwierał się i trzymał w określonej pozycji. Niestety nie wiem co dalej mogę zrobić aby pozbyć się problemu.
  6. Rozumiem, w takiej sytuacji na co z 0W40 jest najlepiej przejść i jakiej firmy?
  7. Obecnie jest to tylko olej 5W30 jeżeli chodzi o Castrol z normą LL04. Ewentualnie zamienić go na 0w30, 5W30 czy 5W40, który olej będzie lepszy biorąc pod uwagę, że od nie pamiętam jak dawna był lany 0W40 LL04.
  8. Jaki olej 0W40 ma obecnie normę LL04, ciągle był lany Mobil EST, a ostatnie kilka wymian Castrol EDGE FST 0W40 właśnie z normą LL04, a teraz okazuje się, że nowe partie nie mają już normy LL04 zarówno jednego jak i drugiego producenta. Na jaki ewentualnie zmienić olej w E90 320D 163KM?
  9. U mnie na wprost czuć gdy się zrobi ruch kierownicą, gdy trzyma się ją prosto i nie kręci w żaden sposób wibracji brak. Podmieniłem raz na 17 (moje 16) i wydaje mi się, że było mniejsze bicie ale obecne 16 są wyważone, kolejny komplet opon i bez zmian. Oczywiście zamiana tył/przód nic nie daje. Czasami kręcąc lewo/prawo manewrując po parkingu usłyszę "stuknięcie" gdzieś z układu tylko nie mam pojęcia skąd i nie mogę tego ustalić, bo nie wiem jak to wywołać, nie ma zasady ale czuję je na kierownicy. Nie regulowałem śruby od luzu na maglownicy, może ktoś miałby zdjęcie gdzie ona się znajduje i z której strony byłby lepszy dostęp?
  10. Od jakiegoś czasu zauważyłem, że na zakrętach (najbardziej czuć przy 70-90km/h) gdy jedziemy po łuku i wracamy do jazdy na wprost czuć jakby kierownica wracała skokowo. Przy kręceniu się na parkingu tego nie czuć, kręcąc w miejscu też nie. Bardziej czuć gdy robimy to z odpuszczonym gazem (wyhamowywanie auta silnikiem), a mniej gdy w tym czasie przyspieszamy. Zmieniłem opony na drugi komplet z wyważeniem i nic się nie zmieniło. Od kilkudziesięciu kilometrów mam zapocony przewód wspomagania ale przez ten czas nie ma jakiegokolwiek wycieku ani też nie ubyło nawet grama płynu wspomagania. Czy ktoś miał coś podobnego i znalazł rozwiązanie?
  11. Większe wartości, które zmieniają się do temperatury płynu 60st.C, po jej przekroczeniu wartość świec żarowych to 0 o ile pytasz o parametry w Live Data.
  12. Ponieważ od zawsze był lany jeden z nich w zależności, który miał aprobatę LL04 ale teraz jak widzę żaden jej nie ma, bo w ogóle coś BMW z tymi normami pozmieniało, że producenci na nową muszą ją zdobyć, tak przynajmniej wyczytałem więc w sumie nie wiadomo co zalać żeby było zgodne z normą nie zmieniając specyfikacji SAE.
  13. Chciałbym dopytać, bo chyba cały czas coś się zmienia, dużo wcześniej lałem Mobil 1 ESP 0W40 z normą LL04, później ponownie pojawił się Castrol EDGE FST 0W40 z normą LL04 (jakiś czas nie miał tej aprobaty, gdzie wcześniej, nawet w ASO też właśnie taki olej z tą normą był lany). Obecnie chciałem ponownie kupić Castrol ale widzę, że nawet na stronie producenta znowu nie ma normy LL04, na stronie Mobil przy ESP 0W40, pomimo, że na innych stronach w niektórych miejscach jest taka informacja również nie jest wyszczególniona norma LL04. Co w takim razie z tą normą kupić? Chyba nie ma sensu zmieniać 0W40 na inny. Czy faktycznie Mobil 1 ESP 0W40, który jak kojarzę od bardzo dawna na pewno miał tą normę obecnie jej nie posiada?
  14. Przy ograniczeniu +40mg/s nie pojawia się błąd w DDE? U mnie po ograniczeniu pojawił się błąd EGR, po przywróceniu 0 i skasowaniu błędu tak jak wcześniej, nic się nie pojawia.
  15. Interwał zmienił się z 35000 na 32000 po przejechaniu ponad 3000km natomiast po wymianie klocków i tarcz z przodu oraz po resecie wymiany po przejechaniu takiego samego odcinka jak na oleju cały czas pokazuje 90000km do wymiany hamulców z przodu (tyle samo ile od razu po resecie). Dlaczego tak może być?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.