Skocz do zawartości

sm0ku12

Zarejestrowani
  • Postów

    72
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320d

Osiągnięcia sm0ku12

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Czasem czytajac to forum mam wrazenie, ze jestem na stronie VWGOLF-klub, a nie BMW. Wyliczanie kto zaoszczedzil ile na ropie, a kto wydal o 3 tysiace wiecej na czesciach... Myslalem, ze to auto dla zamoznych? W Polsce chyba ciagle jednak panuje tendencja zastaw sie, a postaw sie, zeby moc sie pokazac na dzielni, a pozniej placz w inetrnecie i przekonywanie innych do swoich racji co kto powinien kupic i czemu ;)
  2. Dokladnie, sam robie ok. 20 k rocznie, a kiedy kupowalem to auto w 2012 to srednia roczna wychodzila 22 k poprzedniemy wlasicielowi. Wydaje sie to malo realne, ale sie zdarza. P.S. Nie kupilem diesla dla oszczednosci, w ogole nie chcialem diesla, ale to byla jedyna oferta, na ktora polowy tego forum nie krzyczala "bity bity zobacz nie ma naklejki na slupku, zobacz ma schowek z innej wersji, za tani itd"
  3. 140k przebieg ? Ja mam prawie dwa razy wyższy przebieg a mam samochod po lifcie.. i nie wymienialem takich rzeczy a wlasciwie to nic nie wymieniałem a co dopiero te sprawy, które Ty wymieniałes przy takim przebiegu.... zawieszenie mam jak nowe. Srodek tez... Na diesla bmw ten przebieg 140k to jest nic.. nierealne byś aż tyle wymieniał. Chyba, że użytkujesz je w naprawde ekstremalnych warunkach... Ale dla 8-9 letniego auta 140k... to trzeba jezdzic okolo 15 tys rocznie.. kto wierzy zeby diesel tyle robil ? Ja robię dużo więcej a naprawdę jezdze normalnie i zadne dalekie odleglosci, zadne dojazdy do pracy itd.. 15 tys to auto wiekszosc musialoby stac... ale to nie m3 na weekendy tylko diesel więc jak to możliwe? Zakładałbym, że kupiłeś perełkę ale nie bo przecież tyle już w nim wymieniłeś.. Wg mnie twoje auto ma 400k przebiegu a nie 140k. Znajdziesz tu na forum, dziesiatki albo i setki osob ktorym padala turbina i/lub dwumasa w okolicach 150k. Mozliwe ze wszyscy maja naprawde 400 k, wszystko jest mozliwe, jednakze nie mozna tego sprawdzic wiec nie ma to wiekszego znaczenia. W zasadzie zeby odpowiedzi na tym forum byly 100% wiarygodne, to powinni sie wypowiadac tylko pierwsi wlasciciele nowych aut z salonu ;)
  4. Auto kupilem z Bawaria Motors Premium Selection, wiec bardziej pewnym jest byc trudno kupujac auto od obcych, ale 100% pewnosci oczywiscie nia mam... W srodku auto wygladalo na bardzo mlode. Mam zreszta pelna dokumetacje serwisowania w ASO od pierwszego kupna w polskim salonie... Mozliwe, ze poprzednia wlascicielka nie dbala o diesla jak nalezy, a ja po przesiadce z seata toledo bylem bardzo spragniony czestego sprawdzania mozliwosci nowego auta ;) Gdybanie.
  5. ja mam e90 2.0 d z 2006 przebiegiem 140 k. Auto mam 1,5 roku, w tym czasie wymienilem: -przeplywomierz - dosc tanio -turbine - 5 k -dwumase + sprzeglo - 2 k -amor przod - 1,5 k z poduszkami o ile dobrze pamietam -teleskop w bagazniku - grosze -Zapala sie na mrozie kontrolka swiec przy starcie, ale przetrwaly zime (poki co) - koszt ok 800 pln komplet Mysle ze ktos kto kupi po mnie auto za jakies 2 lata bedzie mnial niezla okazje bo wszystkie czesci wstawiam LUKi Boshe Garrety itd.
  6. mialem podobnie, lekkie szarpanie na jalowym, klekot przy puszczaniu sprzegla. Mechanik zdiagnozowal dwumase, a ze bylem po wymianie turbiny na nowa (5 k w plecy) postanowilem poczekac z tym troche. Jezdzilem tak z 3 miesiace, zrobilem ponad 500 km, nawet sie przyzwyczailem lol... Sporo osob z tym jezdzi czekajac na poprawe nastrojow konsumenckich... Swoja droge polecam kupic samemu czesc na allegro - mechanicy ladnie łoją na dwumasach, kupujac sam zaoszczedzilem ponad 800 PLN!
  7. Nie byla, a ta co jest teraz jest nowa.
  8. Mam pytanie robilem rok temu chip, w tym roku padla mi turbina i wstawilem nowa, czy wymiana ma wplyw na ustawienia? Czy powinienem znowu pojechac na hamownie?
  9. i do czasu zrobienia biegac do pracy z buta ;)
  10. Hmm biorac na uwage to co napisal alvarokr, pomysl Nateka wydaje sie byc sensowny
  11. Czesc, (e90 320d 2006) Niedawno padla mi turbina i zdecydowalem sie wymienic na nowa (5 k w plecy)... Jeszcze mnie boli, a prawie rownoczesnie (dzien wczesniej) zaczelo klekotac cos kiedy lekko sie wcisnie sprzeglo, kiedy wcisnie sie dalej klekotanie ustaje. Przy pelnym wcisnieciu lekko swiszczy, ale swiszczenie slychac tylko przy otwartych szybach. Nic nie slizga nic nie koziolkuje. Biegi wchodza nieco topornie ale bez problemow (z tego co tu czytam to tak chyba jest nawet w nówkach). Mechanik od razu zdiagnozowal to jako nawalajaca dwumase i mowi, ze jak mnie przestanie bolec wydatek na turbine, zeby zrobic caly komplet sprzeglo plus dwumase. Naczytalem sie o tym na forum i wszyscy polecaja robienie kompletu, ale jak glowny argument podaja fakt, ze nie ma co dwa razy placic za robocizne. PYTANIE: Czy poza argumentem ekonomicznym jest inny powod, dla ktorego nie powinienem wymienic samej dwumasy? Strasznie mnie to klekotanie wkurza, a nie jestem gotowy na kolejne 3 tysie za komplecik. Watkow na temat wymiany sprzegla jest mnowstwo ale przeszukujac je nie znalazlem odpowiedzi na pytanie powyzej. Dzieki!
  12. dzieki za odpowiedz o filtrach, rzeczywiscie patent prosty a wygladanie fajnie !
  13. Pytanie do autora retuszu - jakiego filtru uzyles zeby zusyskac ten efekt? Podwyzszenie temperatury + swiatlo w lekka zolc czy to jakis gotowy paczkowany? Bardzo fajny rezultat:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.