Skocz do zawartości

Speed111

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Speed111

  1. Witam.Prosba o sprawdzenie:WBA5E31090G729206.Dziekuje.
  2. Witam.U mnie od nowosci (teraz zrobione 7000km.)slysze trzaski i pyku-pyku i z przodu i z tylu auta.Nie ma przy tym reguly czy zimno czy goraco.Jak widac ta marka samochodu tak jest poskladana juz w fabryce i nic tam z tego nie robia.Nie sadzicie,ze troche to nie przystoi,tym bardziej,ze to seria 5(jeszcze w serii 1 bym to wybaczyl-inna klasa i inne pieniadze za auto).To moje pierwsze BMW i ostatnie bo tylko raz moge sie dac nabrac na ta marke.Chcialem zobaczyc co ona soba reprezentuje i juz wiem teraz.Dodam,ze w drugim moim aucie(tez kupiony jako nowe z salonu-Audi A5 sportback panuje cisza od nowosci,teraz przebieg to 47000km. i nie ma zadnych Trzaskow i Popykiwan.Pozdrawiam.
  3. Witam.U mnie od nowosci(teraz mam przejechane 7000km. jak nikt nie siedzi na fotelu pasazera to na nierownosciach przejezdzanych z predkosciami miejskimi rezonuje oparcie fotela komfortowego.Wkurza mnie to niesamowice.Auto za ponad 220 tys.zl. a caly czas wpada w rezonans.Fotel luzow nie ma bo jak reka go ruszam to stoi w miejscu.Dodam,ze w zastepczym 518d gdzie byly zwykle szmaciane fotele bylo cicho,nic nie rezonowalo.Teraz gdybym wiedzial ze to tak zrobione i tak ma byc to bym w zyciu za te fotele tyle nie doplacil(na tych szmacianych tez mi sie jezdzilo komfortowo,a nawet bardziej niz komfortowo bo Cicho i tez byly mieciutkie).Dodam,ze w 2002 roku kupilem nowego Passata z welurowymi fotelami i tam tez mialem ten sam problem(tyle,ze to inna klasa i inne pieniadze).Jak widac mam takie szczescie do wygodnych foteli,bo w Audi A5 mam zwylke szmaciane i tam nic nie rezonuje ani nie postukuje.Pozdrawiam.
  4. Witam.Moj 518d z 2016r. pali na ustawieniu comfort na krotkich odcinkach po miescie 13,2l.Dodam,ze jezdze dotykajac pedalu gazu tylko tyle zeby wogole jechal,kazdy mnie wyprzedza.Az strach pomyslec ile ten najoszczedniejszy Silnik diesla w gamie BMW spali jezdzac jak wiekszosc kierowcow(w miare dynamicznie).Zastanawiam sie tylko po co robic takie diesle co pala wiecej od benzyny i co 2600km zapycha mi sie zawor EGR(przebieg od nowosci 6900km. i juz 2 zawory wkrecili nowe).Diesel zawsze byl duzo oszczedniejszy(poprzednie auto Passat 1.9tdi z 2002 roku nie przekraczal 8l/100km. po miescie,Audi A6 2.0tdi z 2011r. podobnie,Audi A5 2.0 benzyna z Quattro z 2010r. mam na kompie przez caly czas od nowosci przez 49000km.przebiegu spalanie 12,4l/100km.).Teraz to juz chyba tylko benzyna-spali podobnie,jest duzo ciszej w srodku,nic sie nie zapycha,nic sie nie wypala.Wiem,ze od wrzesnia Dpf-y beda montowane i we wszystkich benzynach,ale te silniki wytwarzaja duzo mniej sadzy ,tak ze tam te zanieczyszczenia duzo wolniej beda sie gromadzic.Montaz tych nowoczesnych silnikow Diesla z norma Euro6 do samochodow osobowych wg.mnie stracil calkowicie sens.Pozdrawiam.
  5. Witam.W moim aucie BMW 518d 2016 rok,po przebiegu od nowosci 2500km.wymieniono zawor egr i chlodniczke.Teraz przy przebiegu 5000km znowu wymieniono egr.W obydwu przypadkach z powodu zasyfienia sadza.Jazda glownie po miescie,tylko czy to aby nie za szybko sie zapycha.Czytalem troche o zaworach egr i pisza ze nawet,gdy auto tylko uzytkowane po miescie to zawor powinien wytrzymac ok.50-60tys.km w dieslu i 100000km w benzynie. Dodam iz nie jest to moje pierwsze nowe auto i jezdze juz od 25 lat roznymi,ale takiej historii to nie mialem z zadnym.Jezdze normalnie,bez katowania silnika i skrzyni,moje auto nie podlegalo i dalej nie podlega zadnym akcjom servisowym.W serwisie mowia aby czesciej wyskakiwac w trase,tylko ze zawor wlasnie szybciej sie zapycha przy stalych ,srednich obrotach,a na trasie zazwyczaj tak mam(8 bieg,obroty ok.1500-2000).Najlepsza bylaby niemiecka autostrada-wowczas mozna jechac z wyzsza predkoscia i obroty bylyby w okolicach 3000-3500.Tylko ze do Niemiec i daleko z Bialegostoku i czasu brak i dla mnie to bezsens jezdzic aby jezdzic i wypalac paliwo zeby cos sie nie zapchalo(jezdze tyle ile potrzebuje,nie mniej nie wiecej).Trzeba bylo inaczej zaprojektowac ten zawor,to by bylo w porzadku.Ciekaw jestem tylko jak taki silnik mozna bylo dac do eksploatacji,przeciez to musialo wczesniej przejsc jakies testy.Piszecie na forum,ze duzo takich aut z tym silnikiem kupili korporacje taxi,ciekawe jak u nich wyglada sytuacja z egr-em.Przeciez te auta jezdza takze glownie po miescie.Jak mozna produkowac BMW ,ktore jezdzi bezawaryjnie tylko 2,5tys.km.Zeby ono zrobilo choc 25tys.km to jeszcze jeszcze,ale nie 2,5tys!.To moja pierwsza BMKA i od razu taka komedia-dla mnie to kpina z klientow.Rozumiem,ze normy ekologiczne,ale zrobcie cos zeby to jezdzilo,albo wycofajcie to ze sprzedazy,albo informujcie klientow,ze co 2,5tys.km Awaria i trzeba do serwisu.Teraz wymieniaja na gwarancji,ale ona za 2 lata sie skonczy i trzeba bedzie placic za kazdym razem a to nie kosztuje malo. Ktos powie trzeba bylo brac benzyne.Mam i benzyne-AUDI A5 2.0T.Quattro,teraz chcialem cos oszczedniejszego i dlatego kupilem diesla(roznica w spalaniu miejskim:Audi 13l,BMW 7,7l.Niech nikt nie mowi ze te 5l.na 100km to malo.BMW pali praktycznie polowe tego co 2.0 benzyna Audi,a i zasieg na zbiorniku nie 500km a prawie 1000kilometrow.Przepraszam za moze troszke zbyt dlugi wpis.ale pomimo tego ze na forum wchodze codziennie od kilku lat,to pisze niewiele.Prosze o komentarz jak u Was z tym silnikiem,ile robicie na swoich Egr-ach,bo moja sytuacja zaczyna mnie powoli denerwowac-nowe auto to co bedzie dalej.Co 2,5 tys.km..wkrecac i wykrecac,wkrecac i wykrecac,a co to jest jakis 20 czy 30 letni zajezdzony grat-to Nowe BMW!.Ot i taka historia. Dziekuje za przeczytanie i Do widzenia.
  6. Dokladnie ,na papierze to 1sekunda roznicy,a w rzeczywistosci to przepasc na niekorzysc BMW,proponuje sie przejechac i tym i tym.Zjezdzilem juz pare aut,wiec wiem co pisze.RZeczywistosc jest tutaj zupelnie inna niz to co podaja liczby. Audi nawet z napedem Quattro,ktory zabiera mu pare konikow przyspiesza jak dziki,widocznie roznice wynikaja ze sposobu doladowania.Zapraszam do sprawdzenia tego na zywo i dopiero potem do odniesienia sie do tego co tu napisalem.Jezdzilem 328i,a nie zadnym 320i,czy 320d,wlasnie po to by porownac te oba silniki.Narazie.
  7. Witam,jezdzilem takze na jazdach testowych nowa 3 z silnikiem 2.0 biturbo 245 KM i moge powiedziec tylko tyle,iz w stosunku do silnika AUDI 2.0 211KM to BMW nie jedzie wcale,pomimo wiekszej mocy i braku napedu na 4 kola,ktory siedzi w AUDI .A4 czy A5 2.0 TFSI to rakiety,kto nie wierzy niech sprobuje i sie sam przekona,jak sie to dopiero odpycha z 4 lap.Jedynie co jest lepsze w BMW to zmiana biegow 8-io stopniowego automatu-robi to plynniej i bez szarpniec w stosunku do 7-io biegowego s-tronika AUDI.Takze dla mnie osiagami,designem zewnatrz i wewnatrz to majstersztykiem jest cos innego.Ale to tylko moje(a moze i nie tylko moje)zdanie.Dziekuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.