Skocz do zawartości

igbt

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    najpierw e36 325i 91' czarna
    potem e36 325i 91' zielona
    teraz e36 323i 98' srebrna i e46 320d 150KM

Osiągnięcia igbt

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, mialem takowy przypadek, zaczęło sie jak demontowalem chlodniczke EGR podczas wymiany wadliwego termostatu. Po zlozeniu wszystkiego czuć spaliny, myślę sobie, ze źle zmontowalem chłodniczke do kolektora - poprawiłem i jakby trochę lepiej. Myślę sobie może od diesla po prostu tak czuć(zawsze mialem benzynę). Potem padła mi ta chlodniczka - zaczelo ubywac plynu chlodzacego - w zaworze EGR znalazlem ta ciecz. Tu ku zdziwieniu pomimo 3 bar podanych na układ cisnienie trzymało ale po rozgrzaniu pekniecie na chlodniczce sie rozszerzalo i plyn ubywal. Po wymianie chlodniczki czuc jakby bardziej spaliny. Jeździłem z zamknietym obiegiem powietrza, ale kazde odpalenie auta i smród spalin bo automatycznie wraca na obieg otwarty. Spróbowałem w końcu rozwiązać zagadkę - tlumik zatkany szmatką i obserwacje - nic nie widać ani z dolu ani z góry. Podejrzewałem łącznik elastyczny za katalizatorem bo wyglądał średnio. Zdemontowalem pierwszy katalizator i ku mojemu zdziwieniu zauważyłem dwa pęknięcia - jedno przy sondzie lambda, drugie wzdłuż gornego spawu katalizatora. Wszystko blisko turbiny gdzie ani z dolu ani z góry nic nie widać. Moze się to komuś przyda. Pozdrawiam.
  2. pojawia Ci się błąd bo wybierasz pierwszą opcję -a komunikat mówi, że szukane(gesuchtes)to seria 50... a znaleziono(gefundedes) sterownik innej serii..60.. -a wybierałeś DDE 6.0 ?? bo znaleziono D60M47A0 czyli jak dla mnie seria 60 a nie 50..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.