Skocz do zawartości

trusmar

Zarejestrowani
  • Postów

    158
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Audi S5 V8 2010
    525d F10 2013
    Obecnie
    F36 428i 2015, Porsche Cayenne I, MB AMG GT 4Door
  • Lokalizacja
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia trusmar

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Panowie ta rozmowa nic nie wnosi, ja nie będę jeździł gwiżdżącym tramwajem bo mam chorobę lokomocyjną:-P, wiec choćby Adam stanął na głowie to mi nie wtłoczy i pozostanę w tym zakresie betonem:-P i4 50 to rozsądna opcja na 3cia furę na dojazdy, ale nic więcej i tyle w temacie z mojej strony:) Tesla no go bo jest szkaradna dla mnie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. Zaliczkę na 911 wpłacałem w sierpniu, a produkcja Q1 2022, ale zobaczymy, na AMG czekałem rok i jeden dzień:) wiec biorę poprawkę na terminy:) Cabrio albo GTSa czy targe jeszcze w wakacje dało się wyrwać z jesiennej produkcji, bo chyba wskoczyły jakieś dodatkowe kwoty, ale nie pasowały mi dostępne wersje. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. Panowie trochę to czcze dyskusje, zamożniejszy dres będzie się jarał dalekowschodnim dziwadło-plastikiem typu TypeR a szczytem jego marzeń będzie GTR, panowie w kaszkietach, dla których jeszcze niedawno 200-konny diesel był Performance championem będą podniecać się teslą ze względu na odjazd do setki jak dzieciaki z podstawówki, Sławomir który zdaje się objeżdżał już jakieś naprawdę fajne fury spojrzy na teslę jak na paszkwila bez duszy i widzi jej braki, których inni nie zauważą albo nie doświadczą bo nawet nie wiedzą ze może być fajniej. Wszystko zależy od oczekiwań co do fury i gustów poniekąd. Elektryk ma pewne zalety ale porównałbym go do randki przez internet, niby można ale to nie to. Jak będę miał miejsce w garażu to kupię ale nie jako podstawowe auto w domu albo auto do zabawy i jeszcze nie teraz, bede obserwował jak się sytuacja rozwinie… PS. Czy kiedyś wyprzedziła Was Tesla na autostradzie? Mnie nigdy. Przypadek? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. Tak jak jeden z przedmówców napisał, jak ma się gdzie ładować to można wziąć elektryka jako 3cie auto w domu, do tzw „kulania” i tylko po mieście, ładowanie w trasie za bardzo upierdliwe jak dla mnie, sorry, tylko na pewno nie tesla, dla mnie stylistyka zje…na kompletnie, ale kwestia gustu zapewne. Jeździłem ostatnio Taycanem Turbo S żeby się przekonać lub utwierdzić w przekonaniu ze nie dla mnie, osiągi nie z tej ziemi, ale całokształt, zwłaszcza wazony ceną nie dla mnie. Niemniej jednak cieszę się ze pojeździłem, bo jak oddawałem to z całym przekonaniem zamówiłem 911;) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. Dobre posunięcie, fajnie jeżdżą te Prosiaki, tez się przesiadam z f3* na Prosiaka, tylko stwierdziłem ze pójdę nieco grubiej, bo kiedy jak nie teraz, kolejne generacje będą już zapewne bezpłciowo-elektryczne o brzmieniu tramwaju jak Taycan wiec idę w uturbione flat6:)… fajny kolor, ja mam duży dylematy tym zakresie, na chwile obecną wygrywa Lava Orange, ale jeszcze pewnie zmienię 2 razy (też u Pana Piotra btw) Pozdrawiam i życzę frajdy!
  6. Tez się właśnie zastanawiam nad M340i, ale 4ka bardziej smukła, pomimo kontrowersyjnego grilla wolałbym M440i GC... dealer mi mówił ze do odbioru będzie najwcześniej jesienią. Pojeżdżę chyba jeszcze chwilę F36, bo g20 pomimo tego ze nowsza, nowocześniejsza to jednak słaba zamiana... jednak jestem zdecydowanie za (gran)coupé, o żonie nie wspomnę bo to głównie dla niej będzie autko;) wsiadła do G20 i stwierdziła że za wysoko się siedzi;) aż sprawdziłem ustawienie fotela z f36 i rzeczywiście wbity ma na maksa w podłogę :duh:
  7. A nowy MBUX ma już AppleCarPlay i Android Auto bezprzewodowo ? czy nadal trzeba się szarpać z kablami ? :duh: chyba, że nowy MBUX jest tak "wspaniały", że nie ma sensu korzystać z CarPlay czy AA... :mrgreen: Zdaje się ze CarPlay po kablu, ale nie zgłębiałam dokładniej. Na pewno jakość dźwięku ze Spotify po kablu lepsza zauważalnie niż na BT. BTW Burmester daje radę;) Zrobiłem 5k km narazie, ogólnie jestem bardzo zadowolony, jak dla mnie idealny daily car i fajna dywersyfikacja garażu:) W trasie komfortowo na zamkniętych klapach nawet przy predkosci 200+, co w przypadku Cayenne’a np jest abstrakcją bo huk powietrza rozsadza łeb. Dynamika patrząc na czasy w zasadzie porównywalna do 540i G30, z której się przesiadałem choć ze względu chyba na te dodatkowe 250Nm z ÈQ boosta wrażenia lepsze, bo bardziej kopie pomimo za auto cięższe. Stylistykę ciężko porównać bo rzecz gustu, mi się podoba z każdej strony i w środku tez. Zobaczę kiedy mi się znudzi, to będzie pewna próba czasu dla stylistyki, g30 mi się opatrzyła po 2 latach tutaj wzialem leasing na nieco dłużej, zobaczymy. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. Teslę? Nie sądzę, myśle ze będzie to autko z charakterem a nie jakiś bezpłciowy elektryk;) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. Stawiam na mercedesa może CLA 45s? A ja stawiam jednak ze tym razem to nie będzie 4cylindrowiec, z całym szacunkiem dla 45s:) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. Szczerze mówiąc to nie wiem, jeszcze do tego nie doszedłem;) trochę jest tych gadżetów rożnego typu, tak jak napisałem najlepszy z nich jest ten wydech AMG :) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  11. Hej u mnie wyszedł spory rabat, bo podłączyłem się pod flotowy zakup mojego pracodawcy, dodatkowo czekałem rok na auto przez covid i w międzyczasie zmienił się rok modelowy, dorzucili nowy system z MBUX, dotykowy ekran i jeszcze jakieś extrasy w standardzie, cena wzrosła o ponad 20k, a ja zostałem przy starej, generalnie to jest AMG wiec podobnie jak w BMW przy modelach M flotowa polityka rabatowa nie obowiązuje do końca. Wyjściowo dostałem o 8 oczek niższy rabat niż mamy na C klasę i GLC np, ale wyszedł koniec końców całkiem fajny rabacik, tzn więcej już wyjściowo dostałem na 8ke. Więcej na priv. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  12. Mi mówiono ze laser to tylko drogowe (tzw. Długie), te multibeam moim zdaniem wyglądają i świecą lepiej niż dobrze, ale ja jestem ignorantem jeśli chodzi o takie gadżety i zawsze raczej symbolicznie wypasam fury, ten ma już w standardzie więcej niż potrzebuje, wziąłem tylko pakiet premium bo był opłacalny a i tak brałbym nappę, Burmestera i kamery 360 dla żony, pakiet AMG Night, pakiet V8 bo fajnie wyglądają i wydech AMG bo mega brzmi, ale tylko jak chce popierdzieć, w trasie po zamknięciu klap jest prawie bezszelestny i nie drażni dzieci na tylnej kanapie:) Może w suvach ledy nie wystarczają bo auto za wysoko zawieszone;) choć chyba nie, bo w cayenne mam zwykle światła nieadaptacyjne i dla mnie wystarczy w zupełności... To trochę bicie piany, kto inny powie ze nie wyobraża sobie auta bez dostępu komfortowego albo bez soft-close:) które mnie z kolei drażnią :) ja więcej jeżdżę w ramach aglomeracji gdzie światła nie maja większego znaczenia a dłuższe trasy raczej latem gdy dzień długi wiec może dlatego nie przeceniam top-endowych świateł. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  13. Heh, ja nawet nigdy adaptive led nie brałem wiec tym bardziej nie rozważałbym laserowych;) jak widać różne są priorytety:) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  14. Długo to trwało, było kilka zwrotów akcji od 8ki do AMG i z powrotem, ale ostatecznie przesiadłem się na gwiazdę jako daily car, troche chyba z chęci spróbowania czegoś innego po przeszło 10 latach jeżdżenia 5tkami od e60 poprzez 2 f10 po g30. 8ka mi się podoba, ale otwór załadunkowy za mały na daily car, a poza tym bazowy AMG GT jest jednak bardziej rasowy niż bazowa 8ka wg mnie. Zobaczymy:) Do zobaczenia na innych wątkach, bo biało - niebieska szachownica w garażu zostaje rzecz jasna. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  15. trusmar

    G30 LCI

    Ale jak coś jest do wszystkiego, to też jest do niczego ;) Tryb sport czy s+ nie zrobi z 520d auta sportowego ;) Dlatego na weekendy czy wieczorne latanie bokiem po mieście 5 czy 7 to słaby wybór obojętnie czego by tam nie miał. :cool2: Racja, ostatnio jeździłem AMG GT 4Door 63S, porównałbym wrażenia do szarżującej hipopotamicy, rozjuszona jest piekielnie szybka, ale to nadal wielka i ciężka hipopotamica, do zabawy musi być coś mniejszego jednak.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.