Skocz do zawartości

BrzeszczoT

Zarejestrowani
  • Postów

    102
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O BrzeszczoT

  • Urodziny 16.04.1979

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 530i N52
  • Lokalizacja
    Dingolfing - Płoty
  • Zawód
    Logistyka

Osiągnięcia BrzeszczoT

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Spodziewałem się odpowiedzi typu. Naklejki przyklej sobie na wózek dziecięcy, a koperte z kodem możesz śmiało użyć jako np. rozpałki do kominka. Albo: Sprzedać możesz sam kod za przyzwoitą sumę, tylko znaleźć klienta może być ciężko. Generalnie, czy to można jakoś zastosować w N55 robiąc z 35i przyrost mocy na poziomie 40i ? Z czym to się je...
  2. Cenę na bmwstore.pl też potrafię sprawdzić. Interesuje mnie odpowiedź kogoś kto ma ontym pojęcie jak to funkcjonuje. Co sie z tym kodem robi? Czy w skład wchodzą jeszcze jakieś niezbędne elementy? Itd.
  3. Pozwolę sobie na odgrznie kotleta. Calkiem przypadkiem wpadlem w posiadanie koperty Performance Power Kit do F15 F16 35i z kodem aktywacyjnym i naklejkami. Czy to jest coś warte? Nr OEM 2344610
  4. Ja mialem to samo w moim poprzednim 323ti. Padł akumulator. Po naładowaniu autko odpaliło i problem zniknął.
  5. Czy ten zwykły kluczyk jest rozbieralny i czy ma w środku taką samą "pestkę" od EWSu jak kluczyk z pilotem (ten większy) ? Proszę o radę. Muszę kupić zestawik DME/EWS/kluczyk żeby zreanimować mojego kompa, który właśnie padł. Większość oferowanych na Allegro kompletów jest od E39, w których był montowany EWS III, a w E36 EWS II. Już się nadziałem na nieuczciwego sprzedawcę i nie chcę popełnić kolejnego błędu przy zakupie kolejnego kompa. Dzięki za pomoc z góry. http://images50.fotosik.pl/56/64a265ae456c65b0.jpg kluczyk z pilotem http://images28.fotosik.pl/321/77bca4d28030c21d.jpg kluczyk zwykły PS do admina/moda: Szukałem podobnego tematu, ale nie znalazłem.
  6. BrzeszczoT

    szarpie i przymula

    Ja mam podobne objawy, ale w benzynce. Doszliśmy po 5 dniach dlubania przy silniku, ze DME (komputer silnika) sie posypal. Problem ze sczytywaniem danych z sond lambda :/
  7. Świszczenie po kilku dniach ustało samo. Zaglądaliśmy z mechanikiem co to może być, ale na ciepłym silniku nic nie świszczało, więc trudno było stwierdzić. Prawdopodobnie był to alternator :)
  8. Dzieki wszystkim za porady. Dzisiaj autko rano "nie świszczało", Jutro sprawdze na warsztacie czy cos wymaga naprawy, a moze to tylko wina slabego akku.
  9. Co to może być? Dzieje sie tak od kilku dni, gdy rano odpalam silnik. Jakies dziwne swiszczenie w zakresie wolnych obrotow dobiegajace nie wiadomo skad. Tak jakby przy chlodnicy, ale nie jestem w stanie dokladnie tego okreslic. Jesli ma ktos jakis pomysl to prosze o info. Zamieszczam filmik jak to wyglada. Dzwiek zaczyna byc slychac od 47 sekundy filmiku. http://www.veoh.com/videos/v17205667XYmenjyP
  10. BrzeszczoT

    Coś dziwnego z silnikiem!!

    Możesz napisać jak poradziłeś sobie z tym problemem. Ja mam podobne objawy ostatnio. Raz wibruje a raz nie. Komp pokazał, że lambdy padnięte niby są. Przeglądałęm reszte, jakieś nieszczelnosci dolotu etc. Wszystko wygląda OK. Jest sporo tematów na forum o wibracjach, ale malo konkretnych rozwiazań problemu :(
  11. BrzeszczoT

    jak wyjac silnik krokowy ?

    Poradzic sobie musialem bez podpowiedzi z forum. Diagnoza na kompie wykazala, ze mam niestety walniete sondy lambda. Kanał na maksa, mam pare innych rzeczy do porobienia a tu nagle nastepny koszt 500zl :/ Zalamka.
  12. BrzeszczoT

    jak wyjac silnik krokowy ?

    Odswierze temat. Od wczoraj mam taki objaw, ze to cos co jest pod kolektorem ssacym (mam M52B25), brzęczy i tryka obojetnie czy jest wlaczony zaplon czy wylaczony. Jest to taka owalna plastikowa czesc, ktora ma pod spodem taki "biały" pojemnik, w krztałcie stożka. Rozladowuje mi to akumulator do zera. Z wczesniejszego posta wydedukowalem ze to jest silniczek krokowy. Fakt, czasem obroty mi przyfaluja, czasem dziwnie silnik sie zachowuje na wolnych obrotach jak juz jest rozgrzany. Obroty trzymaja sie w okolicy tej pierwszej kreski nad zerem, czyli jakies 400-500 obr/min. Raz jest OK, a raz lekko trzesie calym silnikiem az odczuwalne jest to na fotelu i kierownicy. Co moze byc przyczyna podawania napiecia bez wzgledu czy zaplon jest wlaczony czy nie? Wyciagalem wszystkie bezpieczniki pokolei i nic, wciaz brzeczy. Dodam jeszcze ze kilka dni temu jak mylem auto to nie moglem go odpalic przez okolo 15minut, potem sie udalo, troche sie dlawil, ale po przejechanie paru kilometrow jest OK. Ma ktos jakis pomysl?
  13. Ciekawe ile daja gwarancji na silniczek? No bo po to sie kupuje sportowe autko,zebo chcociaz raz na 5 minut wcisnac mocniej pedal w podloge na chwilke :) A z doswiadczenia wiemy ze pompy i turbiny w dieselkach tego nie toleruja najlepiej na dluzssza mete. 100tys i kapitalny remont ?
  14. Sendra masz swieta racje :) 316ti byly dopiero w E46 no i jeszcze byly 323ti (e36) oraz 325ti (e46). Ten sam silnik, taki sammoment obrotowy ale ponad 20KM wiecej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.