Skocz do zawartości

Robertas

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 318i 2008

Osiągnięcia Robertas

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Wszyscy, bo ja też, po wizytach w ASO mają problemy z odpalaniem, jest wrażenie że silnik lepiej reaguje na pedał gazu itp. ponieważ podczas diagnozy są kasowane adaptacje. Wszystko powinno wrócić do normy (ale mogła by zostać ta lepsza reakcja na pedał gazu).
  2. Bartek. Tak jak pisał adobry pewnie padła któraś z cewek, a o akcjach serwisowych nigdzie się nie dowiesz oprócz serwisu. Pewnie przy okazji naprawy wszystkiego się dowiesz jak wsadzą kluczyk do read-key-a. Pozdrawiam
  3. Cewki wymieniałem kompletami ze 3 razy za każdym razem na nowe. Jeżeli chodzi o paliwo to leje na Statoil-u 95 bezsiarkowe żeby oszczędzać katalizator No-x i też mam wrażenie że jest lepiej ale spróbuje 98 i sprawdzę.
  4. Pytanie do Barka - Jaką masz moc w tych silnikach albo podaj mi 8 ostatnich cyfr z nr nadwozia to se sprawdzę. oczywiście mogę ci przesłać wyposażenie tych samochodów.
  5. Jeżeli chodzi o akcje serwisowe to wystarczy w ASO wetkać kluczyk do Readkey-a i ci powiedzą. Samochodu niestety nie naprawiłem ( chyba się przyzwyczaiłem że tak ma być) jest ciepło więc mniej się to odczuwa ale jak byłem w ASO w czerwcu znowu wymienili mi cewki bo była - akcja serwisowa - (nic się nie zmieniło) ale mam wrażenie ze do chłopców w Bawarii coś dotarło i szukają rozwiązania tego problemu. Ja po prostu czekam kiedy wreście mi wymienią wtryskiwacze i pompę wysokiego ciśnienia bo jestem przekonany na 100% że w tym leży problem(oczywiście w ramach akcji serwisowej) lub zmienią programowanie w sterowniku rezygnując z wtrysku uwarstwionego tak jak to zrobił VW bo se z tym inaczej nie mogli poradzić. Może ktoś już wymieniał wtryski i coś to zmieniło więc proszę o info - dobrze, żle ogólnie spostrzeżenia to może mnie na coś naprowadzi.
  6. Prawdopodobnie chodzi o regulację granicy światła i cienia - wersja Europa lub USA
  7. Mam problem z pracą silnika. Ogólnie mówiąc, nie idzie jechać samochodem płynnie tak do 2500 obr. Z "radości jazdy" masz ciągłe poszarpywanie, bujanie itp. Wymieniłem cewki, w ASO wymienili czujniki położenia wałków rozrządu - akcja serwisowa. Twierdzą że wszystko jest OK. Ja stawiam na wtryskiwacze - może ktoś miał taki przypadek - może jakaś akcja serwisowa. Może przeprogramowanie sterownika.
  8. Oryginalny klucz kupowałem w BMW to HAZET ale mam również z FAKOM-a - krótki i wąski
  9. Zrób diagnozę ABS-u, jeżeli to czujniki klocków to będzie błąd. A ta czerwona kontrolka od ręcznego to(P) czy (I).
  10. Nieraz można namierzyć dotykając przewody paliwowe przy wtryskiwaczach - cichnie pukanie. jeżeli nie to coś innego. A miałeś kiedyś demontowane wtryski?
  11. Ale spróbuj na zimnym silniku - wtedy są większe dawki i większe korekty. Ja tak często sprawadzam
  12. Jakie Panowie macie przebiegi bo wygląda to na wtryskiwacze. Trzeba INP-ą, OPPS-em albo KTS-em Bosch, sprawdzić kompensację dawki wtrysku nawet na zimnym silniku to może wyjdzie który to wtryskiwacz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.