Skocz do zawartości

DACO007

Zarejestrowani
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e46 320d 2002r.
    M-pakiet:)
  • Lokalizacja
    Głogów
  • Zawód
    Górnik

Osiągnięcia DACO007

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. DACO007

    E46 320d. Nie wysprzegla.

    Witam Powstał wczoraj w mojem buni kolejny problem. A mianowicie jesli samochod pokrece powyzej 2 tys obrotow wciska sprzeglo do zmiany biegow to obroty oczywiscie spadaja ale biegu nie moge zadnego wrzucic. poczekam na sprzegle az obroty spadna wcisne jeszcze raz i moge wbic bieg. I to nie zaleznie czy jade czy na luzie. Wysokie obroty i nie wbije biegu. Czy to moze byc wina wysprzeglika, moze jakis waz podcisnieniowy ktory odpowaida za pomoc przy wysprzeglaniu? Proszę o porady od czego mogl bym zaczac. Aaa i sprzeglo sie nie slizga wszystko ladnie chodzilo , az nagle trach przygazowalem i biegu nie moglem zmienic. Samochod BMW 230 d. 2002rok. z manualna skrzynia biegow , 5 biegowa. Pozdrawiam Dawid
  2. Panowie problem rozwiązany:DD Przyczyna był jeden kabelek który idzie do wtyczki przy wtrysku 4 , stykal z rurka od wtrysku i kompruter glupial. Jutro wrzuce fotki pkaze co i jak dokładnie. Dzis ide wypic za udaną naprawe:PP Pozdrawiam:)
  3. Auto stało nie używane dwa dni. Wymieniłem filtr paliwa i gdy próbowałem odpalić dalej to samo ... Podprogowa wiem ,ze chodzi przed odpaleniem. Chodzi mi o pompę wysoko ciśnieniową czy ona pracuje dopiero po odpaleniu auta? Dodam ,ze słyszę chlupanie w baku po przekręceniu kluczyka. Jakby paliwo wracało z powrotem do baku... Może pompa progowa musi dawać naprawdę mocne ciśnienie? W tej chwili leje nie dużo mocniej od pompy w baku. Szymon na Twoja odpowiedz. Auto odpalilo na zimnym silniku. Błędów żanych jedynie sie powtarzaja te co podalem wcześniej.
  4. Problem niestety powrócil. Autko nie chula. Sprawdzelm pompe w baku działa. Pompa progowa działa ale nie wiem jak mocno ma działać(Pompuje cala objetoscia wezyka dosc mocno). Co zaobserwowalem to Auto jak przekrecalem kluczyk na pozycje druga następowało mocne buczenie przez około 10-20s . Teraz tego nie ma. Słyszę tylko cichę brzeczenie przy pompie ciśnieniowej. Teraz moje pytanie czy ona się jakoś załącza przed odpalaniem auta? Na jakiej zasadzie ona działa?
  5. A więc ciśnień nie sprawdzałem. Natomiast wtyczka o której piszesz Szymon ściągnąłem ją przepsikalem preparatem do styków. Skasowałem błedy na kompie i auto odpalilo. Ale czy to była przyczyna to nie wiem. Z jednej strony jestem zadowolony lecz ciagle zastanawia mnie co to moglo być, poznieważ zebym znów nie miał takiej przygody. Czy jest np. możliwość aby filtr paliwa sie przytkał i było za małe ciśnienie paliwa do pompy wtryskowej przez co ona by sie nie załączała?
  6. Witam Mam Problem Dzis wyjechalem z domu i po 3 km auto podczas jazdy nagle zgaslo. Kręcąc rozrusznikiem próbuje zaskoczyć(jakby brakowało mu paliwa) ale bez skutku. Błedy na kompie: Injector Cylinder 1,2,3,4 oraz Injektor Bank 1. Podobnie Jak kolega tu pisze . Błędy identyczne. http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=105910 Może ktoś miał podobny problem ? Pozdrawiam Dawid Dodam ,że auto nie wykazywało żadnych objawów wcześniej. Jeździło normalnie , żadnych spadków mocy .
  7. Witam Postaram się w skrócie:) A więc tak w sobotę wróciłem od Szymona z ZG:) Usprawniał moją Beti w profesjonalny sposób, z dokładną precyzją i rzetelnością. Każda dziurka, każdy kanalik dokładnie wyczyszczone. Pierwsze do wymiany poszły świece , następnie kolektor został zawieziony do myjni na wypucowanie. Zamocował zaślepki . Powymieniał mi wszystkie wężyki podciśnieniowe na nówki unikalne sylikonowe jak dobrze pamiętam:P Każdy elektrozaworek wypucowany , odkurzony itp;p Troszkę Szymon powalczył z moim EGR , gwintami przy kolektorze i rurka dochodzącą do EGR ale dał radę:) Fachowo sprawdził co jeszcze mam do wymiany i ogólny stan pozostałych części. Facet lubi to robić i zna się na tym. Dba o swoich "klientów". Takiej osobie mogę zaufać zostawić auto i wiem , że nic nie spier... tylko ulepszy:DD Zapewne jeszcze Szymona odwiedzę:)) Po tych zabiegach auto lepiej zbiera się:DD Ps; Oczywiście Pani Mamusia dbała o klienta syna pod względem gastronomicznym i przygotował przepyszne kanapki:DD Jeśli o czymś Szymon zapomniałem to przepraszam:)
  8. DACO007

    Spalony xenon? e46 2002r.

    Dziś zmieniłem żarniki stronami. No i śmiga:) takżę przetwornica dobra:) trzeba żarniki kupic. Ten spalony żarnik mam firmy OSRAM , a działający PHILIPSA:) Także Zakupię również Philipsa:) Dzięki za pomoc:))
  9. DACO007

    Spalony xenon? e46 2002r.

    Dzisiaj może po 19 spróbuje cos zdziałać. Bo narazie wybieram sie do pracy;// Głupie 2 zm;// Ciężka operacja wymiany palnika??;p Dzięki za podpowiedz;p Szymon na jakoś pod koniec lipca bym chciał sie z Tobą umówić na czyszczenie i winiany wężyków:)
  10. DACO007

    Spalony xenon? e46 2002r.

    Witam Mam problem ponieważ xenon od strony kierowcy wczoraj zaczął mi świecić na różowo;// a pierwotnie świecił na jasny niebieski. Czy to jest oznaka przepalonego żarnika?? Wystarczy,że zakupię http://www.autolight.pl/zarowki-xenonowe/31-zarnik-xenon-d2s-6000k-producent-philips.html takie coś i będzie ok?? Oczywiście już raczej 2 sztuki muszę wymienić. Fotki jak to wygląda. http://img534.imageshack.us/img534/9205/56684018.jpg http://img69.imageshack.us/img69/2512/82194072.jpg Czy kupić 6000K , czy 4200K?? Pozdrawiam
  11. DACO007

    E46 320D, Odma

    Dzięki ślicznie Panowie:)) Jak tylko znajdę troszkę czasu od razu wezmę i sprawdzę to:))
  12. DACO007

    E46 320D, Odma

    A to nie wiedziałem, że w po-lifcie już były separatory. Będę wyrzucał klapki zawirowań to przy okazji zerknę na tą odmę:)
  13. DACO007

    E46 320D, Odma

    Czytałem , że w BMW stosowano filtry, a później zaczęto produkować separatory. Niby lepiej jest filtr wymienić na separator. Czy to prawda? Czy sam filierek kupić?
  14. DACO007

    E46 320D, Odma

    Witam Mam zamiar wymienić u siebie separator odmy. Moje pytanie może być dość banalne ale wolę się upewnić. Posiadam BMW e46 2,0D 150Km 2002r i w sklepie sprzedawca powiedział, ze taka cześć kosztuje u niego 200zl. Znalazłem http://www.bmw-sklep.com.pl/pl/filtr-odmy-separator-oleju-bmw-e46-e60-e90-e87-x3.html na internecie za 109zl. Czy będzie odpowiedni?? Czy może to będzie lepsze http://www.bmw-sklep.com.pl/pl/deser-lodowy.html ? Pozdrawiam Dawid
  15. Panowie Jak wygląda u was sprawa z połączeniem egr z tą rurką na zdjęciu nr. 1 ?? U mnie jest jedynie zwykłą opaska z takim rowkiem jakby i nic więcej. http://img840.imageshack.us/img840/792/84572135.jpg I Rurka dolotowa nr. 2 na zdjęciu też sobie luźno lato po odczepieniu od egr?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.