Skocz do zawartości

mateuszek0088

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E30 316i 1989

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mateuszek0088

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam Pacjent e61 525d 2005r rok. To co zostało zrobione: wyrzucone klapki, wyczyszczony zawór podcisnienia egr, wymienione przewody podcisnien, nowe uszczelki kolektora dolotowego, wyczyszczony egr (na próbę był rownież zaślepiany). Zregenerowana turbina, podmieniony nastawnik (wyregulowany przy okazji regeneracji turbiny), nowe uszczelki przy intercoolerze, intercooler sprawdzony pod wodą, wymieniony czujnik ciśnienia w kolektorze. Niestety skończyły mi się pomysły, turbo przy pełnym bucie i oczekiwanym cisnieniu 2439hPa dmucha zaledwie niecale 2000hPa, przeplywka przy cisnieniu 1600 zaniza o jakies 100 jednostek. Przed regeneracja turbosprezarki dmuchalo maks 1700hpa, teraz jest odczuwalnie lepiej, ale wciąz zle. Moze ktoś ma jakis pomysl, co móglbym jeszcze sprawdzic?
  2. mateuszek0088

    M54Bxx a M52TUBxx

    Siemanko! Poszukuję informacji w sprawie różnic w tych modelach silników. Niestety wujek Google przestał być pomocny po ukończeniu gimnazjum, więc takowych informacji nie znalazłem. Na ten moment spostrzegłem następujące fakty: ( Różnice/fakty dotyczą M54b22 & M52TUb25 ) - Silniki m54 mają regulator ciśnienia paliwa w filtrze paliwa, m52TU regulator ciśnienia paliwa na listwie paliwowej. - Oba te silniki mają elektroniczną przepustnicę, jednakże m54 ma przepustnice o większej średnicy. - Inne momenty obrotowe i ilości KW, średnice oraz skoki tłoków. - W obu przypadkach mamy do czynienia ze sprzęgłem samonastawnym (SAC) - Różnice są również zauważalne w oprogramowaniu sterowników czy samych sterownikach. Interesuje mnie fakt swapu w tym przypadku m52TU za m54, czy jedyną przeszkodą jest regulacja cisnienia paliwa, inny dolot za przepustnica, sterownik, czy można napotkać inne przeszkody? Temat skierowany do użytkowników którzy mieli do czynienia z tymi modelami silników, nie interesują mnie pytania poborców wujka typu " a po co chcesz robić swapa, przeciez m54 jest nowsza konstrukcją co znaczy lepszą" Pozdrawiam ! :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.