Skocz do zawartości

mwerd

Zarejestrowani
  • Postów

    79
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 318d N47 2007 r.,
    F11 525d N47 2016 r.
  • Lokalizacja
    Białystok

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mwerd

  1. Czy inny lewarek to też inna skrzynia biegów? Występowały tu skrzynie ZF? Czy tylko AISIN? Ktoś coś wie?
  2. Cześć, przymierzam się do zakupu x1, proszę podpowiedzcie od czego zależy rodzaj lewarka zmiany biegów. Czasem występuje taki jak u mnie w f11 (elektroniczny joystick), a czasem taka mechaniczna wajcha. Od czego to zależy? Interesuje mnie jedynie dwulitrowy diesel. Dzięki
  3. Tak, trochę to wygląda na zgrzany plastik, ale jakoś delikatnie tam małym śrubokrętem płaskim pogrzebałem i udało się odłączyć. Ale faktycznie miałem z tym mały problem.
  4. mwerd

    XHP Flash wrażenia

    Cześć, zastanawiam się nad wgraniem xHP Flashtool, chciałbym zmodyfikować moment zmiany biegów, zależy mi na tym aby przy jednostajnej jeździe obroty były wyższe niż obecnie (1200rpm to trochę nisko). Czy ta modyfikacja mi wystarczy? Co wnosi dodatkowo wgranie gotowych map? Np. stage 1, stage 2 czy stage 3?
  5. Cześć, zastanawiam się nad wgraniem xHP Flashtool, chciałbym zmodyfikować moment zmiany biegów, zależy mi na tym aby przy jednostajnej jeździe obroty były wyższe niż obecnie (1200rpm to trochę nisko). Czy ta modyfikacja mi wystarczy? Co wnosi dodatkowo wgranie gotowych map? Np. stage 1, stage 2 czy stage 3?
  6. mwerd

    Modyfikacja skrzyni, xHP

    Obecnie mam takie jak na grafice parametry skrzyni. Czy ktoś może się wypowiedzieć czy to jest w miarę ok?
  7. mwerd

    Modyfikacja skrzyni, xHP

    Z ciekawości, sam robiłeś aktualizację softu, czy tak gdzieś? Coś się zmieniło w pracy auta? A co się naczytałeś o wtryskach?
  8. mwerd

    Modyfikacja skrzyni, xHP

    No więc właśnie, na S jest jakby zbyt gwałtownie i za wysoko trzyma obroty. Idealnie by było aby na D trzymał obroty na poziomie 1500 przy zwykłej jeździe. Miałem nadzieję, że xHP coś takiego jest w stanie mi zapewnić.
  9. mwerd

    Modyfikacja skrzyni, xHP

    Ja mam 525d po lifcie, czy tu więcej poustawiam?
  10. mwerd

    Modyfikacja skrzyni, xHP

    Cześć, mam pytanie co do modyfikacji programu skrzyni przez xHP. Czy jest sens kupowania samego xHP Flashtool, bez pakietu map? Czy samym oprogramowaniem jestem w stanie pozmieniać to co zmieniają mapy stage 1, 2 czy 3? Zmiana jaką oczekuję to aby przy zwykłej jeździe na D, skrzynia trzymała wyższe obroty niż 1200, 1300 rpm. Czy ktoś może przerabiał ten temat. wie co i jak?
  11. Cześć, zamykanie, ryglowanie powinno działać z każdej klamki. Otwarcie aut też powinno działać z każdej klamki, po położeniu ręki na klamce (nie po pociągnięciu za klamkę - tzn. po pociągnięciu również zadziała, ale powinno tylko po położeniu). Klikanie powinno być słychać właśnie po położeniu ręki na klamce, czyli masz otwarte auto, kładziesz rękę na klamce, słyszysz klikanie. Jak klika samo to znaczy, że coś jest nie tak. Jak najbardziej uszkodzone klamki mogą rozładowywać akumulator. Ja jak miałem tak, że jedna klamka mi działała, to zamieniałem ją miejscami z innymi, w ten sposób doszedłem do tego, że mam dwie uszkodzone. Wyprzedzając pytanie, kupiłem dwie klamki NTY w kolorze czarnym, i podmieniłem obudowę zewnętrzną na tę ze starej klamki. W razie pytań pisz śmiało. Pozdrawiam, Marcin
  12. Też mam dociąg, no zobaczymy. A używałeś kleju w tubie, czy taśmy dwustronnej?
  13. Dużo jest zabawy ze zdjęciem tapicerki i wymianą linki? Wystarczy zdjąć boczek i mamy na wierzchu? Tam chyba jest jeszcze uszczelnienie i wygłuszenie, więc pewnie trzeba to będzie odkleić i potem przykleić, dobrze myślę? Jak tak to czym znów przykleić to co się oderwało? W e90 kiedyś kleiłem klejem do szyb.
  14. To ciekawe, nie wpadłem na to, aby otwierać od środka, że to robi różnicę, jutro sprawdzę 🙂
  15. Cześć, czy przerabialiście może temat zamarzających zamków? Jak otworzę drzwi kierowcy to nie mogę ich zamknąć, jak już sposobem zamknę to nie mogę otworzyć i muszę wychodzić przez stronę pasażera 😞. I tak jest do momentu aż auto się trochę nagrzeje, wtedy działa jak trzeba. Psikałem już po zamku wszytskim co miałem, nie pomaga :(.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.