Skocz do zawartości

mwerd

Zarejestrowani
  • Postów

    84
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 318d N47 2007 r.,
    F11 525d N47 2016 r.
  • Lokalizacja
    Białystok

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mwerd

  1. Czyli rozumiem, że w przypadku ze zdjęcia, jadąc do miejsca docelowego bym zużył około 1/4 baku paliwa, tak?
  2. Cześć, jak w temacie, co oznacza biała kropka na wskaźniku zasięgu podczas nawigacji? Nie mogę znaleźć tego w instrukcji?
  3. Byłem w salonie BMW, oczywiście nie podlega to gwarancji. To nie problem z perforacją nadwozia, a raczej ocierającą szybą o klapę. Niestety. Nie wiecie czy można wyregulować wysokość szyby? Tak aby nie ocierała? Skończy się na lakierowaniu na własną rękę 😕
  4. Cześć, też rok temu zmieniłem zawór spustowy na zamiennik. Wabco nie udało mi się znaleźć. Wydaje się jak piszesz, rdzenie są źródłem problemu, znajdują się one w zaworze spustowym i w rozdzielaczu. Gdzie znalazłeś same rdzenie do kupienia? Dasz link? Może warto się zaopatrzeć na zapas.
  5. Cześć, myjąc auto, po otwarciu szyby w klapioe bagażnika, zauważyłem ubytki lakieru na łączeniu szyby i klapy. Macie u siebie też coś takiego? Myślicie, że coś takiego mogę zgłosić w serwisie w ramach gwarancji? Zaznaczam, że auto ma oryginalny lakier, nigdy nie miało przygód.
  6. Czy inny lewarek to też inna skrzynia biegów? Występowały tu skrzynie ZF? Czy tylko AISIN? Ktoś coś wie?
  7. Cześć, przymierzam się do zakupu x1, proszę podpowiedzcie od czego zależy rodzaj lewarka zmiany biegów. Czasem występuje taki jak u mnie w f11 (elektroniczny joystick), a czasem taka mechaniczna wajcha. Od czego to zależy? Interesuje mnie jedynie dwulitrowy diesel. Dzięki
  8. Tak, trochę to wygląda na zgrzany plastik, ale jakoś delikatnie tam małym śrubokrętem płaskim pogrzebałem i udało się odłączyć. Ale faktycznie miałem z tym mały problem.
  9. mwerd

    XHP Flash wrażenia

    Cześć, zastanawiam się nad wgraniem xHP Flashtool, chciałbym zmodyfikować moment zmiany biegów, zależy mi na tym aby przy jednostajnej jeździe obroty były wyższe niż obecnie (1200rpm to trochę nisko). Czy ta modyfikacja mi wystarczy? Co wnosi dodatkowo wgranie gotowych map? Np. stage 1, stage 2 czy stage 3?
  10. Cześć, zastanawiam się nad wgraniem xHP Flashtool, chciałbym zmodyfikować moment zmiany biegów, zależy mi na tym aby przy jednostajnej jeździe obroty były wyższe niż obecnie (1200rpm to trochę nisko). Czy ta modyfikacja mi wystarczy? Co wnosi dodatkowo wgranie gotowych map? Np. stage 1, stage 2 czy stage 3?
  11. mwerd

    Modyfikacja skrzyni, xHP

    Obecnie mam takie jak na grafice parametry skrzyni. Czy ktoś może się wypowiedzieć czy to jest w miarę ok?
  12. mwerd

    Modyfikacja skrzyni, xHP

    Z ciekawości, sam robiłeś aktualizację softu, czy tak gdzieś? Coś się zmieniło w pracy auta? A co się naczytałeś o wtryskach?
  13. mwerd

    Modyfikacja skrzyni, xHP

    No więc właśnie, na S jest jakby zbyt gwałtownie i za wysoko trzyma obroty. Idealnie by było aby na D trzymał obroty na poziomie 1500 przy zwykłej jeździe. Miałem nadzieję, że xHP coś takiego jest w stanie mi zapewnić.
  14. mwerd

    Modyfikacja skrzyni, xHP

    Ja mam 525d po lifcie, czy tu więcej poustawiam?
  15. mwerd

    Modyfikacja skrzyni, xHP

    Cześć, mam pytanie co do modyfikacji programu skrzyni przez xHP. Czy jest sens kupowania samego xHP Flashtool, bez pakietu map? Czy samym oprogramowaniem jestem w stanie pozmieniać to co zmieniają mapy stage 1, 2 czy 3? Zmiana jaką oczekuję to aby przy zwykłej jeździe na D, skrzynia trzymała wyższe obroty niż 1200, 1300 rpm. Czy ktoś może przerabiał ten temat. wie co i jak?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.