Ponieważ problem z moją E65 został rozwiązany to opiszę jak, może komuś się przyda. Udałem się na pierwsze po zakupie sprawdzenie auta do Bawaria Motors w Piasecznie (po zakwalifikowaniu do programu BMW Koneser, sprawdzenie stanu auta to tylko 500 zł po rabatach :D ). Potrzebowałem weryfikacji kilku rzeczy i m.in. nie działającego zamykania z obu kluczyków (pilotów). Po weryfikacji okazało się, że auto nie ma żadnych błędów czy problemów elektrycznych (oprócz spalonej pompki spryskiwacza szyby, ale tego się spodziewałem), padła propozycja zamówienia jednego kluczyka nowego jako pierwsza alternatywa. Ustaliłem jednak, że na razie się wstrzymam i najpierw sprawdzę (w punkcie dorabiania kluczy) czy ten jeden przycisk nadaje w ogóle jakikolwiek sygnał. Okazało się, że oba piloty nic nie nadają tylko na przyciskach zamykania, reszta działa prawidłowo, więc pan od dorabiana kluczy zaproponował, że rozpołowi kluczyk i sprawdzi mikrostyk, kiedy go wymienił okazało się, że to był problem :D , przy okazji wstawił nowy akumulatorek, zakleił ponownie teraz hula jak z fabryki. Koszt naprawy jednego pilota z wymianą akumulatorka to 150 zł. Więc na początek polecam sprawdzić czy pilot nadaje sygnał na nie działającym przycisku.