Skocz do zawartości

adasiek_w

Zarejestrowani
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O adasiek_w

  • Urodziny 05.02.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było E46 330d '04 przez 10 lat,
    jest F26 35d '14 zobaczymy czy przebije poprzednika
  • Lokalizacja
    Bielsk Podlaski

Osiągnięcia adasiek_w

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Jak nie zależy Ci na najnowszych mapach, to mogę za przysłowiowy koszt wysyłki wysłać jakieś starsze wersje całej Europy. Sprzedałem ostatnio E46 z MK4 i mi jakieś płytki zostały.
  2. W Connected Drive na dole mapy jest napis "HERE" czyli rozumiem dostawcy, myślałem że może navi również ogarniają. Jest w ogóle jakaś strona, gdzie można sprawdzić aktualne pokrycie dróg?
  3. Na http://www.bmw-connecteddrive.pl po zalogowaniu się jest zakładka "MAPA" z lokalizacją wybranego auta. I chodzi mi o tą mapę, czy to jest np ta sama co w najnowszej navi? Bo wtedy można byłoby sobie sprawdzać jakie odcinki są dodane względem starszych wersji.
  4. Witam szanowne grono. Czy ktoś może potwierdzić (lub zaprzeczyć) czy mapy widoczne w Connected Drive odnośnie widoczności auta online są mapami aktualnej, tudzież najnowszej wersji navi?
  5. Witam szanowne grono posiadaczy aut spod znaku "śmigła". Od pewnego czasu nurtuje mnie pytanie na które internet nie daje mi odpowiedzi. Otóż zauważyłem, że począwszy od e60 wersje M są pozbawione przednich świateł przciwmgłowych. Dotyczy to również wersji f10 M550d oraz e70 M50d - z tymi najmocniejszymi dieslami. Brak jest tych reflektorów w zderzakach oraz jest brak włącznika na panelu świateł. Czy te wersje mają jakoś inaczej ten temat rozwiązany? Kiedyś w autach innych marek, gdzie "halogeny" były albo za dopłatą, albo w lepiej wyposażonych wersjach - takie auta bez halogenów przynajmniej mi kojarzyły się z biednymi opcjami wyposażenia. Czy BMW gdzie światła przeciwmgłowe są chyba we wszystkich podstawowych wersjach, doszło do wniosku, że brak owych świateł będzie wyznacznikiem luksusu :D ? Temat niby błachy, ale po prostu nie znam logicznego wytłumaczenia tego stanu rzeczy. Pozdrawiam :cool2:
  6. Koło pasowe zmienione, jednak po cenie 850zł :( , 650zł kosztowało do M57, kolega się machnął jak zamawiał. Auto poskładane do kupy. Ładowanie na Poziomie 14,0-14,4v w zależności od ilości włączonych odbiorników. Alternator dostał przynajmniej nowe łożyska i regulator ze szczotkami. Stary widocznie jest sprawny, ale szczotki mają się i tak ku końcowi. Dziękuję wszystkim za zainteresowanie tematem. Temat uważam za zamknięty.
  7. CORTECO zamówione u znajomego mechaniora cena około 700 zł - chyba niezła patrząc na znany portal aukcyjny, stare koło wywalone z auta - stan szrot.
  8. Właśnie czytam o tym na forum, wszyscy polecają CORTECO. Ma ktoś może namiary na pewnego sprzedawcę lub sklep aby bez problemu zakupić? Dodam jednak że u mnie nie występuje taki łomot przy gaszeniu jak u innych. To wygląda jakby tłumik drgań się rozwarstwił.
  9. Alternator sprawny, przejścia wszędzie są, przyczyną na 99% jest uszkodzone koło pasowe na wale korbowym. Podczas składania zauważyłem że kręci się niezależnie od wału, jednak na pracującym silniku przenosi w jakimś stopniu obroty, dlatego pasek się kręci. Podczas zwiększania obrotów pasek nie przyśpiesza i czuć smród palonej gumy z koła na wale. Do tego wspomaganie chodzi jakby na 50% mocy. Także szukałem problemu tam gdzie go nie było.
  10. Problem dalej występuje, aktualnie czekam na alternator, bo dałem go na wymianę łożysk. Jutro prawdopodobnie wrzucę go do auta, poskładam do kupy i zacznę sprawdzać napięcia, czyli to co powinienem zrobić na samym początku :oops:
  11. No właśnie nie, tak jak napisałem dałem d... w tej materii :mad2: , bo jakbym zmierzył napięcie na samym aku a później na altku to wszystko byłoby jasne. Ja sugerowałem się tylko testem 9 w liczniku.
  12. Jeżeli przewód "+" idzie w taki sposób: aku - rozrusznik - alt, to rozumiem że może nie być przejścia pomiędzy rozrusznikiem a alternatorem, bo auto normalnie odpala, czyli jest przejście z aku do rozrusznika. Dobrze rozumuję?
  13. Witam forumowiczów ponownie. Temat trochę rozciągnięty w czasie z tytułu braku czasu i posiadania drugiego auta, wobec tego mój poprzedni temat został usunięty, a problem pozostał. Krótki opis: Kontrolka ładowania zachowuje się jakby wszystko było ok, tj. włączamy zapłon - kontrolka zapala się, uruchamiamy silnik - kontrolka gaśnie. Po jakimś czasie pada aku. Po naładowaniu - elegancko trzyma - diagnoza - brak ładowania pomimo prawidłowego działania kontrolki. Test 9 zegarów potwierdza - brak ładowania. Na uruchomionym silniku pokazuje w zasadzie wartości z akumulatora, czyli ok 11,7v, po włączeniu kilku odbiorników spada do ok 11,3v. Ktoś odpisał na poprzedni temat żeby wymienić regulator napięcia. Stary regulator wymontowałem bez demontażu alternatora, szczotki w starym były już krótkie, myślę na 100% to. Jednak wymiana regulatora nic nie dała. Problem pozostał. Alternator zdemontowałem, zawiozłem do sprawdzenia. po podłączeniu do maszyny, pokazał piękne 14,3-14,7v. Alternator został jednak na wymianę łożysk. Skoro już i tak wyjąłem, a one szumią, to chociaż tyle mu zafunduję. Teraz pytanie do Was koledzy. WTF ??? :evil: gdzie teraz szukać przyczyny? Dałem ciała, bo nie sprawdziłem multimetrem napięcia na aku i na samym altku.
  14. Witam forumowiczów! Podpisuję się obiema rękami pod tym, że instrukcja instalacji jest poprawnie opisana i u mnie w e46 ruszyło za pierwszym podejściem. Mam tylko pytanie: czy za samą diagnozę odpowiadają pliki zawarte w folderze INPA? Podkreślam jeszcze raz, chodzi o samą diagnozę, a nie kodowanie. Cieszyłem się działającym poprawnie programem do momentu jak podłączyłem e90 z końca 2008r kolegi. Wybór silników marny, brakuje DDE7.1. Zgłębiając forum dowiedziałem się, że za to odpowiadają wpisy w plikach z rozszerzeniem .ger i .eng jak również ich odniesienia do plików z rozszerzeniem .ipo. Czy może ktoś ma gotowe pliki .ger i .eng odpowiednio zmodyfikowane do poszczególnych modeli, bo patrząc na resztę aut, również wygląda to biednie - chodzi mi o brak odniesień do do poszczególnych sterowników (chodzi mi głównie o silniki). Nie chcę sam kombinować z edycją, bo wystarczy głupi przecinek i wszystko idzie się "kochać". Dodam, że kabel mam od Nerwusa K+DCAN. Aha jeszcze jedno: jak podłączałem wspomniane e90, to IGN i BAT zaświeciło się dopiero po uruchomieniu silnika, na samym zapłonie nie łapało, nie wiem czy tak powinno być. Z góry dzięki za rady.
  15. Google.pl https://www.google.pl/search?q=661+++Radio+Bmw+Business&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=RWHpVuKBEsT6PsifvIAP
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.