przebieg ponad 300tys, popiołu około 70g ,wiem ze trzeba było pewnie go wyprać ale czy to ma związek że poawia się tyle sadzy na krótkim odcinku? celował bym w co innego ,wczoraj się wypalił do 2gram sadzy a po zrobieniu 6km było juz 8g i cisnienie wsteczne 16hpa,zgasiłem to wyskoczyło cisnienie wsteczne na 5hpa i sadza na 1,6g i stało do rana,rano jade do pracy przed odpaleniem 1,6g cisnienie wsteczne -10hpa,1 km po ruszeniu juz 7,7g cisnienie wsteczne -4hpa,5km pozniej juz soadło do 2,9g cisnienie wsteczne okolo 2tys.obrotów 34hpa,przed praca (30km drogi)juz 12,5g sadzy cisnienie wsteczne 60hpa ,zgasiłem auto przed praca sadza 3,2g cisnienie wsteczne -2hpa dziwne te wartości,niewiem co ztym dpf czy prać czy kastrować ,czy może to czujnik ciśnienia