Skocz do zawartości

zales

Zarejestrowani
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 520i 2003r

Osiągnięcia zales

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Doprawdy?? W BMW Auto Fus sprzedają na paczki. Tak samo na super-bmw.pl, sklep.auto-voll.pl, czescidobmw.pl. Może zapodaj jakiś link do sklepu gdzie kupię na sztuki? Śrubę mogę kupić zamiennik, ale wkręt pewnie ma dopasowany kształt główki do mocowania, a jego wymiarów w katalogu brak.
  2. Ok, jak zamontuje napiszę co i jak, obecnie mam problem z zakupem śrub, są sprzedawane tylko w opakowaniu po 10 sztuk.
  3. Czyli rozumiem że do mojego auta muszę kupić elementy 1,2,3 i 4 z rysunku. Czy aby wyciąć otwór w półce i zamontować element muszę ją wyjmować czy da radę zrobić to w aucie?
  4. Chciałbym doposażyć swoje auto w uchwyt do mocowania fotelika dziecięcego "top tether". Chcę kupić fotelik z systemem isofix (który w aucie posiadam) ale większość fotelików posiada też ten górny pas mocujący. Znalazłem podobną instalację, ale w innym modelu BMW: http://www.bimmerboard.com/forums/posts/73826 Z tego co znalazłem na realoem dla mojego auta przeznaczony jest taki element: http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=NA31-EUR-07-2003-E60-BMW-520i&diagId=72_0519#72147040406 Ale nigdzie absolutnie nie znalazłem instrukcji instalacji tego elementu, ani miejsca do którego się go przykręca, ani nawet tego czy na 100% będzie pasował do mojego auta. Czy ktoś z was może montował taki uchwyt do auta? Czy może macie jakieś inne pomysły na uchwyt do fotelika?
  5. Ok, dzięki za info, chyba najlepszym wyjściem będzie zakup całego lusterka (odpadł mi nawet lakier z tej podstawki). A czy przełożenie "tyłu" lusterka (malowanego na kolor nadwozia) jest problematyczne? Ciężko będzie dobrać nowe z takim samym lakierem.
  6. Ostatnio zauważyłem że mam pęknięty stelaż (trójką) lusterka bocznego od strony kierowcy. Przypuszczam że ktoś zaczepił o lusterko, ponieważ ten trójkąt delikatnie wystaje poza obrys drzwi od strony szyby, a na ramce lusterka jest zadrapanie. No i teraz moje pytanie, czy można wymienić sam ten trójkąt co siedzi w drzwiach czy muszę wymieniać całe lusterko? Znalazłem taki stelaż: http://allegro.pl/bmw-e60-e61-lusterko-zewnetrzne-stelaz-mocowanie-i5901577150.html Czy można go bezproblemowo złożyć z moim lusterkiem? Nie posiadam elektrycznego składania lusterek, podgrzewania też raczej brak.
  7. Oryginalny czujnik jest na 0,5 bara i ciężko jest znaleźć inny. Jak rozmawiałem w serwisie BMW to oni problem ciśnienia rozwiązują wymieniając części te które ja powymieniałem, a jak nie pomaga to montują czujnik 0,2 lub 0,1 bara i po problemie (chyba pisałem o tym w którymś temacie). Pytanie skąd wziąć taki czujnik bo sami ich nie sprzedają a na rynku z takim gwintem jest praktycznie nie do znalezienia. Ja z migającą kontrolką jeżdżę już 3 lata, a w tym roku wymieniałem uszczelkę pod pokrywą zaworów. Z ciekawości rozkręciliśmy panewki na wałkach i zużycie ich jest takie same jak podczas sprawdzania 3 lata temu, tak więc zużycie silnika raczej nie przyspieszyło. Jeden z mechaników powiedział mi że jego zdaniem może to być wina zbyt mocno nagrzewającego się oleju i chyba coś w tym może być, bo w ubiegłym roku miałem problem z przegrzewającym się silnikiem (problemy ze sterowaniem wentylatora), przy 120 stopniach płynu kontrolka świeciła mi się nawet przy 1000 obr/min. Ale niestety w tej wersji silnika nie ma chłodnicy oleju ani wymiennika ciepła pomiędzy olejem a płynem chłodniczym (jak to jest w niektórych BMW).
  8. Temperatura w ukrytym menu podawana jest z czujnika umieszczonego w bloku. Tak samo ostrzeżenia dotyczące przegrzania. Wentylator sterowny jest czujnikiem umieszczonym na dolnym wężu, wylocie z chłodnicy. Jak odłączymy kabel od tego czujnika wentylator powinien wejść na max obroty, a magnes w przedniej nerce powinien puścić (żaluzje luźno się otwierają).
  9. Kolego takie wytłumaczenie to bzdura jakich mało. Jakie masz teraz obroty biegu jałowego? 20 obr/min może i podniesie te ciśnienie o 0,1 bara, ale założę się że wcześniej ruszając z miejsca zdarzało się że te obroty spadały nawet o 200 obr/min i kontrolka ci się nie zapalała. Przy 500 obr/min powinieneś mieć już 1 bar ciśnienia na rozgrzanym silniku. Czy zdarza ci się że kontrolka zaświeca się na zimnym silniku? Ogólnie problem ciśnienia w tym silniku jest bardzo ciężki do ogarnięcia. Sam to mam w silniku B22. Sprawdzane były wszystkie panewki, wałki, mam wymienione pompę oleju, podstawę filtra oleju, odmę, uszczelki vanosów, tłoczków, wszystkie czujniki oleju. Wszystkie części nowe org. i nic nie pomogło. Obecnie mam podniesione wolne obroty do 950 obr/min, a podczas ruszania i tak zdarza się że kontrolka się zaświeci.
  10. Dzisiaj odebrałem auto od mechanika, nie udało mu się rozwiązać problemu. Chłodnica demontowana i czyszczona (nie była brudna), brak przedmuchów spalin i LPG do płynu chłodzącego, termostat otwiera się i wg niego działa prawidłowo. W komputerze silnika mam błąd czujnika ciśnienia klimatyzacji, zamówiłem oryginał i przymierzam się do wymiany, ale mechanik nie jest pewien czy to rozwiąże problem. Nie był przeprowadzany też test wentylatora chłodnicy, czy ktoś może mi opisać jak krok po kroku przeprowadzić ten test w INPie, dla sterownika MS45?
  11. Pompa wody oryginał BMW. Wentylator włącza się i obniża temperaturę w menu (chyba przy ok 100 stopniach) i temperatura spada. Ale jak jest 30 stopni na zewnątrz i stoję w korku to powoli idzie do góry.
  12. Kolego gdybyś przeczytał mój pierwszy post to byś zauważył, że identyczne problemy z temperaturą miałem w ubiegłym roku. Wymieniłem wtedy termostat i pompę wody. To nie pomogło. Autem jeżdżę od 6 lat, i zapewniam że nikt wody do niego nie dolewał. Auto odpowietrzałem kilka razy (raczej niepotrzebnie) ogrzewanie zawsze działa prawidłowo, a w zbiorniku nie zaobserwowałem bąbelków czy przerywanego strumienia. Tak jak pisałem wcześniej po jeździe oba węże chłodnicy są gorące. A więc moim zdaniem obieg płynu raczej prawidłowy. Zastanawiam się jeszcze czy wentylator osiąga max obroty przy wysokiej temperaturze. Nie wiem tylko jak to sprawdzić. LPG w swoim aucie posiadam.
  13. Kolego wiem która chłodnica jest od silnika. Nie demontowałem jej, ale dmuchałem sprężarką od strony wiatraka i przepływ powietrza był swobodny, nie ma u mnie żadnych śmieci pomiędzy tymi chłodnicami. Poleciało trochę kurzu z chłodnic i to wszystko,
  14. Interfejs mam do BMW ze sklepu e-volt. Auto z którym się łączę to E60 z 2003r, silnik M54. INpę mam z linka który podałeś kilka stron wcześniej. Mój znajomy który posiada starszą wersję INpy na VMvare bez problemu łączył się moim interfejsem z modułami, np. mógł skasować błąd poduszki powietrznej, a ja w swoim już tego zrobić nie mogę. Więc wydaje mi się że interfejs jest Ok.
  15. Witam, mam problem ze swoją INpa, podczas próby połączenia z jakimkolwiek modułem wyskakuje błąd: Requested Control Unit; 'ASM60/V3.00,ACSM85/V3.00 ACSM2/V1.00' not found. Control unit found: 'SGM_60_2' Programme will be stopped. Wersja INPy 5.0.6, pracuje na Win 7. Dodam tylko że błędy silnika odczytuje, reszty nie. W czym może być problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.