Skocz do zawartości

przemek550

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525iA Touring

Osiągnięcia przemek550

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Panowie sorry że nie odp wcześniej , przplywomierz oryginalny , nagrałem też filmik z prac sond żeby mieć pewność : https://files.fm/u/mb54esb77 Powinny być 2 filmiki jeden z sondami jeden z przepływomierzem. Ktoś może powiedzieć jak to wygląda ?
  2. Witam. Panowie na wolnych obrotach czuć delikatnie nie równą pracę silnika, błędy jakie pokazuje inpa to 188 Lambdasonden heizung Vor-kat sonde 1 który po jakimś czasie od skasowania wraca oraz błąd nr 8 luftmassenmesser który pojawił się pierwszy raz . Po skasowaniu błędów wydaje się mocniejsza puki znowu nie wrócą co to może być ? Link do błędów : https://ibb.co/sQRrGP5 https://ibb.co/4J1d9R6
  3. O proszę dobrze wiedziec, tym bardziej że dzisiaj całkiem przypadkowo oglądałem jego filmik na YT i postanowiłem zadzwonic. Jutro wysyłam sterownik mam nadzieję że szybko i sprawnie pojdzie.
  4. Masz może jakiś namiar na jakąś firmę którą można polecić ? Albo może ktoś na forum to ogarnia ?
  5. Witam ponownie , sprawdziłem te błędy w liczniku https://files.fm/u/ehyrcwjdu te 3 na pierwszym zdjęciu ( nr 245 , 141 , 251) to z licznika reszta to silnik/skrzynia. Poczekałem aż zapala się kontrolki i odłączyłem sterownik i wtedy mogę się łączyć normalnie z innymi sterownikami.
  6. Klemy udało mi się ogarnąć dzisiaj , jest wszystko jak powinno byc. Podłączyłem jeszcze raz "nowy" sterownik na zegarach odrazu cisza więc wydaje mi się że przyjął kodowanie... Jednak po chwili znowu wszystko się zapala i ponownie nie można się z niczym połączyć... Nie mam już dziś czasu dłużej z tym siedziec. Spróbuję jutro jeszcze z tym licznikiem tak jak mówisz , chociaż wydaje mi się że ten sterownik też jest zepsuty.
  7. Niestety na powrocie do domu znowu ta sama sytuacja... Zmieniłem tylko sterownik na stary żeby skrzynia pracowała normalnie i dojechałem do domu. Przy okazji zobaczyłem wyrobioną i luzną kleme minusowa przy Aku , to może być przyczyną ? Jutro wsadzam i tak nowy akumulator ale jestem ciekaw. Dziwna sprawa bo auto zrobiło dziś ponad 150km i już myślałem że wszystko ok...
  8. Nie zwróciłem uwagi , sprawdzę wieczorem i napisze.
  9. Dzisiaj spróbowałem jeszcze raz jednak przez inny profil w Ncs i inny sterownik i się udało! 100km zrobione bez problemu. Wczoraj próbowałem przez expertmodus i kmb , dzisiaj expertmode i ews i poszło. Dziękuję bardzo za pomoc !
  10. W dummy nie mam takiej opcji , soft z innego źródła ,nie pamiętam konkretnie. Szumrak zrobiłem tak jak pisałeś efekt taki sam.. wszystkie kontrolki poznikały, błędy skasowane po jakiś 15min jazdy wszystkie kontrolki wracają , licznik przestaje działać (prędkościomierz) i skrzynia wchodzi w tryb awaryjny auto nie ma mocy. Inpa nie można się połączyć a w Ncs jest taki błąd https://files.fm/u/ws32j5nup Vin faulty. Edit. Okienko które wyskoczy nacisnąć ok czy cancel?
  11. Fuser właśnie o to chodzi że nie mam takiej opcji do wybrania. Szumrak za jakieś 2h będę w domu spróbuję i dam znać .
  12. Szumrak chodzi o plik .man ? Starałem się robić wszystko jak w tym filmiku jednak nie mam opcji w programie żeby wgrać pusty plik .man , swój sterownik mogę otworzyć i edytować, ale pustego nie mogę/ nie umiem wgrać.
  13. Witam. Auto BMW E39 2002r m54 automat. Mam problem ze sterownikiem ABS a konkretnie chodzi o jego poprawne zakodowanie. Sytuacja wygląda tak że mój stary sterownik wywalał błędy czujnika ciśnienia oraz prędkości kół co skutkowało 3 kontrolkami na desce oraz brakiem abs/dsc. Postanowiłem kupić używany sterownik (teoretycznie 100% sprawny) jednak okazało się że jest od wersji z manualną skrzynią biegów i potrzeba go zakodować do automatu. Teoretycznie wszystko zrobiłem ponieważ po kodowaniu i kalibracji kąta skrętu wszystkie kontrolki znikają, abs działa , dsc działa ale po jakiś 15min wywala znowu wszystkie kontrolki ... Wtedy inpa/ista nie mogę się połączyć z żadnym sterownikiem ani ABS ani silnika , a w Ncs pokazuje mi błąd "VIN faulty". I tu moje pytanie czy problem jest ze sterownikiem czy ja coś robię źle ? Wiem że zmienia się jakoś Vin w modułach ale nie potrafię tego zrobic. Ewentualnie może jest ktoś kto mógłby opisać krok po kroku jak to powinno wyglądać ? Pozdrawiam.
  14. Nie wiem ile dokładnie stuka ale napewno dłużej niż 2-3s...odpalam auto wyjeżdżam z garażu zamykam bramę i dopiero zaczyna normalnie pracować... raz trwało to ponad minutę jednak wtedy jeszcze wyciekał olej z pod pokrywy i było już na minimum po naprawie i dolewce lepiej ale jednak mimo wszystko za długo... teoretycznie po wymianie na rzadszy olej powinien szybciej go "zaciągać" z miski więc teoretycznie powinien szybciej przestać pukać wg mnie ( poprawcie jeśli się mylę). Dodam że po ściągnięciu pokrywy zaworów dość czysto, sama pokrywa trochę czarna ale nic strasznego.
  15. Witam. Mam pytanie odnośnie m50 2.5 benz.+gaz przebieg 440tyś. Obecnie zalany jest Orlen Patinum Classic Life+ 20w50 jednak nie chciałbym jeździć na tym i myślałem o przejściu na 10wXX... i tu moje pytanie czy taka zmiana będzie zdrowa dla silnika czy może lepiej odpuścić i wlać kolejne 20 lub 15wXX? Nie wiem w jakiej dokładnie kondycji jest ten silnik ponieważ dopiero co kupiłem to autko jednak przy zimniejszych nocach po odpaleniu słychać przez chwile jakieś stukanie które ustaje po krótkiej chwili i silnik pracuje normalnie(czyt. nie stuka nie puka nie falują obroty). Czekam na Wasze opinie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.