Skocz do zawartości

krzysiek250780

Zarejestrowani
  • Postów

    49
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 523i 1999 automat touring
  • Lokalizacja
    warszawa
  • Zawód
    informatyk

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia krzysiek250780

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. jeża kupiłem z alledrogo podróbę jakoś za 100 zł , dmuchawa działa bez zastrzeżeń, może jak znajdę chwilę to w sobotę kompa podłącza i zobaczę czy coś się pojawiło
  2. viewtopic.php?f=44&t=72889 Witam jeżeli ktoś z forum interesował się samochodem z poniższego ogłoszenia to proszę o info ewentualnie , może ktoś zna człowieka który tym handluje bo widzę iż ma w ofercie kilka BMW i nawet swoje E39 wystawił na sprzedaż dzięki za wszelkie info
  3. dzięki za odpowiedź jakieś 2 miesiące temu padł mi "jeż" prawdopodobnie po tym został błąd
  4. Witam wszystkich , mam prośbę o rozszyfrowanie poniższego błędu, dzisiaj robiłem diagnostykę i na klimatyzacji to było , co prawda dało się usunąć , ale może wrócić , tak czy siak chciałbym wiedzieć o co tu chodzi :D dzięki za pomoc (niestety niemiecką INPĘ mam i porażka z rozszyfrowaniem czegokolwiek) E R R O R M E M O R Y R E P O R T ------------------------------------- Date: 03/26/15 08:02:31 ECU: IHKA39_3 JobStatus: OKAY Variant: IHKA39_3 ------------------------------------------------------------- RESULT: 1 errors in error memory ! ------------------------------------------------------------- 42 Innenfuehlergeblaese Error frequency : 244 Kurzschluss gegen Masse Errorcode: 2A 02 F4 4E 4E 95 B4 00 02 03 8E =============================================================
  5. Ja się jeszcze pozwolę dołączyć do tematu, jak wywalisz katalizator to musisz się liczyć z tym iż samochód nie przejdzie badania technicznego. Emisja spalin będzie przekroczona kilkukrotnie (tak miałem kiedyś w astrze, gdzie ktoś zamiast wymienić katalizator wspawał w jego miejsce tłumik :mad2:, i mi o tym nie powiedział więc się trochę zdziwiłem przy przeglądzie ). Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę. oczywiście zawsze można dać w łapę , jak znajomy to może puści . Ponadto pozostaje kwestia ochrony środowiska , nikt nie chce wdychać spalin, ale jak przychodzi co do czego to większość rzeźbi z samochodem, taka moja uwaga.
  6. Witam ponownie , problem powrócił , w pierwszej kolejności wymieniłem czujnik pod pedałem hamulca , ale to nie rozwiązało problemu ( mam jeden w zapasie :D ), doczytałem gdzieś na necie iż zazwyczaj przy takiej głupawce samochodu czyli : błąd ze skrzyni na desce, gasnący wyświetlacz od radia , brak możliwości włączenia tylnej wycieraczki, czasami same z siebie zapalają się światła stopu , oraz brak działania sterowania z kierownicy to standardowy objaw uszkodzonego przełącznika zapłonu element nr 61326901961 - cena w ASO 260 zł , z wymianą sam sobie poradziłem , problem rozwiązany. :cool2:
  7. witam , a co by nie zostawić tematu bez odpowiedzi , to sprawa się ma następująco, z braku czasu na razie nie miałem możliwości umówienia się z nikim na diagnostykę, ale wydaje się iż jest to jakaś głupawka elektroniki. Generalnie problem dotyczy 4 elementów: sterowanie radiem z kierownicy, sterowanie tempomatem, sterowaniem tylną wycieraczką, błędem czujnika hamulca który objawia się na desce rozdzielczej (żółty trybik z wykrzyknikiem). Natomiast widzę że to wszystko raz działa a raz nie. Dzisiaj jak wracałem z pracy to wszystko działało włącznie z tym iż zgasła lampka błędu skrzyni na desce. Zastanawiam się czy to czasami nie jest jakieś błąd komunikacji na obwodzie, może jakaś wilgoć , albo coś czasami nie styka. Tak czy siak na razie poczekam bo wygląda to tak jak by się chciało ustabilizować. Jak się będzie pojawiać dalej to wymienię czujnik , są w ASO dostępne od ręki. dzięki za rady i jak coś się będzie zmieniało to nie omieszkam się podzielić na forum.
  8. dzięki za odpowiedź disa mam i nawet działa , ale jakoś nie do końca go ogarniam , nie miałem czasu się w niego wgryźć. Natomiast co do kierownicy to powiedzmy że to jest temat z którym chwilowo da się żyć , bardziej chodzi mi o kwestię tego błędu zaczytanego ze skrzyni , o potwierdzenie czy to dotyczy awarii skrzyni czy komunikacji ze skrzynią, dodam tylko iż samochód jeździ normalnie , natomiast jakoś dziwnie w jednym momencie przestały działać (sterowanie z kierownicy : tempomat i radio), tylna wycieraczka + spryskiwacz i ten błąd ze skrzyni , samochód jeździ normalnie , światła stopu działają więc pedał chyba też :roll: Jak dla mnie to jakiś taki ogólny błąd na komunikacji, bo ciężko uwierzyć że 3 różne elementy przestają działać w jednym momencie :mad2: Zapewne będę musiał się z Panem Krzysztofem Sewerynem na wizytę umówić , tylko teraz strasznie czasowo mi nie pasuje i dlatego tak szukam dobrych rad na forum. E R R O R M E M O R Y R E P O R T ------------------------------------- Date: 12/01/13 22:45:49 ECU: GS8600 JobStatus: OKAY Variant: GS8600 ------------------------------------------------------------- RESULT: 1 errors in error memory ! ------------------------------------------------------------- 151 CAN Bremssignal Error frequency : 2 Logistic counter: 59 Error occured 1. times at: km-Stand 281740.00 km Batteriespannung 14.06 Volt Abbtriebsdrehzahl 480.00 1/min Getriebeschalter L1 0.00 0/1
  9. widzę że tu jest wątek który opisuje mój problem viewtopic.php?f=48&t=201573 ale człowiek nie napisał czy rozwiązał go i jak :mad2: . jest tam też napisane przez jednego z forumowiczów żeby odpiąć akumulator na noc , tyle mogę zrobić (chociaż w tamtym przypadku to nie pomogło) . Z tą kolejnością tam coś było , ale nie pamiętam czy najpierw odpinać + czy - ?
  10. cześć dzięki za odpowiedź zadziało mi się to wczoraj wieczorem jak wracałem do domu i się nie zorientowałem w całości sytuacji, a dzisiaj się zgapiłem i odczytałem tylko błędy z modułu silnika , teraz byłem się przejechać i odczytałem ponownie błędy z silnika i skrzyni. wygląda na to że coś się z komunikacją zadziało ale wolę żeby mi to ktoś potwierdził , za co z góry dziękuję. taki miałem stan błędów w skrzyni po odczycie z INPY: E R R O R M E M O R Y R E P O R T ------------------------------------- Date: 12/01/13 22:45:49 ECU: GS8600 JobStatus: OKAY Variant: GS8600 ------------------------------------------------------------- RESULT: 1 errors in error memory ! ------------------------------------------------------------- 151 CAN Bremssignal Error frequency : 2 Logistic counter: 59 Error occured 1. times at: km-Stand 281740.00 km Batteriespannung 14.06 Volt Abbtriebsdrehzahl 480.00 1/min Getriebeschalter L1 0.00 0/1 Getriebeschalter L2 0.00 0/1 Getriebeschalter L3 1.00 0/1 Getriebeschalter L4 0.00 0/1 Prog.-Taster A 1.00 0/1 Prog.-Taster S/M 1.00 0/1 Gasse Steptronic 0.00 0/1 Stoerlampe 0.00 0/1 Error occured 2. times at: km-Stand 281770.00 km Batteriespannung 14.14 Volt Abbtriebsdrehzahl 832.00 1/min Getriebeschalter L1 0.00 0/1 Getriebeschalter L2 0.00 0/1 Getriebeschalter L3 1.00 0/1 Getriebeschalter L4 0.00 0/1 Prog.-Taster A 1.00 0/1 Prog.-Taster S/M 1.00 0/1 Gasse Steptronic 0.00 0/1 Stoerlampe 0.00 0/1 Plausibilitaet sporadischer Fehler Ersatzfunktion aktiv Fehler momentan vorhanden ============================================================= I po restarcie nadal on wychodzi (zakładam że to jest powodem iż świeci mi się ta lampka na desce ? nic złego w jeździe nie zauważyłem ) natomiast co ważne , rzeczywiście przestała mi działać kierownica , w sensie nie działa sterowanie radiem czy tempomatem , i też co dziwne nie działa tylna wycieraczka i spryskiwacz tylnej wycieraczki :mad2: , wczoraj wszystko działało w ciągu dnia , oświetlenie tylne działa normalnie zarówno na klapie (mam kombi) , jak i na nadkolach wszystkie sugestie gdzie szukać problemu miele widziane
  11. Witam wszystkich i mam prośbę o pomoc po w zasadzie rocznej bez problemowej jeździe :shock: wczoraj pokazał mi się na desce rozdzielczej błąd (żółta zębatka z wykrzyknikiem ) podłączyłem się dzisiaj INPĄ i pokazało dwa błędy podane poniżej (niestety po niemiecku mam INPĘ ) , prośba o info co to jest wydaje mi się że coś z czujnikami ABS? E R R O R M E M O R Y R E P O R T ------------------------------------- Date: 12/01/13 09:22:27 ECU: MS420DS0 JobStatus: OKAY Variant: MS420DS0 ------------------------------------------------------------- RESULT: 2 errors in error memory ! ------------------------------------------------------------- 45 Multifunktionslenkrad Ueberwachung Schnittstelle Error frequency : 4 Logistic counter: 40 Motordrehzahl 928.00 1/min Batteriespannung 11.22 V Geschwindigkeit 0.00 km/h Temperatur Kuehlwasser 63.00 Grad C aufgetreten vor (rel. BZ) 1.30 h Toggelbit Periode fehlerhaft Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan vorhanden sporadischer Fehler Errorcode: 2D E8 04 28 1D 6E 00 94 BA 1D ------------------------------------------------------------- 39 Plausibilitaet Signal Bremslichtschalter / Bremslichttestschalter Error frequency : 1 Logistic counter: 40 Motordrehzahl 800.00 1/min Temperatur Ansaugluft 28.50 Grad C Temperatur Kuehlwasser 89.25 Grad C Batteriespannung 14.08 V aufgetreten vor (rel. BZ) 0.20 h BTS defekt Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan vorhanden statischer Fehler Errorcode: 27 62 01 28 19 66 B7 8A BA 28 =============================================================
  12. cześć ja u siebie miałem robione uszczelnienie podstawy filtra oleju, za nim to zrobiłem to jeździłem ze 4 miesiące od zakupu i nic w kabinie nie było czuć, więc nie wiązał bym jednego z drugim , robił mi to Adam z Raszyna , nie pamiętam ile dokładnie to kosztowało bo robili kilka rzeczy , ale wiem że nie jest to szybka sprawa. natomiast wyraźnie było czuć w kabinie jak zaczęło mi podciekać z pod pokrywy zaworów, tak że tutaj bym celował
  13. cześć ja mam u siebie oponki na lato 235/45/17 i nic mi tam o nic nie ociera więc spokojnie można takie założyć, natomiast moje odczucia również nie są pozytywne co do komfortu jazdy na takich oponach na naszych drogach. Niestety koła nie mieszczą się w koleinach co powoduje że musisz uważać bo znosi Ci samochód. No i słabo tłumią drgania na dziurach, których u nas nie brakuje. Ale trzeba przyznać, że jak jedziesz po prostej drodze (taka np. S8 :roll: ) to czujesz, że to się toczy jak po szynach , przy ostrych zakrętach czujesz, że te opony Cię trzymają , jak hamujesz to masz czym. Więc wszystko ma swoje plusy i minusy. Obecnie jeżdżę na zimówkach 205/65/R15 (tak zwane balony), ale powiem szczerze, że jak dla mnie i na moją spokojną jazdę , to ja uwielbiam te oponki :D , wolę komfort od sportowej jazdy. Nawet nie wiem czy na lato takich samych bym nie kupił , gdyby nie fakt że te moje letnie mają może z 7 tyś km przejechane, więc szkoda kasy na drugi komplet letnich opon. A tak apropo zimy , jako że mamy obecnie dobry okres do testowania jazdy po śniegu :mrgreen: , to muszę przyznać że dobre opony zimowe + kontrola trakcji i normalnie sam jestem w szoku jak ten samochód idzie po śniegu :cool2: i trzyma się drogi. Kiedyś się obawiałem napędu na tył ,że jak będzie zima i śnieg to będzie kiszka (koszmary z bardzo dawnych czasów kiedy to polonezem jeździłem :mad2: i nie mogłem ze świateł ruszyć ), a tu naprawdę nic bardziej mylnego. a poniżej fotka jak zmieniałem opony letnie z zimowymi widać różnicę :shock: http://itstation.pl/bmw/20121025363.jpg http://itstation.pl/bmw/20121025365.jpg
  14. co do tego ile on powinien kosztować to sprawa względna , ale musisz sobie zdawać sprawę iż kupując taki samochód musisz go prześwietlić pod każdym kątem. Niestety nie jest on tani w naprawach (jak to mawiają niektórzy BMW z założenia musi być drogie :mrgreen: )zwłaszcza jeżeli naprawy mają być wykonane perfekcyjnie (ja osobiście innych nie akceptuję ), a jak trafisz samochód od kogoś kto go "drutował" zamiast naprawiać to tylko współczuć. Prawda jest taka że większość ludzi traktuje samochód na zasadzie do puki jeździ to jest oki. Więc zapomnij o jakimś kupowaniu na zasadzie oględzin na parkingu. Tylko warsztat + osoba która naprawia takie samochody + komputer ( to podstawa). Kolejna sprawa to co w takim samochodzie już było robione w ciągu ostatnich 2 -3 lat ( i nie mam tu na myśli wymiany oleju :nienie: choć to ważne kiedy był wymieniany i na jaki ), jak ktoś Ci mówi że on nic w samochodzie który ma 10 lat nie robił to dla mnie jest to bardzo podejrzane i zwiększa prawdopodobieństwo iż Ty będziesz miał dużo do robienia, z ważnych rzeczy na które powinieneś zwrócić uwagę to : - stan opon : dobre opony kosztują a on ma duże koła - jak ja szukałem dla siebie to wszystkie oglądane BMW miały opony do wymiany , nawet jak miał dobry bieżnik to guzy miały - zawieszenie -niestety wszystko w aluminium więc wiadomo na naszych drogach szybko leci + różnego rodzaju gumy , sprężyny i amory - tarcze hamulcowe , przy automatach często przegrzane i pokrzywione - wycieki : pokrywa zaworów, miska olejowa , podstawa filtra oleju !!!, łączenie silnika ze skrzynią, przewody olejowe od wspomagania lubią się pocić, i inne - klimatyzacja : wentylator klimy-często się psują po 10 latach bo są źle zrobione :mad2: - pompa wody, paski i napicze - często jakieś niedomagania silnika które mogą być niezauważalne przy pierwszych oględzinach i tu zaczynają się schody :mrgreen: : czyli po kolei , przepływomierz, przepustnica sterowana elektronicznie, silnik krokowy, świece, odma, czujniki wałków rozrządu x 2 i wału x1 , sondy lambda 4 sztuki :cool2: - układ wydechowy - katalizatory nie to żebym Cię chciał zniechęcać czy coś do zakupu , osobiście mam E39 i jestem z niej coraz bardziej zadowolony (do automatu się nie przekonałem :lol: ), powyższymi uwagami chciałem Ci tylko uświadomić a jednocześnie odpowiedzieć na Twoje pytanie co do możliwej ceny kupowanego samochodu. W samochodzie 10 letnim pojawia się do naprawy wiele rzeczy których konieczność wymiany w wielu przypadkach wynika z faktu starzenia się materiałów a reszta to zazwyczaj zaniedbania poprzednich właścicieli , i jeżeli nie zostały jeszcze wymienione lub naprawione to będziesz musiał to zrobić, a spora część to elementy które wymienia się raz na 10 lat . Jest to też powód który powoduje iż mamy taką rozbieżność w cenach samochodu , jeżeli kupisz taki 11 letni samochód za przykładowo 15 tyś i mając go 2 lata porobisz w nim sporo takich rzeczy wkładając 10 - 15 tyś (co jest realne jeżeli drażnią cię jakiekolwiek niedomagania- a sporo tu takich osób na forum :mrgreen: ) to sprzedając go nie sprzedaż za 15 tyś wiedząc że jest on w lepszym stanie niż jak Ty go kupowałeś :idea: .
  15. kolego ja miałem u siebie takie skrzypienie i było do wymiany górne łożysko amortyzatora, im niższa temperatura tym bardziej słyszalne. Wymieniłem łożyska po obu stronach a co by nie było że będzie jakoś nierówno stał po wymianie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.