Skocz do zawartości

wott

Zarejestrowani
  • Postów

    65
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW

Osiągnięcia wott

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Panowie, jeżeli obecnie w aucie mam Road Map Europe Evo 2017-2 to powinienem zainstalować, robiąc update Road Map Europe EVO 2020-3 ? Czy mogę tak za jedym klilnięciem "przeskoczyć" 3 lata ? Pacjent to 430i LCI.
  2. Ok, dzięki. A czy wiecie czy 5 litrowy baniak wystarczy ? Gdzieś widziałem info że wchodzi 5l z małym haczykiem, ale chyba po zlaniu starego oleju coś zawsze zostanie ?
  3. Panowie, poniżej pacjent: Model: F36 2017r. Silnik: 430i B48O Przebieg: 45 000 km Styl jazdy: umiarkowany Użytkowanie: 70% miasto, 30% trasa Zużycie bieżące na l/1000km: - Instalacja LPG: - DPF: - Przeglądając wątek faworytem jest poniższy olej: https://czescidobmw.pl/olej-silnikowy-ravenol-1111136-005-01-999--5w40,1vst,15l,2rav Dobry wybór ? 5-litrowy baniak wystarczy ? Ze względu na to że auto to świeży zakup a olej w nim był wymieniany dopiero raz chce również zastosować płukankę. Czy taka od Liqui Moly będzie ok ? : https://czescidobmw.pl/engine-flush-300ml-2640-lqm--2640,2lqm
  4. Chłopaki - spokój ! :) Wracajac do tematu - przejrzałem sporo ogłoszeń i niestety jak przychodzi co do czego to realne, dobre propozycje można na jednej ręce policzyć. Podobne auto do tego z ogłoszenia jest jeszcze w Wawie [tym razem 430i], troszkę niestety gorzej wyposażony. Wszystko zależy od finalnej oferty i tego czy dealer będzie uczciwy i wyślę mi historię serwisową i/lub zdjęcia z uszkodzenia.
  5. Rozumiem. Jakby wszystko co powyżej 2 litrów nie było obłożone bezsensownym podatkiem to pewnie też szukałbym 335i. Może laickie pytanie zadam, ale czy jest jakaś dobra strona/portal gdzie można [nawet za opłatą] dokładnie sprawdzić historię serwisową, przebieg czy ewentualne szkody ?
  6. Widziałem to ogłoszenie, jeżeli dobrze rozumiem warunki finansowe to niestety suma kosztów jest powyżej wartości samochodu z ogłoszenia które podesłałem. Dwa lata extra kosztuje swoje. A co jest nie tak z tym silnikiem ? To już poprawione 28i...
  7. Witam, Czy ktoś może oglądał albo wie coś odnośnie tego egzemplarza: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-xdrive-m-sport-navi-hud-tylko-teraz-ocena-stanu-tech-online-za-darmo-ID6CGIx7.html#d3c6e1bc96 Na moje oko wywiadowcze samochód ok. 2 miesiące już stoi do sprzedaży i podobno miał szkodę w lewy tylny bok. Będę wdzięczny za każdy komentarz. Pozdr.
  8. Zapewne zdjęcia nie oddają efektu w 100%. Czerwony po korekcie lakieru musi na żywo wyglądać obłędnie. :cool2:
  9. Minęło 14 miesięcy, ponad 15 tyś przejechanych kilometrów aż dziś trzasnął mały jubileusz.....mianowicie na zegarach pojawił się magiczny wynik... http://pics.tinypic.pl/i/00371/gxd173gb2pz3.jpg Rocznica jak żadna inna, kolejna dopiero za 111111km :D Z tej okazji jedyneczka dostała parę buteleczek do wypicia i parę drobiazgów dla lepszego samopoczucia :D http://pics.tinypic.pl/i/00371/30h2ip3a0b28.jpg W ramach małego podsumowania - jestem bardzo zadowolony z samochodu. Przez ten ponad rok w aucie nic się nie zepsuło, wymieniane były jedynie rzeczy eksploatacyjne. Oby ten stan trwał jak najdłużej. Cały czas myślę o chipie i ewentualnych 18-tkach, ale jak to w życiu zawsze znajdują się ważniejsze wydatki. Mimo tego jestem prawie zdecydowany na program, mocy jednak po pewnym czasie zawsze zaczyna brakować. Zastanawiam się tylko gdzie autko zaprowadzić żeby się nim porządnie i z głową zajęli...
  10. Będąc dziś u lokalnego dilera BMW widziałem Styling 361 20" w czarnym połysku i czerwonym rancie w promocji.......za 10 000zł :8)
  11. Wioletta - z tego co wiem to termostat w moim aucie nie był jeszcze wymieniany...
  12. Dzwoniłem do ASO i wg. nich póki nie zaświeci się kontrolka temp. silnika to wszystko jest ok :8) Można było się tego spodziewać...
  13. Jesteś pewien ? Bo dużo tutaj osób które po wymianach termostatów mają po rozgrzaniu równo 90. 96-97 to już prawie 10% więcej, dlatego daje mi to do myślenia. Gdybym miał max. 92-94 to bym się nie przejmował. Spróbuje dziś trochę z klimą pojeździć, zobaczę ile pokaże. Teoretycznie temperatura powinna spaść, przy klimie bezwarunkowo startuje wentylator. Może wystarczy odpowietrzyć układ, czy przedmuchać chłodnicę ? Wiadomo, diesel lubi ciepło, ale żeby nie przedobrzyć....
  14. Udało mi się w końcu sprawdzić temp. Na początek trasa ok. 60km w dwie strony. Auto szybko złapało okolice 90 no i jadąc dalej temperatura utrzymywała się w okolicach 92-96. Przy większych prędkościach czy z górki potrafiło spaść do 90, raz przy mocniejszym wdepnięciu wskazało 97. Temp. zewnętrzna ok. 18 stopni. Tego samego dnia ok. 15 pojechałem w miasto po żonę do pracy. Korki, duży ruch i temperatura cały czas oscylowała wokół 92-96. W korku przy podjeżdżaniu co chwilę 97. Wieczorem przy niewielkim ruchu ulicznym, normalnej jeździe bez ciśnięcia temp utrzymywała się w okolicach 92-94. Na zewnątrz ok 14 stopni. We wszystkich przypadkach jechałem bez klimy. No i pytanie - czy te wartości nie są trochę za duże ? Jak czytam to wszyscy mają raczej odwrotny problem, a po wymianie termostatów mają raczej równo 90 na silniku. Podobno wiatrak włącza się przy 97-98 stopniach. Powinienem szukać przyczyny ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.