Skocz do zawartości

Grzesiek740

Zarejestrowani
  • Postów

    499
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E38-740, E32-730
  • Lokalizacja
    podkarpackie

Osiągnięcia Grzesiek740

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

0

Reputacja

  1. Qrde, śledzę wątek od początku i aż nie chce się wierzyć, że to tak ładnie wychodzi jak na tych ostatnich zdjęciach widać. Tylko ja mam niestety kolor fioletowy (lawender grau) i takiej farby niet, chyba żeby mieszać.
  2. Mam wątpliwości, które wtryskiwacze zastosować w silniku M30B30 - VALTEK 1 czy 3 omowe. Do tej pory jeździłem na Matrixach ale mam ich już dość. Ktoś wie z własnego doświadczenia? Sterownik mam stary DIEGO, do 1 omowych musiałbym go tez zmienić.
  3. Sprawdź śruby mocujące półramę zawieszenia do karoserii. Ja miałem kiedyś poluzowaną jedną śrubę przykręcaną do podłużnicy i stukało przy zmianach kierunku obciążenia.
  4. Głośniki w drzwiach E38 - 13 cm Mam DSP (14 głośników). Wymieniłem głośniki w drzwiach przednich na dość dobre (FOCAL) i nie ma żadnej różnicy w stosunku do fabrycznych. Oczywiście przy pozostawieniu całego układu wzmacniaczy oryginalnych.
  5. Gumki może i tak, ale przecież zostają rozklekotane same wycieraczki. A na całych nowych błoga cisza :D .
  6. Grzesiek740

    pytanie o gaz

    Zastanów się nad wtryskiwaczami Matrixa. Ja przez 80000km przebiegu spaliłem 4 sztuki.
  7. W E32 świeci tylko na środkowym (niebieskie i czerwone). W E38 świecą też boczne nawiewy ( białe). W E32 wymiana żarówki środkowej: 1. odkręcić 2 wkręty mocujące od góry nawiew centralny na szybę, wyjąć nawiew - kratkę z pokrętłem. 2. widać kabelki biegnące do żarówki, żarówka jest wciskana od góry, ciężko ją wyjąć i jeszcze ciężej założyć - przeszkadza wkręt. 3. Jak się nie uda trzeba wypchnąć niestety całą podwójną kratkę nawiewów. Ma 4 zaczepy. Trzeba mieć 4 ręce :D - 2 od strony otworu na radio i 2 od góry. Jak nie była nigdy wyciągana to sobie można palce połamać :mrgreen: . Dzisiaj to robiłem i żarówka świeci :cool2:
  8. Mówię, że normalne suszenie nie pomogło, ale specjalne pomogło :lol: . Cewki wymontowane, bez przedłużek, ułożone na metalowej powierzchni. Od góry zaświecone 2 żarówki grzejne tzw. "kwoki" :mrgreen: po 250Wat i w takiej temperaturze 10-20 godzin. Nastepnie lakier izolacyjny w spraju do elektroniki - 2 warstwy. 2 lata już cewki działają bez problemu, a miały być do śmietnika. :cool2:
  9. U mnie w M60 jak cewki dostały przebicia od wody to normalne suszenie juz im nie pomogło niestety.
  10. Grzesiek740

    Problemy z M70

    U mnie w 750 właśnie z powodu małej ilości paliwa spaliła się jedna pompa (nie ja jechałem :D ).
  11. Grzesiek740

    Zawieszenie przednie

    -drążek środkowy -sprzedawany jest bez końcówek -klocki hamulcowe -górne mocowania amortyzatorów -osłony amortyzatorów -gumy drążka stabilizatora
  12. Być może Kolega źle zapamiętał. Ale jeżeli tak powiedział mechanik to niezły bajer :D
  13. Ja wymontowałem wtryskiwacze, zanurzyłem w naczyniu w takim środku co zalewa się do baku (na dwa dni!) i pomogło. Spróbuj tak.
  14. Grzesiek740

    Problemy z M70

    Widziałem kiedyś jak wersja 6,5 działała z E32, tak że chyba warto.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.