Skocz do zawartości

pavo71

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pavo71

  • Urodziny 28.08.1989

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330xDa
  • Lokalizacja
    Wrocław

Osiągnięcia pavo71

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Jedno z ładniejszych e46 jakie kiedy kol wiek widziałem :) A felgi na lato to 18 czy 19 ? Breyton Gts-r dobrze kojarze ? Mogłbyś zrobić filmik od 60do 200 wtedy by bardziej była widać jak auto przyspiesza :)
  2. pavo71

    330d na sterydach...

    Inne turbo rozwiązuje sprawę :) sprawdzone juz w paru e46 za granicą :)
  3. I jak tam bi turbo ? ruszyło się cos? kiedy hamownia ?
  4. Silnik wrzucam z e90 231 km. Potem do niego bede montował wtryski i turbo z 535d :) Latwie najpierw bedzie ogarnac 231 a potem isc do góry z moca :) Na skrzynie mam pare pomysłow a znajomi jezdza ze spiekiem i nie narzekaja :) Porównanie golfa jak najbardziej słuszne bo chyba nie widziałes mojego golfa. Seria 130 po swapie i modach wyszło 250 km i 450 nm :) I tez trzeba było wszystko zmieniac hamulce z porsche przerabiane zwrotnice u tokarza i jeździł jak nalezało :)
  5. Kwestia mechanika i elektryka:) Ja w golfie który miałem poprzedni też zmieniałem silnik na nowszy sterowniki i czujniki były inne i sprzegło było jedno masowe chociaż normlanie dwu masowe i jezdził i nie jednemu łeb urywało. A problemy ze skrzynia mieli na początku pomysły były dobre z tego co tam czytałem ale jak komuś jednomas i jego dzwiek przeszkadzał to nie moj problem ze miał potem problemy. A co do skrzyni ja zostawiam moja zbadam jej potencjał a innego wyjścia nie mam bo mam 4x4 i automat :P
  6. Kupa kasy do wydania ? co wy gadacie ?! widzę że połowa ludzi ogranicza się do tematów sprzed paru lat gdzie silniki były bardzo drogie. Wystarczy odrobina starań a można to tanio zorganizować. Ja kupiłem e46 z padniętym silnikiem przez co taniej mnie wyszła. Za motor z e90 231 konny jak się dobrze człowiek postara można kupić za około 4-5 tys zł. To miej wiecej 1-2 drożej niz kompletny 184 konny czyli wcale nie tak drogo. Do tego kwestia kosztu przełożenia silnika i ogarnięcia elektryki no i oczywiście jeśli ktoś myśli o większej mocy to ewetualny soft lub montaż biturbo. Sądzę że koszt maksymalny takiego swapa w moim przypadku gdzie hamulce i inne części mam pasujące to około 7-9 tys zł. Biora pod uwagę ile potrafi chociażby kosztować zadbane 204 konne e46 to i tak nie drogo. Bo mocy jest wiecej niz w 204 konnym a baza też dobra :)
  7. pavo71

    e46 polerka schwarz II

    Kolego tutaj jest taki mały poradnik o wielu problemach : www.detailer.pl/blog/2011/01/polerowani ... ing-world/ Sadze ze tam znajdziesz odpowiedz.
  8. Witam. Koledzy orientuje się ktoś z Was co się zmienia oprócz silnika turbo i wtrysków przy swapie na motor typu m57n ? 204 konny lub 231 konny m57t2 z bmw e90 ? A jak wygląda sprawa montażu biturbo z e60 535d do silnika m57t2 ? Wiem ze było pare tematu na swap 204 konny ale nie do końca wyczerpują listę części a tym bardziej jeśli chodzi o model silnika nowszy ( m57tue2 ) 231 konny Z góry dzięki za pomoc A i odpowiedzi typu nie opłaca się swap albo coś takiego nie interesują mnie bo już i tak silnik mam wyjęty tylko nie wiem który wybrać :P
  9. Mozesz jasniej ? a od jak dawna mogło to być ? bo w aucie były dwa softy :)
  10. pavo71

    Szukam Alusy Pomocy ??

    Ja bym poszukał na twoich miejscu ori z m3 albo replik. 19 cali ale wygląda bardzo dobrze na sedanie tutaj foto : http://img201.imageshack.us/img201/2777/42351830841438587942512.jpg http://img155.imageshack.us/img155/2958/42696231412153197537718.jpg http://img837.imageshack.us/img837/3037/2581766901.jpg http://img228.imageshack.us/img228/5537/25817669014.jpg
  11. U mnie nie licząc tych tłoków okazało się ze głowica tez siedzi ;/ Jest szczelna lecz zawory krzywe uszczelnienia na nich też siedza i prowadnice. Sam remont głowicy to 1200 zł plus uszczelka śruby i inne uszczelki i w dodatku tłoki do wymiany i remont bloku. Reasumując z silnika prawie nic nie zostaje więc kupuję nowe słupek z gwaranacją i to chyba jedyne rozsądne rozwiązanie. Wtryski i turbo sprawdzone w bdb stanie są. Pozdrawiam
  12. Bede wymieniał tłoki na nowe głowica jest na obróbkę a wtryski na sprawdzenie i ewetualna regeneracja. Sprawa sie troche wyjasniła bo sie okazało ze poprzedniemu włascicielowi co z motoru wleciało do srodka albo z turbo albo z klapek nie wiem bo oddał do mechanika i ten robił kompleksowo jednak potem któs wymieniajac chłodnice zle odpowietrzył i znow uszczelka wydmuchana. Ja ogarniam wszystko na tip top nowe visco montuje nowa uszczleka sruby i cały zestaw. A co do klapek moj kolektor jest przerobiony albo zamontowany taki bez klapek :)
  13. Klapy były w kazdym 330d :) 330d 184 konni skrzynia automatyczna naped 4x4. Klapi były wyciete z tego co mi wiadomo z reszta nawet jesli to nie było ich w silniku a nic nie wskazywało na nieprawidłowa prace silnika. Chodziło rowno trzymał moc tylko sie zapowietrzał.
  14. Witam. Miałem problem z moim bmw mianowicie sie zapowietrzała i pare innych rzeczy się działo. Jednak postanowiłem ze jak robić auto to porządnie i rozebrałem motor. To co po zdjęciu głowicy zobaczyłem przechodzi ludzkie pojęcie. NIe wiem czy to wina softu czy wtrysków ? może macie jakieś pomysły i sugestie co dalej robić ? Chodzi o te odpryski i dziurki . Chce ogarnac wszystko zeby było tak jak być powinno. Wymieniam pompe wody , uszczelke pod glowica , nowe oryginalne sruby głowicy , termostat , visco , wtryski oddaje do sprawdzenia lub ewentualnej regeneracji ale materi mnie to co zostaje w środku co z tym zrobić ? tutaj zdjęcia motor i głowicy : Z góry dzieki za pomoc http://img806.imageshack.us/img806/9206/201208201533291280x768.th.jpg http://img222.imageshack.us/img222/8422/201208201533561280x768.th.jpg http://img580.imageshack.us/img580/6469/201208201534011280x768.th.jpg http://img37.imageshack.us/img37/1936/201208201534081280x768.th.jpg http://img441.imageshack.us/img441/200/201208201534121280x768.th.jpg http://img267.imageshack.us/img267/7057/201208201653291280x768.th.jpg http://img441.imageshack.us/img441/2139/201208201656141280x768.th.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.