Skocz do zawartości

kkx5

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    5 670
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    16

Ostatnia wygrana kkx5 w dniu 9 Marca

Użytkownicy przyznają kkx5 punkty reputacji!

O kkx5

  • Urodziny 04.03.1975

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Jest: kilka
    Bylo: wiecej niz kilka
  • Lokalizacja
    Pl, Uk

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kkx5

Wielki Mistrz marki

Wielki Mistrz marki (14/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat

Najnowsze odznaki

66

Reputacja

  1. Jesli sa dokladane, nie masz instalacji w aucie. Poszukaj na forum. Bylo tego bardzo duzo. Sprawdz czy masz dwa grube kable koloru brazowego i czerwonego we wtyczce pod siedzeniem.
  2. Fotele wdl vin? Auto kupione? Dlugo masz? Dzialalo wczesniej? Troszke bez sensu to rozbieranie, nie sadzisz ze jest to dziwne, oby dwa nie dzialaja...
  3. W PL nie ma zlych zestawow aftermarket. ZF, o dziwo, jest akurat najtanszy wiec praktycznie kazdy warsztat na tym zestawie bazuje. Do ceny 600zl doliczasz 600-800zl za wymiane tego co opisales.
  4. To zalezy, uklad xdrive to obecnie 4ta generacja, kazda z nich ma swoje, calkowicie inne problemy, to co siada w gen1, nigdy nie siada w gen2/3/4, to co sie psuje w gen2, nigdy nie psuje sie w gen1/3 i tak dalej. Laczy je jedno, tak dlugo jak uklad moze zapiac sprzegla i nie wywala bledu na desce (system sprawdza to przy kazdym wylaczeniu stacyjki), problemem nie sa tarcze.
  5. No tak ale sa jeszcze specjalisci. Te warsztaty co mowia, tarczki, nie maja pojecia o vtg. Wymieniaja bez sensu bo tarczki wymieniasz tylko jak masz bledy na desce i sterownik nie moze zapiac napedu. Widac to podczas odczytu polozenia sprzegla. Ja dla przykladu praktycznie nigdy nie wymieniam sprzegla tylko robie tam gdzie jest problem, im to wychodzi "przy okazji". Nie wazne. Jesli szarpie to reduktor do regeneracji a o to w tym poscie chodzi.
  6. Poszarpywanie jest/moze byc z reduktora ale nie dlatego ze sa tarczki do wymiany...
  7. 15lat I ponad 1000 reduktorow zregenerowanych, to moj licznik, nie musze nigdzie dzwonic😏
  8. Troche nie masz racji. Tarczki vtg nie maja nic wspolnego z poszarpywaniem.
  9. Oczywiscie ze nie ma. Podnosimy lewarkiem kolo i je zmieniamy. Wszystko.
  10. Po co to wszystko? Wchodzisz w dde i odczyt czujnika before dpf masz. Bez testow.
  11. Duzo w tym prawdy oprocz ceny silnika, 25d to nie jest zwykle b47 i nie kosztuje 9tys.
  12. Ten kabelek nie bedzie pasowal. Poszukaj takiej wtyczki od poduszki kierowcy/pasazera, sa takie same jak ten w klemie.
  13. Ladnie masz (sposobem mechanikow (tertetki)) polapane to zdejmij vvt i ja wykrec.
  14. Plyn chlodniczy ubywa? We wrzesieniu pisales ze tak.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.