Skocz do zawartości

kkx5

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    5 698
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    18

Ostatnia wygrana kkx5 w dniu 22 Kwietnia

Użytkownicy przyznają kkx5 punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Jest: kilka
    Bylo: wiecej niz kilka
  • Lokalizacja
    Pl, Uk

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kkx5

Wielki Mistrz marki

Wielki Mistrz marki (14/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat

Najnowsze odznaki

72

Reputacja

  1. 1. Nie. Skup sie na rozrzadzie oraz vanosach. 2. Od kiedy cylindry liczymy w kolejnosci zaplonu? Zawsze od przodu silnika (bez wzgledu na polozenie rozrzadu).
  2. Bardzo ciekawe zestawienie. Osobiscie Shell bym wykluczyl, szybko odparowuje, do b58 zalewam Ravenol VMP/RUP, jedyny w tym zestawieniu na PAO.
  3. Uwazaj jak dobierasz slowa kolego... Nazywanie kogos "nie normalnym", poniewaz nie idzie to w parze z twoim rozumowaniem to na otwartym forum bardzo zla droga. Mozesz sie z tym zgadzac, mozesz to olewac, mam to gdzies, ale nie wybieraj sie w personalne uwagi. W autach niszowych, mocnych dieslach, mocnych benzynach nie pytasz o koszty, kupujesz je dla tego auta, dla pasji do tego silnika, jak padnie motor to nie lecisz z placzem na forum tylko je dalej lubisz i naprawiasz.
  4. Tak jak napisalem. O koszta sie nie pyta jesli kupujesz auto niszowe typu 335i i nie interesuja mnie zadne wywody i porownania do klasy C. 328i ma silnik n20. Poczytaj dlaczego sie nie kupuje. Informacji jest od groma.
  5. 328i sobie daruj, nie pyta sie o koszta 335i, masz kase, kupujesz. Jesli pytasz o koszta i awarie, kupujesz 2.0d.
  6. Sondy to twoj najmniejszy problem, nie wplywaja na prace silnika, zajmiesz sie nimi jak opanujesz reszte. Bledy abs to uszkodzony czujnik abs, a wlasciwie/najprawdopodobniej, koronka na polosi, ktora "zardzewiala" i zrywa/uszkadza czujnik przez to sterownik silnika wchodzi w tryb awaryjny i odcina moc.
  7. 883384925, zadzwon do Huberta (na face Pan silnik pl), powolaj sie na Krzyska, dostarczal mi pierscienie do aut po tulejach. Moze cos doradzi. Sprawdze jak temat z panewkami.
  8. I spalic reduktor na hamowni, po takim "odlaczeniu".
  9. Ja vanosy nie demontuje, odsuwam razem ze slizgami i lancuchem. Oczywiscie napinacz demontujesz. Mozna zrobic bez blokad jesli masz dobre pojecie o silnikach. Ustawiasz walki "na oko". Tak jak pisalem wczesniej, nie jestes w stanie sprawdzic czy sa dobre to co kupisz, nie chce, nie mam czasu rozpisywac sie o tym.
  10. Problem jest w tym ze zuzycie ukladu vvt jest nie mierzalne, to sa odchylki 0.05-0.07. Mechanik nie jest w stanie tego sprawdzic. Kupic calosc i wymienic. Samemu czy warsztat, to juz zalezy od Ciebie.
  11. 11-12. Napisalem walek vvt badz dzwignia posrednia.
  12. Oczywiscie odma nie ma nic wspolnego z wypadaniem zaplonu na 3ce, chodzilo o to abys nie mial innych problemow. Dzwignia posrednia, walek vvt na dolocie 3ki. Tam masz problem. Silniczek nie, czujnik nie.
  13. Wykodowane->odlaczona kostka=brak bledu. Zakodowane->podlaczona kostka=brak bledu. Wykodowane->podlaczona kostka=blad. Zakodowane->odlaczona kostka=blad.
  14. Inny program. Btool zle pokazuje i nie mozna sie nim podpierac.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.