Na razie, nie mam od kogo pożyczyć urządzenia do pomiaru kompresji, ale to myślę da się załatwić. Dziś sprawdziłem ciśnienie na listwie wtryskowej i jest OK. tzn ok3,5 bara na wyłączonym silniku i podczas pracy nie zmienia się. Podłączyłem Skaner i na początku podczas pracy na postoju korekty długotrwałe na obu bankach miałem po +25 :roll: , a krótkoterminowe na (-)25 . czyli jak dobrze zrozumiałem łapie lewe powietrze. obie sondy lambda oscylują w granicach 0,850 V a masa powietrza wynosi 4,120 gm/sek . Sprawdziłem reakcję na odkręcenie korka wlewu oleju i silnik zmienia charakterystykę pracy ( chociarz nie aż tak jak na filmiku kolegi ) , korekty zaczęły się zmieniać przy wyciągnięciu bagnetu słabiej ale też praca silnika uległa zmianie. Następnie odłączyłem Aku i rozłżczyłem wszystkie wtyczki przy komputerach , kilka razy poruszałem nimi i porządnie z powrotem włożyłem. Po podłączeniu aku i odpaleniu po jakimś czasie korekty długotrwałe zaczeły spadać i zatrzymały się w granicach +2,4 na obu bankach jednakowo :shock: