Cześć Od pewnego czasu jak wsiadam rano do samochodu pokazuje mi się komunikat o niskim napięciu akumulatora. Dzisiaj pomierzyłem aku 12,7V, prąd po uśpieniu około 30-40minut 0,01A Wieć raczej to nie jest lewy upływ prądu, obstawiam na klemę IBS, odpiołem ją i będę obserował między czasie pewnie zakupie + adapter. A akumulator ma może 9 miesięcy został po podmianie zarejestrowany itd. Wpiąłem komputer i bimmertools i przy okazji odczytałem takie błędy. W silniku: - 3EED błąd opisany jako zarządzanie energią - 4B1C podgrzewanie filtra paliwa sterowanie (rozumiem że padł ten podgrzewacz przy filtrze paliwa) W module CIC: - E1CF (to nie wiem co to jest) - C5BC (to też nie wiem co to) W module Kombi: - A559 (to chyba błąd o tym że zasilanie zostało utracone) W module TEL - D690 (też nie wiem co to) Po kasowaniu błędów nie powróciło nic ale jak wpiąłem po 5 minutach wrócił tylko podgrzewacz filtra). Pytanie co to za błędy i czy na pewno padła klema ???