Skocz do zawartości

Longner

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Longner

  • Urodziny 24.10.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e32 `87 m30b30
  • Lokalizacja
    OPOLE

Osiągnięcia Longner

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Przy tej skrzyni nie ma bagnetu, nie ma możliwości spuszczenia oleju z konwertera. Miałem tak w m60, że spuściłem stary olej, wlałem świeży , odpaliłem auto, przeskoczyłem wszystkie biegi, olej zlałem, znów nalałem czysty, odpaliłem i pojeździłem trochę. Auto znów na kanał i spust oleju. Odkręciłem miskę zmieniłem filtr, nalałem olej, musisz mieć do tego strzykawę bo wlewasz przez korek spustowy. Szarpania ustały zarówno te podczas jazdy jak i podczas wrzucania biegów. Raz mi się zdarzyło, że wrzuciłem wsteczny puściłem hamulec i dopiero po chwili "wszedł" to szarpnięcię nieciekawe było. Staraj się wyczuć że skrzynia wbiła R czy D, auto się uniesie lub siądzie, dopiero później puszczaj hamulec.
  2. To kolumna kierownicza, jeśli na niej masz płyn, to spróbuj powymieniać miedziane podkładki. Też mam ten układ w swojej e32, jest z 01.07.1987 i co jakiś czas muszę dolewać płyn, ale u mnie poci się cały zbiorniczek wyrównawczy, wywala mi przez dekielek.
  3. Longner

    Lampy tył 730i

    Nie o takie lampy chodzi, Ty masz cleary, zamienniki. Chodzi o coś takiego: http://img131.exs.cx/img131/2582/bmwe32jpg2804iz.jpg Ps. pozdrów Arka i powiedz, że skórka już jeździ :8)
  4. Pod maska w puszcze bezpieczników. viewtopic.php?f=74&t=205333 Od długich świateł jest jeden przekaźnik, ale ma 2 wyjścia na 2 reflektory, pisałem w innym wątku co u mnie siadło. Pozdrawiam
  5. Longner

    M20B27 brak iskry E28

    Mam problem z e28 z m20b27, a mianowicie brak iskry na wyjściu z cewki. Poprzedni właściciel miał to samo, wymienił kompa- motronic ale z innym numerem i auto trochę pojeździło, dziś podczas jazdy auto zgasło i pomimo 5 godz dłubania poległem. Dziś ustawiałem zawory, wymieniałem świece, ustawiałem przerwy, czyściłem aparat zapłonowy i o dziwo był niedawno wymieniany. Wszystko pięknie ładnie, auto żwawsze się zrobiło i właśnie podczas jazdy próbnej znikła iskra. Na kole pasowym (gładkim z jednym otworem na obwodzie) z przodu jest czujnik podpięty tylko do wtyczki diagnostycznej. W książce "sam naprawiam e30" jest trochę na temat Motronika, napisane jest tam, że sterownik DME pobiera impulsy potrzebne do pracy bezpośrednio z koła zamachowego. Podmieniłem cewke zapłonową z e32 i cewka z E28 działa w E32, więc jest sprawna. Miał ktoś taki problem??
  6. życie, ja 2 lata e32 dłubałem i jeszcze jej stan mnie w 100% nie zadowala, dziś się władowałem w nowy projekt e28 525e i też masa pracy przede mną, nawet do domu nie dojechałem, godzina dłubania w szczerym polu. Powodzenia :D
  7. Mi też ładuje 13.8V przy wyłączonych odbiornikach, powinno być ok 14,4V. Prąd upływu ostatnio sprawdzałem i miałem 0,16A, w drugiej e32 też mam ładowanie 13.8V a prąd jaki auto pobiera to 0,36A. Niedawno sprawdzałem bo miałem problemy z aku. Pozdrawiam
  8. Witam, za szyby i centralny odpowiada moduł komfortu pod kanapą oraz bezpieczniki, mi zaczęło wszystko świrować po zmianie silowników z centralnego, palić wiązki. Pozdr
  9. Witam, jak ogarniesz kostki i nadal będziesz miał takie objawy, to wina będzie leżeć w module od świateł. W puszcze z bezpiecznikami masz czarną kasetę, w niej są przekaźniki od mijania, długich i halogenów, musisz zdjąć obudowę. Miałem u siebie to samo w dwóch e32, powodem były zimne luty na przekaźnikach, lutownica, trochę cyny i działają do dzisiaj. Pozdrawiam
  10. Kiedyś odpalałem, żeby wjechać do garażu z podjazdu i jakoś wjechał, ale z wydechu czarny dym, chodził nierówno. Osobiście widziałem kiedyś m30 bez przepływki na gaz, zamiast niej była wstawiona rura miedzy mikserem, a przepustnicą i gościu z tym śmigał, sorry za ot.
  11. Miałem kiedyś 124 3.0 D i poniżej 12 litrów mi nigdy nie zszedł, wiec nawet tankując po 3,5zl/l to wychodzi ponad 40zł/100km Pozdrawiam
  12. Longner

    POŻEGNANIE Z E32

    Jak wygląda prawnie sprzedaż zabytku za granice? Szkoda takiego rodzynka
  13. Jestem mocno zainteresowany http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/9d56e619c6b6b1aa.html jakim cudem :mad2: :mad2: :mad2: http://moto.allegro.pl/mercedes-123-piekny-zabytkowy-dla-konesera-i2120667034.html
  14. Witam Byłem u rzeczoznawcy w PZM-ocie, porobił zdjęcia, wszystko ok, miał wyrobić białą kartę i opinie. Zanim jednak to uczynił zadzwonił do konserwatora zabytków w Opolu w celu sprawdzenia czy wpisze taki samochód (chodzi o typoszereg e32). Niestety uznał, że E32 nie wniosło nic do motoryzacji, a ja chce żółte blachy tylko po to by nie płacić składki za OC. Dowiedziałem się również, że nie ma rejonizacji więc mogę uzyskać wpis u innego konserwatora, czy ktoś może mi w tym pomóc?? Ktoś przez to przechodził (ze zwykłą E32)??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.