Skocz do zawartości

rosek11

Zarejestrowani
  • Postów

    87
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 163 KM

Osiągnięcia rosek11

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. można tak powiedzieć :wink: Jestem natomiast pod wrażeniem pracy silnika. Wczorajszej nocy było -12 na zewnątrz. Rano na strzała zapaliła, nawet przez chwilę obroty nie zafalowały czy coś podobnego;)
  2. sprawdzałem na podnośniku, sprawdzałem na stacji diagnostycznej i podłączany był komputer. Nie chodzi mi tutaj o stan techniczny samochodu lecz o jego obszerność. Mam nadzieję że w niedługim czasie bede czerpał satysfakcję z jady tym autem;) Co muszę przyznać, miałem kilka auta z dużo młodszych roczników lecz jakość wykonania wewnątrz na zdecydowany plus dla BMW.
  3. gdzieś czytałem właśnie o skrzyniach GM ale parząc na oferty skrzyń na portalach aukcyjnych można za 2 tyś zł kupić już skrzynię w "bardzo dobrym stanie". Jeden z mechaników mówił mi że, główną usterką jest awaria konwentera a on raczej nie jest aż tak drogi czy to w zakupie czy w regeneracji. Po trzech dniach jazdy do pracy powiem Wam że, żony 120 jakoś lepiej mi się jeździ. W środku wydaje się taka bardziej przyjazna....
  4. Nie znam sie az tak szczególowo na tym, tylko trochę dziwne że takie buble ktoś walił. Przy okazji zapytam, jak traktować zapis stanu licznika z modułu świateł, jest to wiarygodne?
  5. wiec... po długich przemyśleniach zakupiłem przedmiotową E39. Historia serwisowa z ASO bardzo szczegółowa, ostatni serwis listopad 2011 przebieg 176 tyś km. Z ciekawszych rzeczy, w 2006 r. i 2007 r. w ramach gwarancji wymieniane były pokrywa silnika i klapa bagażnika z powodu ...... korozji :shock: Generalnie silnik, skrzynia i układy napędowy suchutki, minimalny opocenie przy turbinie. W komputerze tez ok, korekta jednego wtrysku około -1.8. Przebieg sprawdzony w module świateł i potwierdza odczyt licznika. Na szybko do wymiany dwa czujniki parkowania. W późniejszym czasie polakierowanie fragmentu klapy bagażnika i próg. Dzisiaj rano przy -10 odpaliła bardzo dobrze, bez falowania obrotów i rzucania silnikiem.
  6. qrcze, własnie jeszcze raz gadałem z kumplem i fakt, mój błąd przebieg w granicach 170 tys km lecz w 2011 roku. W sobotę podjadę jeszcze raz z znajomym ja obejrzeć, w takim razie podjadę jeszcze do ASO osobiście przebieg zweryfikować. Dzwoniłem właśnie i coś 50 pln za raport serwisowy sobie życzą. Powoli czar pryska.....
  7. nie ma daleko bo 60 km. Oglądałem ją dzisiaj, tak jak pisałem wcześniej prób i klapa do lakierowania. Maska, błotnik prawy przód oraz drzwi po listwą drugi lakier około 220 mikronów. Przebieg tak na szybko przez kolegę kolegi z ASO w 2012 chyba 170 tyś km. Facet jeździ 2 lata w PL. Olej w skrzyni zmieniał, świece żarowe, akumulator i elementy zawieszenia. BMW według zapewnień ma być bez wad ukrytych, silnik ponoć oleju nie pobiera. Zawieszenie bez NIVO. Czy ktoś z forum ma możliwość ustalenia historii serwisowej oczywiście za $.
  8. Witam, poszukiwań BMW ciąg dalszy. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-sprzedam-e39-530da-2002r-ID6zr1jJ.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8 Czy może ktoś z Was już oglądał w/w pojazd. Do polakierowania tylna klapa i prób ( wgniecenie ), ponoć mechanicznie wszystko dobrze - ma być bez ukrytych wad. Pozdrawiam
  9. nie ma. Nawet nie zauważyłem. Sprzedający coś wspominał właśnie że tempomat nie działa, że taki już kupił :D Dzięki za info.
  10. nie ma. Nawet nie zauważyłem. Sprzedający coś wspominał właśnie że tempomat nie działa, że taki już kupił :D Dzięki za info.
  11. https://www.olx.pl/oferta/bmw-e39-uszanowane-CID5-IDqU6ZT.html#9181a425c6;promoted Witam, Czy zaprezentowane E39 według Was warte sa zainteresowania. Dziękuję za podpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.