Skocz do zawartości

daniello1234

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e46 320d 1999r.

Osiągnięcia daniello1234

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Koledzy bylem z tym mankamentem u speca i powiedział że wymiana krzyżaka nie wystarczy i trzeba jeszcze podpory,łącznik elastyczny i jeśli będzie trzeba to regeneracja (chyba wyważanie wału). Skoro tak mówił to chyba zacznę wymieniać bo już mam dosyć tego odgłosu. Orientuje się ktoś jakie są ceny tych części??
  2. łacznik elastyczny sprawdzany i jest ok i tuleje mechanik mówil że ok, podobno przyczyną ma być ten luz na krzyżaku ale chciałbym się dowiedzieć czy ktos inny też ma taki problem. pewnie wymienie w najbliższym czasie ten krzyżak i podpory zapobiegawczo i zobaczę czy będzie poprawa
  3. Witam wszystkich. Posiadam od niedawna BMW e46 320d 1999r. od około tygodnia podczas jazdy słychać głuchy (basowy) dzwięk z tyłu samochodu podczas delikatnego przyspieszania. Dzwięk ten jest najbardziej słyszalny na 4 biegu (na innych słabiej). Sprawdzona podpora walu napędowego i poduszki skrzyni oraz silnika i wszytko ok. jest tylko około 0,5mm luzu na krzyżaku wału napędowego czy to może byc tego przyczyną. pozdrawiam wszystkich
  4. aha koledzy jeszcze jedno jeśli choodzi o przepływomierz to nie może być żadnych dodatkowych wstawek ani zaworkow (facet własnie probował mi to wcisnąć do przepływomierza że niby zwiększa moc) a gówno prawda. spowalnia tylko dopływ powietrza i jeszcze gorzej będzie chodził także nie dajcie się w konia zrobić
  5. Wymieniłem silniczek krokowy i przepływomierz i wszytko wróciło do dnormy sinik pracuje równo nie faluje a co najważniesze nie gaśnie po przełączeniu na gaz :D
  6. u mnie po odłączeniu silniczka krokowego podnoszą się obroty i jest w miarę stabilnie a jak go podłącze to znowu falują. czekam na dostawę przepływomierza i silniczka krokowego. mam nadzieję że to pomoże
  7. komputer wykrył tylko sondę lambda ale po jej wymianie nic się nie zmieniło :/
  8. dodam jeszcze że podczas jazdy na gazie czuć gaz w środku czego nie było wcześniej i zwiększyło się spalanie gazu nawet aż do 15 l/100km Instalacja jest szczelna bo wyłem u gazownika i sprawdził ją ale nie wie czemu wzrosło spalanie
  9. Witam. Mam problem z moją betką. A dokładniej jest to 318i 1992r. + LPG(zwykła instalacja). Problem wygląda następująco: Gdy samochód jest nieodpalany około 30 minut jest problem z odpaleniem. odpali nie wchodzi na obroty tylko się dusi i gaśnie i tak kilka razy (to samo na benzynie jak i na gazie). po kilkunastu próbach gdy odpali wskakuje na wysokie obroty ponad 2000 a następie spadają i gaśnie i sytuacja się powtarza. natomiast gdy samochód jest rozgrzany odpala na dotyk, lecz falują obroty (ale już nie gaśnie). Proszę o pomoc bo byłem już u kilku mechaników i nikt nie wie co się dzieje. Pozdrawiam Wszystkich ______ Poprawiłem tytuł. Proszę się zapoznać z formatem tytułowania, żeby na przyszłość właściwie nazywać swoje posty. viewtopic.php?f=68&t=120678. /mattiss
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.