:shock: Aż z ciekawości zajrzałem do instrukcji X5/X6, jest tam nawet osobny dział "Czujniki pojazdu". Jakoś o żadnym czujniku wysokości nie napisali. Poproś o wskazanie instrukcji czyszczenia tego czujnika. Osobiście bym się wkurzył za taką próbę wyciągnięcia kasy i nie sądzę, aby coś ode mnie zobaczyli. Auto odebrałem. Okazuje się że jakość wykonania samochodu za 600tys zł to parodia. Auto podniesiono na podnośniku i wskazano mi o jakie czujniki chodzi. Za każdym kołem jest jeden czujnik, do którego dochodzi kostka z przewodami. Za przednimi kołami czujnik jest schowany, bo pod nim jest metalowa osłona, natomiast za tylnymi kołami już nie. Sam czujnik, to kawałek plastiku, który porusza się w górę i w dół. Do czujnika dochodzi kostka z kilkoma przewodami. Przewody są bardzo cienkie, w ogóle nie osłonięte żadnym oplotem czy innym zabezpieczeniem. Jeżeli kostka zostanie zalana, to tylne zawieszenie w ogóle nie podnosi się. I tył leży na najniższym poziomie. Jeżeli sam czujnik jest zabrudzony błotem i nie może się przesuwać, to tył zatrzymuje się na najwyższym poziomie. Powiedziano mi że jedynie wersje z pakietem offroad, mają ten czujnik osłonięty. Podsumowując, jeżeli ktoś ma pneumatyczne zawieszenie, to nie można wjeżdżać w kałuże czy błoto. Bo może się to skończyć lawetą.