Skocz do zawartości

JaG

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F30 328 xdrive 2015
    E46 320d 2003
    E36 325 TDS 1995

Osiągnięcia JaG

  1. a gdzie to kupić i gdzie to się znajduje żeby go wymienić, czy to jakaś duża misja jest czy jakiś w miarę spoko dostęp ?
  2. Ok, w moim przypadku F30 328i xdrive, z USA, rocznik 2014, sedan, w różnych warunkach zewnętrznych przestaje chodzić klima, generalnie nawiew jak by go nie ustawić nie wieje nie tylko nie ma jak by samej klimy ale nie czuć nawiewu a wentylator słychać, czytając powyższe widzę że problem jest znany choć chyba nie do końca ma jedną przyczynę, czy jest jakiś pewny sposób diagnostyczny żeby konkretnie ustalić winowajce ?
  3. tego to ja jestem świadom, bardziej mi chodzi o to by nie trafić na model silnika typu skarbonka bez dna, że co chwile trzeba coś robić bo się sypie non stop bo dany silnik tak ma lub też wysokiego ryzyka, szukam tak by zrobić jak trzeba i mieć spokój na 50-100k z daną rzeczą, nie oczekuje że zrobię na klockach 100K itp.
  4. i Tyle ? żadnych haczyków, żadnych innych akcji ? jaki to jest koszt +- za uszczelniacze rozrząd i miskę ?
  5. A na co trzeba uważać / zwracać uwagę przy tych silnikach ? podepnę się do tego już ista czy tylko inpa ?
  6. standardowe pytanie jako że przymierzam się do poszukiwań auta dla rodziców mocno rozpatruje poniższe wersja E90/E91 Silnik benzyna do 2.0 i tu pytanie kluczowe który benzyniak sprawia najmniej problemów oraz jakie choroby mają wersje przed liftem i ew wczesny rocznik po lift jakie są przeciętne roczne realne przebiegi tych aut auto będzie pewnie robić maks 10 tyś rocznie i to raczej więcej będzie stać niż jeździć
  7. tak tak mój błąd, a jakie szanse na sprzedanie ID4 w wersji z dużym ekranem ? idzie to sprzedać za jakieś sensowne pieniądze ?
  8. Dołączę się do pytania jak jak wygląda sprawa zamiany nbt (id5 rocznik 2014) na nbt evo, myślę o zakupie jednostka, ekran, idrive ale chciał bym wiedzieć jakie będą tego konsekwencje, co stracę co zyskam ?
  9. Witam Mam pytania jeśli chodzi o dokładanie czujników, sytuacja wygląda tak dołożyłem do auta już kamerę cofania (wymieniałem REM no i dodałem wszystko co wymaga kamery oryginał), dokupiłem tez jakiś czas temu oryginalną nową wiązkę do czujników. Jeśli się nie mylę muszę jeszcze tylko dokupić koszyczki dla czujników i same czujniki (plus wiercenie otworów w zderzaku) i tu moje pytanie czy szukać oryginalnych koszyczków i czujników itp czy kupić jakiekolwiek ? Czy to ma jakieś znaczenie dla poprawnego działania całości ? czy to trzeba jakoś skalibrować ? Dodam że sprawa malowania czujników nie jest problemem bo i tak mam do pomalowania zderzak więc jak już ogarnę montaż to pomaluje wszystko razem.
  10. JaG

    Dodanie 3AG

    niestety ani w rem, ani w hu nbt tej opcji nie znalazłem w F30
  11. JaG

    Dodanie 3AG

    tak, jeśli się nie ma REM pod pdc to trzeba zmienić i tak też było w moim przypadku zakodowałem też poniższe opcje LEGAL_DISCLAIMER_TIME kein_ld Removes iDrive Initial Disclaimer MACRO_CAM_LEGALDISCLAIMER kein_ld Removes disclaimer for all cameras and PDC MACRO_TRAILER _COUPLING aktiv Enabling trailer mode when camera is active ale mimo wszystko jak wrzucę wsteczny to mam http://speedtest.liv.pl/IMG_20210302_102623.jpg a po kliknięciu "ok" mam http://speedtest.liv.pl/IMG_20210302_102633.jpg jak widać kamerka pięknie działa bez pdc w f30 przed lift ale nie ukrywam że komunikat wkurza i chętnie bym się go pozbył albo skrócił czas wyświetlania np. do 1 sec :)
  12. JaG

    Dodanie 3AG

    Nie sądzę, zwłaszcza że jest wątek w tym temacie bimmerpost, jednak tam nie wspominają o konieczności aktywacji pdc by to działało ale też informacje o samym kodowaniu są skromne szukałem ogólnie info o PDC ale nigdzie nie namierzyłem info jak się pozbyć komunikatów... :( ps. F10 chyba ma trochę inaczej rozwiązane PDC
  13. JaG

    Dodanie 3AG

    No bo tak to odpaliłem, pewnie nawet nie trzeba kodować VO 507 tylko zrobić aktiv w rem na pdc ale tak na wszelki wypadek już zakodowałem 3AG i 507 do FEM,HU,REM,TRVSC wada tego rozwiązania to przy każdym wrzuceniu wstecznego jest błąd działania PDC który trzeba potwierdzić oraz w ISTA błąd czujników że ich nie widzi mam też cały czas CA9429 No message (reverse gear, 0x3B0), reciver TRSVC, transmiter FRM / FEM ale nie wiem czemu i to tyle a kojarzysz cokolwiek bym spróbował to namierzyć ? narazie wyłączyłem w HU opcje MACRO_CAM_LEGALDISCLAIMER licząc że pomoże ale niestety lipa:(
  14. JaG

    Dodanie 3AG

    Na pewno ruszy bez fizycznych PDC (zakodowane 507 wystarczy), błąd czujników w ISTA denerwuje ale dale da się z tym żyć. Czy ktoś wie jak wyłączyć komunikat na idrive o nie działających PDC bez wyłączenia PDC :) ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.