Skocz do zawartości

mazak_79

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E 91 320d

Osiągnięcia mazak_79

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich. trochę to trwało ale jestem. Wymieniłem przepływkę wyciągnąłem kolektor (czyszczenie i wypad klapy-dwie luźne) i auto jest żywsze. chyba tego potrzebował. a i czujnik doładowania był zasyfiony. Pozdrawiam i dzięki za podpowiedzi :)
  2. A długo patrzeć na wyniki? Jakiś czas czy do określonych obrotów? I jeszcze czy te parametry będą się dynamicznie zmieniać i jak tak to w którym momencie je spisać
  3. Ciśnienie cr to ciśnienie paliwa? A masę powietrza to czytałem o parametrach zadanych i rzeczywistych to o te dwa chodzi czy jeszcze jakiś parametr jest. A na postoju coś trzeba będzie sprawdzić? Pozdrawiam
  4. Właśnie jutro chcę jechać. A jakie parametry muszę znać i spisać?
  5. Witam wszystkich. Niedawno poddałem wzmocnieniu swoją e 91 320d 163km. Ale po hamowni klapa. moc 157km a moment 395nm. Czy może ktoś podpowiedzieć co jest tego przyczyną? Podmieniłem inny przepływomierz i niby trochę lepiej ale nie me szału. Dziękuję za info. Pozdrawiam
  6. Witam ponownie. Późna pora ale teraz mam chwilke jak żona i bąbel śpią. A więc kupiłem te felgi Breyton co o nie pytałem i opony w rozmiarze przód; 235/35/19 i tył 265/30/19. Felgi przód 8,5cala et 30; felgi tył 9,5cala et 35. dla mnie super. Nic nie ociera i mi to pasuje. Pozdrawiam forumowiczów
  7. Ello Dobry wieczór. Znalazłem cosik takiego odnośnie felg Breyton. Link : http://www.mforum.com.pl/viewtopic.php?t=4138 Zapożyczone ze strony BMW///M FORUM.COM.PL Według tej tabelki koła wejdą bez problemu. Co wy na to ?
  8. Witam. Chciałbym zapytać Was o felgi Breyton Race Gts w rozmiarach 19*8,5 cala przód i 19*9,5 cala tył. według danych z tabelki jaką znalazłem w necie to podejdą. no i czy warto je kupić tzn. jakość, trwałość. Może ma ktoś takie. Pozdrawiam
  9. Poczyutaj tutaj. Mi tez tak podskakiwał cyngiel od zamka. Pozdrawiam viewtopic.php?f=15&t=193415
  10. Witam wszystkich. Mam do kupienia felgi 19 cali szerokość 8,5 cala wszystkie mają ET35. obecnie mam 17-calowe przód 8 cali et 34 tył 8,5 cala et37 czyli oryginał. Co będzie lepiej wyglądac? Czy te które chciałbym kupic nie będą za mocno schowane?
  11. Miałem podobne symptomy i szukając w necie znalazłem gdzieś informacje, że ktoś wyciągnął bezpiecznik 26 i 27 . Też tak zrobiłem i minęło. Chodzi o moduł BT i ktoś napisał że chodzi o zimny lut. Ja mam to odłączone ponad rok i mi nie przeszkadza brak BT. Pozdrawiam
  12. Jeśli padł silniczek to nie trzeba wymieniać całego zamka tylko sam silniczek. Zamek jest rozbieralny a silniczek wyciągany nawet nie lutowany tylko na wcisk. Ale uważaj przy rozbiórce bo w środku dużo trybików jest a jak się wysypią to :duh: :duh: :duh: :duh: . Sam wymieniałem silniczek więc wiem. są dwa jeden otwiera drugi zamyka jak dobrze pamiętam.
  13. Ello wszystkim. A więc mam rozwiązanie problemu. Od wczoraj działa radio i drive i nic się nie zacina. Ale od początku. Od zakupu auta nie działał mi BT ( nie można było odhaczyć) ale nic innego się nie działo. Dopiero od jakiegoś czasu radio co jakiś czas wariowało a ostatnio to prawie non stop się wyłączało i włączało razem z i drivem. Po wyciągnięciu bezpieczników 26 i 27 od telefonu problem od razu zniknął i logo bmw na monitorze po włożeniu kluczyka szybciej znikło i pokazały się funkcje, wcześniej trwało to zdecydowanie dłużej. Narazie będę tak jeździł zresztą i tak od początku BT nie działało więc niczego mi nie braknie. Pozdrawiam
  14. Fakt jest taki że akumulator jak auto stoi na włączonym radiu pół godzinki to już pokazuje słaby akumulator. Ale nie mam problemów z odpalaniem. Pokazywał tak już przed zimą a odpalał w największe mrozy. Pod komputer owszem ale u nas mała mieścina i kompa mają tylko do podstawowych rzeczy jak mu kiedyś powiedziałem o kodowaniu aku w bmw to wielkie oczy zrobił. Spróbuję jutro miernikiem sprawdzić. pozdrawiam
  15. Witam wszystkich. Od kilku dni pojawił się u mnie taki problem a mianowicie podczas jazdy radio traci głos, pokrętło i drive nie działa kręci się luźno nie mając charakterystycznych przeskoków i nie można zmienić żadnej funkcji. Jedynie przycisk do włączania i wyłączania radia reaguje tzn. ikonka na wyswietlaczu zmienia się zależnie czy włączę czy wyłączę radio. Sytuacja potrafi po przejechaniu kilku kilometrów sama wrócić do normy i wszystko działa bez zarzutu. Czy może ktoś podpowiedzieć co się dzieje? Pozdrawiam wszystkich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.