Skocz do zawartości

wojtekaw

Zarejestrowani
  • Postów

    107
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530dA 2001

Osiągnięcia wojtekaw

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Sprawdź elektromagnes sprzęgła sprężarki, mój miał uszkodzoną izolację i zwarcie w nim powodowało przepalanie bezpiecznika. Usterka powstała w ciągu jednego dnia. :)) Nowy elektromagnes załatwił sprawę. Pozdrawiam Wojtek.
  2. Takie usterki występowałyby cały czas a nie przy niskim poziomie paliwa w baku. Tak jak pisze danielxc717 sprawdź ile paliwa masz w prawej komorze zbiornika paliwa gdy usterka występuje. Możesz mieć problem z przelewaniem paliwa z lewej komory do prawej lub siadła pompa paliwa w zbiorniku ale jeśli poniżej ćwiartki poziomu pomimo wszystko odpala, po dłuższym kręceniu ale jednak to pewnie problem z przelewaniem paliwa z lewej komory do prawej będzie.
  3. wojtekaw

    E39 co ucieto?

    Instalacja pdc idzie pod nerkami, zresztą jest widoczna na zdjęciu. W ten sposób fabryka nie prowadziła żadnych przewodów. Nie jest to więc oryginalna instalacja, trzeba szukać dokąd idzie i czy jest na niej napięcie. Jeżeli jest napięcie to sprawdzić czy po uśpieniu auta też ono tam jest, sprawdzić na którym bezpieczniku jest to podłączone. Pozdrawiam Wojtek.
  4. wojtekaw

    E39 co ucieto?

    Hej. To co zostało odcięte nie było oryginalnym wyposażeniem auta. Przez nerki nie przechodził żaden przewód. Fabryka ma przygotowane przejścia do przewodów nie tek jak na zdjęciu na "rympał" Poszukaj dokąd idzie przewód i wtedy daj zdjęcie może coś się wykmini, nie masz w desce jakiejś dziury po dodatkowym włączniku lub czegoś nie oryginalnego? Pozdrawiam Wojtek.
  5. Witam. Rozbiórkę i elementy składowe macie w tym wątku. :D https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=214621 Pozdrawiam Wojtek.
  6. Witam. Sprawdź tuleje mocujące tylny wózek do podwozia. Mam ten sam efekt tyle że w automacie przy gwałtowniejszym ruszeniu mam ten stuk i padnięte mam te tuleje. Pozdrawiam Wojtek.
  7. wojtekaw

    E39 sedan hak holowniczy

    Hej. Różnica w hakach jest w ugięciu belki z tego co pamiętam. Tu masz linki do haków z realoem pierwsze dwa do sedana: https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=DL81-EUR-06-2001-E39-BMW-530d&diagId=71_0124 https://www.realoem.com/bmw/pl/partxref?id=DL81-EUR-06-2001-E39-BMW-530d&mg=71&sg=10&diagId=71_0124&q=71606768848&series=E39 Następne dwa do touringa: https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=DP81-EUR-06-2001-E39-BMW-530d&diagId=71_0125 https://www.realoem.com/bmw/pl/partxref?id=DP81-EUR-06-2001-E39-BMW-530d&mg=71&sg=10&diagId=71_0125&q=71606768849&series=E39 Sam u siebie zakładałem, żadna filozofia, kupiłem kompletny hak z wiązką i modułem plus klapka w zderzak. Wiązka wychodzi w tym samym miejscu co przewody do pdc w zderzaku robisz wycięcie, od wewnętrznej strony jest zaznaczone jak wyciąć otwór na klapkę i to wszystko. Dokodowanie modułu do auta i wszystko śmiga jak w ori. Pozdrawiam Wojtek.
  8. Witam. Uszczelka jest tylko wepchnięta na kołkach, przy zdejmowaniu musisz uważać by jej nie rozerwać. Kołki mają kształt litery "T". Wychodzą razem z uszczelką z drzwi. Pozdrawiam Wojtek.
  9. Witem. Numer pinu to jak dobrze pamiętam : 1252 1427612 A obudowa kostki to: 1252 1427222 Numery części wtedy uzyskałem od Pana Macieja z Gorzowa :) Napisałem do czego konkretnie potrzebuję części i bez problemu uzyskałem odpowiedź jak i same części. Sklep współpracujący z naszym forum czescidobmw Pozdrawiam Wojtek
  10. Hej. Również mam automat :-) , Wymieniłem przetwornik i efektu nie było. Wszystkiemu winne były piny w moim przypadku oczywiście. Przetwornik ma dwa filterki jeden zewnętrzny i jeden wewnętrzny. Ja czyściłem obydwa już wcześniej bo były problemy ale po czyszczeniu ustąpiły. Drugim razem okazało się że filterki są czyste więc zamówiłem prztwornik bo był w dobrej cenie ori pierburga ale efektu nie było, potem wpadłem na pomysł z pinami i to był strzał w dziesiątkę. Na twoim wykresie wygląda to podobnie jak u mnie, proponuję wymień piny od czujnika ciśnienia doładowania, koszt mały w porównaniu do przetwornika. Pozdrawiam Wojtek.
  11. Witam. Tak były objawy. Problem był taki że przy wciśnięciu gazu np; przy wyprzedzaniu silnik przez powiedzmy sekundę wahał się co ma zrobić a potem ciągnął normalnie, czasem nawet w trakcie przyspieszania łapał muła na ułamek sekundy i znów szedł normalnie. Wymieniłem wężyki podciśnienia bo były już w kiepskim stanie ale dalej kłopot był, zawór przy turbo wyczyszczony (oba filterki) i dalej problem. Po podłączeniu kompa wyszło że czujnik ciśnienia doładowania nie domaga np: ecu po wciśnięciu gazu oczekiwało ciśnienie na poziomie 2400mbar a czujnik wskazywał 975 mbar. Po wymianie czujnika problem nie zniknął więc dochodzenie co jeszcze nie tak a mając już przejścia z kostką ciśnienia paliwa wymieniłem piny i problem znikł. Pozdrawiam Wojtek.
  12. Hej. Widziałem ten temat i Twoją odpowiedź odnośnie numeru kostki też ale dopiero po moim wpisie tu z numerem tejże kostki. Ja kupiłem ori od Pana Maćka z Gorzowa i nie było problemów. Te z allegro mogą być różne dlatego że nie są ori a są do różnych czujników ale ktoś dopasował je i tak sprzedaje nie wiem czy były różne kostki do tych czujników. Dobrze że to podziałało w tym temacie ale tam w tamtym jest trochę to dziwne. Trzeba szukać problemu. Ja miałem jeszcze problem z czujnikiem doładowania a też okazała się kostka czujnika ciśnienia doładowania. i jak w tym wypadku wystarczyło wymienić piny na nowe. Pozdrawiam Wojtek.
  13. Witam. Późno bo późno ale numer tej wtyczki i styków to numer 24 w tym linku. https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=DL81-EUR-06-2001-E39-BMW-530d&diagId=13_2041 Pozdrawiam Wojtek.
  14. Witam. Odpowiedź masz podaną w błędzie, ciśnienie paliwa masz 1bar takie podaje pompa w baku. Pompa progowa ma podawać 4 bary brak tego ciśnienia powoduje że sterownik silnika nie pozwoli go uruchomić. Skoro działa Ci pompa w zbiorniku (wspomniany 1 bar ciśnienia) to przekaźnik pomp jest sprawny. Przyczyny szukaj w pompie progowej bądź jej przewodów zasilających. Pozdrawiam Wojtek.
  15. Hej. Miałem takie same objawy, winne były styki właśnie na czujniku ciśnienia paliwa na listwie, styki wyglądały idealnie wzrokowo. Kombinacje różne szły ale po podłączeniu lapka i obserwacji live data padło na czujnik ciśnienia paliwa, po odłączeniu jego (wiem sterownik ma tryb "awaryjny") silnik zaczął pracować prawidłowo. Pierwsza czynność zakup nowych styków do kostki i wymiana ich, problem znikł od awarii minęły jakieś cztery lata a silnik chodzi cały czas prawidłowo. Wtyczka na wygląd nie działa styki straciły swą sprężystość i nie stykały już prawidłowo. Koszt styków to parę zł a radość z jazdy bezcenna :D :D Pozdrawiam Wojtek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.