Skocz do zawartości

KM1981

Zarejestrowani
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 1.8 sedan E36 1.6 compact

Osiągnięcia KM1981

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. nowe pokolenie gada, że cięcie sprężyn to zbrodnia, a z tego co ja pamiętam to kiedyś często było praktykowane, dawno, dawno temu również w sporcie (zapewne jeszcze PRL), oczywiście nie polecam, bo owszem samochód stoi niżej, sprężyna raczej nie pęknie, ale auto będzie Ci się zachowywać dziwnie, nie wiem jak to opisać, ale przynajmniej przy seryjnych amortyzatorach zawieszenie mimo że będzie wygodniejsze od sportowego to na dziurach stanie się od niego bardziej "nerwowe", zmień opony bo to zły rozmiar do E36 (bo na minus: wskazania licznika, hałas w trasie, jak dla mnie wygląd)
  2. KM1981

    e36 sworzeń zewnętrzny

    ten sworzeń z blachą jest zdecydowanie łatwiejszy do wymiany, o ile pamiętam nie wymaga stosowania prasy, poprawcie mnie jeśli się mylę
  3. KM1981

    e36 compact 1.6

    sam sobie kolego odpowiedziałeś,
  4. napisz jeszcze czy masz compacta czy inna wersję, w tym pierwszym jest inne zawieszenie z tyłu
  5. kolego ja miałem w compakcie -70 i nie obcierało, na 205/55/16 też nie obcierało, obcierało za to podwozie o wszystko co wystaje na drodze!
  6. do dupy się nadają, z daleka wyglądają na jasne, ale drogi Ci nie oświetlą! oryginalne światła w nowych Audi mają po 17W mocy i w związku z małym strumieniem świetlnym nie wymagają układu oczyszczania i samopoziomowania tak jak mają xenony, które świecą zdecydowanie jaśniej
  7. to i ja się dołączę, ten sam objaw 1.8 sedan 1991r bez klimy??? co jakiś czas spod deski rozdzielczej słychać "puk"
  8. a jeśli dodajesz więcej gazu to staję się coraz głośniej??, to może być wiele różnych rzeczy niestety, łożysko alternatora, koła pasowego, pompy wspomagania, zblokowana wiskoza................... spróbuj spracyzować dokładniej objaw
  9. Żeby nie było zbyt łatwo (niedawno było o tym na forum) to poszukaj informacji o oleju ATF
  10. KM1981

    325TD stożek do Diesla

    czyli zabrałeś się kolego za tunning nie wpełni sprawnego silnika?? jak falują obroty to pewnie fallus się zepsuł :mad2: po tym co do tej pory było w tym poście napisane pozostaje jedynie "pogratulować" podejścia...
  11. jedną z wielu odpowiedzi masz 11 postów niżej leniu... zobacz tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=115&t=172913
  12. a czemu nie od strony pasażera?? odległość taka sama, otwór w przegrodzie jest kilka cm poniżej "półki" na której stoi akumulator pod który można bezpośrednio połączyć kable, co jest bardziej polecanym rozwiązaniem (w praktyce po stronie pasażera jest też zdecydowanie łatwiej przeciągnąć kabel, przerobiłem obydwie opcje)
  13. Zrobione, całość operacji kosztowała mnie 33zł (uszczelka+gumowe podkładki) i troche zabawy w chłodzie (robiłem to na szczęście przed mrozami), mineły chyba ze 2 tygodnie i jak narazie jest wszystko ok, więc koszt minimalny i mniej niż godzina roboty.
  14. po wymianie sondy lambda bez zmian, mechanik powiedział że nie wie co i jak, że jak coś jest nie tak z pracą silnika to i tak błąd lambdy dalej będzie wywalać nawet jeśli jest sprawna, błąd nadal wywala - żę niby sonda jest padnięta, sam rozłączyłem, poruszyłem, sprawdziłem wszystkie kabelki, połączenia, węże itp i objawy ustępiły, teraz jest wszystko ok, pytanie co mogło być przyczyną, chciałbym to naprawić, bo pewnie i tak prędzej czy później wróci
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.