Skocz do zawartości

maniek8112

Zarejestrowani
  • Postów

    99
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36

Osiągnięcia maniek8112

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Witam Macie jakieś sprawdzone narzędzie do nałożenia aktywnej piany? Chodzi mi o urządzenie ręczne (mieszkam w bloku i korzystam z myjni samoobsługowych) zatem coś w rodzaju opryskiwacza, ale nie chcę się denerwować, że się zapycha, albo 20min będę nakładał pianę. Piana to Shiny Garage Opryskiwaczy jest pełno jak np Epoca, Marolex itp + wkładki Gloria. Na forach każdy pisze co ma, ale jak się sprawdza i jak ewentualnie zmodyfikować to już nie do końca. Jedyne co to znalazłem ale jak ma się to do tego co otrzymam po zakupie? Jak duża poprawa jest? Ma ktoś już jakiś sprawdzony zestaw?
  2. Niestety nie znalazłem jeszcze pytania odnośnie moich nowych felg do E91 Styling 135 18 cali, ET43 8J Opony chcę kupić nowe 225/40/18 (mam 136km więc nie widzę sensu szerszych pchać). Nie mam w pobliże sklepu z dystansami, więc chcę zamówić odpowiednie wcześniej. Zależy mi na wyciągnięciu koła do bezpiecznej granicy (bez obcierania). Aktualnie mam Styling 156 16' Bodajże 7j i ET34 (takie info znalazłem w sieci odnośnie tego modelu. Proszę także coś polecić bo nie chcę się martwić i sprawdzać co miesiąc czy dystanse są całe. https://allegro.pl/oferta/dystanse-do-bmw-e36-e46-e60-e90-20mm-5x120-sruby-7485295507 Takie wystarczą jeżeli chodzi o markę/jakość, czy lepiej wybrać coś markowego? Pozdrawiam
  3. Do E9x są po prawie 2000. Taniej jest z serii E6x ale czy nie będzie problemów z montażem? Dodatkowo wzmacniacz chyba musi być mocniejszy i nie trzeba czasem zmieniać nic w inpie, żeby to grało jak w fabrycznym L7?
  4. Zatem co polecasz w miejsce fabrycznego audio? Nie chce mi się bawić w dokładanie wzmacniacza, czy skrzyni do bagażnika. Widziałem zestawy Hertz'a za 300zł za np przednie i 300 za pod fotel + dystanse i wyciszenie chociaż przednich drzwi to mogę dać tylko czy ma to w ogóle sens? Sprawdzałem co ''pierdzi'' i okazuje się, że tylko przednie w drzwiach i pod fotelami niszczą uszy przy głośnym słuchaniu jak dojdzie jakikolwiek bas. https://youtu.be/2F8JE_Sw29o Na załączonym filmiku to słychać. Tylne w drzwiach grają ok i pomimo przełączenia na tylne to przednie i tak lekko grają i ''pierdzą''. Kolega powiedział mi, że pierdzenie to nie zawsze wina głośników, a czasem za małej mocy wzmacniacza. Co sądzicie o tym? i najważniejsze co z tym zrobić?
  5. U mnie to samo. Też mi jeden gościu od regeneracji powiedział, że nie zregenerują mi tylko wymienią ten czujnik i skasują za to 600zł a używki chodzą od 50zł, ale niestety nie mogę znaleźć odpowiedniego numeru, a szukam już prawie 2 miesiące. Znalazłem info, że agregat składa się z 2 części i w tej części metalowej znajduje się wadliwy czujnik (u mnie pokazuje błąd ciśnienia) i że od innych modeli można go wziąć tylko trzeba znależć odpowiedni i tu jest problem bo nie chce kupować kilku pomp i szukać bo mechanik może mi w 14 dni tego nie ogarnąć, a nie chce zostać z kilkoma pompami 318i 2006r N46 - numer 34516794646
  6. Witam Orientuje się ktoś może, czy audio z F30 podejdzie na zasadzie P&P do E91? Jakimś cudem siadły mi głośniki (albo grają na pół gwizdka, albo ''pierdzą''), a mam okazyjnie do kupienia kompletne audio z F30 tylko nie mam pewności co do montażu, a wolałbym uniknąć przeróbek i problemów z radiem. Mam nadzieję także, że jest lepsze od mojego (standard z dużą navi) Pozdrawiam
  7. Bardziej zależało mi na czymś, aby podłączyć P&P. Jakbym miał przerabiać wszystko (bo tak by się skończyło) to bym skończył z audio za 1500+ bo jak założę zestaw odseparowany to na pewno będę musiał poprawić bass montując skrzynię, albo lepsze głośniki pod siedzenia, a co za tym idzie montaż wzmacniacza. Niemniej jednak zależy mi na nie przerabianiu czegokolwiek ponieważ niedługo mam zamiar przesiąść się na nowszy model i tam coś poprzerabiać. Tutaj chciałbym tanim kosztem mieć lepszy dźwięk niż fabryczny bez ''pierdzenia'' głośników.
  8. Jest sens zakładać lepsze głośniki (ok 300zł za komplet) taki np Hertz w przednie drzwi na dystanserach + wygłuszenie? Mocowanie tych głośników jakoś mnie nie przekonuje, żeby coś tam z nimi robić (bez przeróbek).
  9. Witam Jeden przedni głośnik siadł i targa nim przy niektórych dźwiękach. Chciałbym wymienić komplet z przodu i przeczytałem wiele tematów, lecz nie interesują mnie zestawy za 2000+, a takie przewijają się przez 99% odpowiedzi. Wiem, że samo wygłuszenie wiele pomoże na jakość dźwięku i dystanse na lepszy bas. 1. Jaką matę polecacie i ile jej min. trzeba do przednich drzwi e91 2. Montując dystanse muszę coś przerabiać? Inne maskownice? itp 3. Ile W głośniki, aby radio wyrabiało Nie jestem audiofilem i zależy mi tylko na dobrym dźwięku (wiem, że część z was napisze, że dobry zacznie się od inwestycji 2000zł). Dla mnie fabryczny już daję radę i co dziwne jak włączę dźwięk na lewy przód to ten głośnik całkiem dobrze gra i nie wiem czy to nie wina słabego wzmacniacza, gdzie też trafiłem na wątki, że jak ''pierdzenie'' głośników także powoduje, gdy jest za mało mocy. Nastawiałem się na 300-400zł bo za tyle proponują mi na allegro głośniki Hertz ecx-100 + dystanse + wygłuszenie. Bardzo zależy mi także na nie modyfikowaniu otworów itp czyli najlepiej P&P
  10. Szaleje - zatwierdzę ciśnienie w oponach i przejadę raz 50, a raz 200km i pokazuje mi za małe ciśnienie. Jadę na stację i wszędzie jest ok. Podjadę jutro na BP bo tam mają elektroniczny kompresor i powinno być niemal idealne ciśnienie na wszystkich i zobaczymy co będzie.
  11. Panowie jak działa wam czujnik ciśnienia po zmianie na zwykłe opony? U mnie ''szaleje'' i nie wiem czy to tylko wina błędnego montażu, czy przy wymianie uszkodzili czujnik?
  12. Witam PRoszę o namiary na INPA w polskiej kompletnej wersji dla W8 i E91 318i 129km 2006r Zakupiłem http://allegro.pl/interfejs-bmw-e39-e46-e60-e90-usb-1996-06-inpa-pl-i4963380542.html?snapshot=MjAxOC0wMi0wOVQxMjoyMjo0Ny44NTVaO2J1eWVyO2EzNTBlOWI2OThjMWJjZDIwMDVkMmExZTQ4MjU0MjQxNDM2MjFiNGQ3YjI0MmMzOGQ3M2UxOTQ5ZmQ3YzVmNjE%3D lecz nie wszystko chce odczytać i w zasadzie tłumaczy tylko główną stronę
  13. Z INPA http://wstaw.org/m/2018/02/19/zawieszenie.PNG http://wstaw.org/m/2018/02/19/fargf.PNG http://wstaw.org/m/2018/02/19/aaa.PNG Jeden z błędów to czujnik wałka prawdopodobnie mimośrodkowego, lecz nie jest to tania rzecz i nie chciał bym wymieniać go na darmo bo np okaże się, że winnym był np łańcuch. Dodatkowo przypominam, że świeci mi cały czas DSC. Auto jeździ i przyśpiesza (chyba normalnie). Co najważniejsze przekopując masę wątków natknąłem się na informację odnośnie awarii czujnika wału korbowego, oraz... czujnika wału mimośrodkowego, gdzie ceny części mocno się różnią. Ważne jest także, że wymiana polega na P&P, czy trzeba coś grzebać przy komputerze?
  14. Witam Mam kilka problemów do czego zakupiłem interfejs http://allegro.pl/interfejs-bmw-e39-e46-e60-e90-usb-1996-06-inpa-pl-i4963380542.html?snapshot=MjAxOC0wMi0wOVQxMjoyMjo0Ny44NTVaO2J1eWVyO2EzNTBlOWI2OThjMWJjZDIwMDVkMmExZTQ4MjU0MjQxNDM2MjFiNGQ3YjI0MmMzOGQ3M2UxOTQ5ZmQ3YzVmNjE%3D. Mimo zdalnej pomocy ich serwisu napotykam błędy i nie mogę połączyć się z wszystkimi modułami jak na załączonych filmiachhttps://youtu.be/FKWgMfVXNdQ https://youtu.be/opzJTFIXTR8. Czasem wybija, a czasem spolszczenie nie działa, a w zasadzie to nigdzie nie działa poza menu głównym. Czy tutaj to wina programu, czy kabla? Problemy w aucie: 1. Nalot na korku oleju choć tutaj winny raczej jest poruszanie się głównie po mieście. 2. DSC - błędy, które mogę odczytać i nie znikają po skasowaniu to czujnik położenia wałka i czujnik ciśnienia, więc DSC prawdopodobnie zależne będzie od czujnika wałka i mam nadzieję, że po jego wymianie zniknie natomiast muszę się zmusić i sprawdzić cały dolot, czy czasem jakaś guma nie puszcza, ale trzeba zdjąć podszybie bo nie można dostać się do wszystkiego ''od ręki'', a temperatura na zewnątrz nie zachęca. Ogólnie auto pali niewiele ponad 13l (przypominam, że porusza się niemal tylko po mieści i to na krótkich dystansach) i delikatnie falują obroty, a czasem trochę żabkuje. Dodatkowo przez te wyskakujące błędy INPy skasowałem adaptację przepływki. Mam się tym martwić i coś z tym zrobić, czy nic się nie stanie i auto będzie jeździć jak do tej pory? Dzięki z góry za pomoc i będę informował wraz z postępem naprawy ponieważ podobnych problemów jest masa, ale niewiele ludzi napisze co było nie tak i jak rozwiązali problem. Byłbym wdzięczny za podanie kosztów i informacji, czy zlecać naprawę ''osiedlowemu'' mechanikowi, czy lepiej do ASO, a czy jest to proste i zrobię samemu. Orientacyjne ceny w ASO także mile widziany, abym wiedział na co się szykować.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.