Skocz do zawartości

lenin2

Zarejestrowani
  • Postów

    70
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 535i 1990
  • Lokalizacja
    Bogatynia

Osiągnięcia lenin2

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Jak masz możliwość , to wejdź pod auto. Tam nad skrzynią biegów (w tunelu), z obu stron są kanaliki odpływowe z nagrzewnicy, i jeżeli jest spory ubytek płynu, to napewno go zobaczysz. Miałem podobną sytuację, śmierdziało płynem , parowały szyby i były jakby tłuste. Ewentualnie możesz od środka: z obudowy nagrzewnicy, ściągasz takie szerokie gumy (to są te odpływy,które idą do tunelu) i tam, jeżeli cieknie, powinienieś zobaczyć płyn.
  2. Puszka na niewiele się zda, robiłem to już u siebie. Najlepiej wymienić tulejki na nowe z mosiądzu, koszt u Pana Wieśka tokarza 20zł, za dwie sztuki,( wodzik przy skrzyni biegów i lewarek , jak będziesz wyciągał wodzik to musisz zsunąć metalowy pierścień i dopiero pod nim jest kołek który musisz wybić) w oryginale są z jakiegoś tworzywa i są zalane, czyli niewynienne. Wyrabia się jeszcze gniazdo, w którym pracuję kula lewarka i tę część można kupić w serwisie Dojście jest fatalne, trzeba odkrecić wał ,podpore wału i skrzyni .Robiłem to jakieś pięc lat temu, więc mogłem coś pominąć w opisie.
  3. lenin2

    Świecący notorycznie EML

    Sorry że tak późno, ale postanowiłem napisać, co było przyczyną uszkodzonego eml, (może przyda się potomnym) a wiec jak sugerowali inni użytkownicy licznik. Wymieniłem i samochód zaczął znów śmigać
  4. lenin2

    Ustawienie zapłonu 730 E32

    Oczywiste że najpierw należy sprawdzić czujniki- położenia wału i nefrytowy, chociaż bez tego ostatniego podobno można jeździć. Ja mówiłem o ekstremalnej sytuacji, gdzie przez bezwładność koła, wyrabia się gniazdo na klin. Ktoś grzebał przy aucie i słabo nakręcił nakrętkę na wale. Samochód normalnie palił i jeździł, ale przy dodaniu gazu tak strzelał,(instalacja gazowa) że koleś wymienił trzy przepływomierze w ciągu tygodnia .Ja mierzyłem szczelinę między czujnikiem, a kołem w kilku miejscach i zapisywałem, różnica między jedną a drugą stroną wynosiła jakieś 2,5mm i ztąd wiedziałem że uwalony jest klin. Może masz źle ustawioną przerwę, między kołem a czujnikiem? O czujnik położenia wałka rozrządu, nie musisz sie martwić ,bo takowego nie posiadasz
  5. lenin2

    Ustawienie zapłonu 730 E32

    Sam z siebie zapłon się raczej nie przestawi, chyba że zetnie Ci klin na wale. Widziałem już taki przypadek , do wymiany była mufa i trochę rzeżby przy wale. Nie ma możliwości ustawienia zapłonu poniewarz, komputer bierze dane z czujnika położenia wału, dlatego jeżeli zetnie Ci klin ,to przestawi się koło pasowe i zapłon następuje w innym miejscu .
  6. lenin2

    Świecący notorycznie EML

    Witam, ten przekaźnik jest dobry ,gdyby był uszkodzony to bym miał chyba jakieś problemy z uruchomieniem silnika, a pali od strzału. Mi chodziło o to, czy komputer od eml ma jakiś przekaźnik.
  7. lenin2

    Świecący notorycznie EML

    ttrol, a powiedz który to jest ten przekaźnik? bo jeden jest od pompy paliwa, a drugi? zawsze myślałem że jest od motronica
  8. lenin2

    Świecący notorycznie EML

    Nie wiem ,czy to przez tę kontrolkę , ale u mnie też pada akumulator. Założyłem baterję z drugiego samochodu i też siada. Może, ten EML świeci się ,przez jakieś zwarcie? Powoli zastanawiam się nad zmianą przepustnicy na zwykłą, może będzie lepiej ? Chociaż z drugiej strony mam ją siedem lat i nigdy nie miałem z nią żadnego problemu
  9. A ja powiem tak,ciężko pali Ci na benzynie bo auto gasisz na gazie. Resztki gazu które zostają w przewodach gazowych i kolektorze ssącym (a jest on dupny) osiadają na dnie tego ostatniego (gaz lpg jest cięższy od powietrza i długo odparowuje z tąd zakaz parkowania w podziemnych parkingach) i utrudniają rozruch ciepłego silnika. Dlatego musisz długo kręcić rozrusznikiem ,aby wydmuchać resztki tego gazu. Sprubuj pojeżdzić na benzynie i gasić na niej a zobaczysz że auto będzie paliło normalnie. Chyba że masz sekwencję to przyczyna będzie inna. ps. sorry dopiero teraz zauważyłem że post był z 2007r :oops:
  10. lenin2

    Świecący notorycznie EML

    Nie wyciągnie kontrolki EML, bo to są dwie diody ,do których ciężko się dostać . Może poprzedni właściciel wymieniał licznik i założył nie taki jak trzeba?
  11. lenin2

    Świecący notorycznie EML

    Wielkie dzięki,dziś sprawdzałem całą instalację i lipa,przepustnica czyszczona , otwiera się tylko na jakieś 3mm, chyba pozostaje komp. Z tego co wiem, to z eml powiązany jest tempomat i asc, może tam jest błąd?
  12. lenin2

    Świecący notorycznie EML

    Wszystkie przewody były sprawdzane,ogólnie auto stało miesiąc i nie było odpalane ,po tym czasie wyszła taka buba.Nie mogę tylko zrozumieć dlaczego ona świeci jak jest wyciągnięty kluczyk, przecierz kluczyk powinien chyba odciąć napięcie ?
  13. lenin2

    Świecący notorycznie EML

    Witam , mam problem z notorycznie świecącym eml. Używałem szukajki , ale jak zwykle[ Przepraszamy, ale nie możesz teraz użyć wyszukiwarki. Spróbuj ponownie za kilka minut.] .A było to tak, odpaliłem auto i non stop świeci się kontrolka eml, nieważne czy kluczyk jest w stacyjce , czy nie, oczywiście samochód nie chcę jechać, odpinałem wtykę od silniczka ,od komputera, robiłem reset i nic cały czas się pali, gaśnie tylko jak odłączę aku .Powoli tracę cierpliwość i chyba ją podpale;).Silnik to m30 b35
  14. nie zauważyłem tego, jedyna różnica to taka że swag miał spinkę, a orginalny nie
  15. niestety już nie, chciałem je wrzucić na forum, ale nie podołałem temu i foty poszły do kosza, [tu masz adres ich strony SWAG autoteile GmbH] nie kupisz tam części ,[przynajmniej mi się nie udało , i kupiłem je w sklepie] ale możesz trochę się dowiedzieć o firmie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.