Panowie, tak problem. Pacjent E60 M5 po lifcie. Podczas jazdy zaczęły się (sporadycznie, czasem w korku, na wolnych obrotach) pojawiać problemy typu wywalanie kontrolek ABS, ciśnienia w oponach, raz również błędu skrzyni SMG. Podpiąłem pod ISTA i okazuje się, że są spadki napięcia do 12,5V. Co więcej często jak wsiadam i powiedzmy posiedzę chwilę w aucie bez odpalania silnika pojawia się komunikat o nadmiernym rozładowywaniu akumulatora. Czasem jak po kilku dniach wsiadam do auta (jest to dla mnie auto typowo weekendowe) godzina jest zresetowala albo zegarek późni się ładne kilka minut. Poszukałem, poczytałem i najbardziej prawdopodobne wydają mi się dwie rzeczy: - regulator napięcia akumulatora - klema minusowa IBS. Którą z tych rzeczy dać na pierwszy ogień? Może ktoś ma jeszcze pomysł na coś? Z góry dzięki za pomoć!