Skocz do zawartości

Blade

Zarejestrowani
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Siemianowice Śl.

Osiągnięcia Blade

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Ten kod 1283 to to nieprawidłowy wtrysk cylindra ac lub dc,jak masz gaz z emulatorem to moga sie takie pierdoły pokazywac ale to nie powod do zmartwienia i nierownomiernej pracy.U mnie problemy były spowodowane wypalonymi zaworami wydechowymi,najewiekszy błąd instalatorow uboga mieszanka gazu zabije kazdą głowice.Wymieniłem wszystkie zawory wydechowe uszczelniacze i całosc zaworow podocierana itd. autko zaczęło chodzic jak zegarek.Proponuje zmierzyć cisnienie spręzania nim zaczenisz kombinowac z resztą.W BMW nic nie psuje sie ak samo od siebie tylko takie głomby jak gazownicy,mechanik franio itp. spece potrfia zepsuc wszystko,dlatego ciezko u nas znalezc sprawne auto.
  2. Witam Skoro wymienili klocki i sie swieci to pewnie klocki bez czujników,czujnik zuzycia klockow uszkodzony czy cos takiego :-) Pozdrawiam Adam
  3. Blade

    Rozrusznik w E34 Pomocy

    Witam Moze ktos z was miał juz przyjemnosc wyjmowac rozrusznik z 525i M50 automat,wysiada mi rozrusznik raz na jakis czas po przekręceniu stacyjki slychac tylko Bzzzz.... i Sru taki huk,od paru dni coraz częsciej a najgorsze to ze w sobote jade na wesele i jak mi tak nie zapali pod kosciołem to bedzie niezły przypał.Przyglądałem sie temu ale nie wiem czy da rade go jakos szybko wybudowac bo tak na mojoe oko to trzeba zrzucic całą gore kolektor ssący zeby sie do niego dostac,czy bedzie konieczna wymiana bendixa czy tylko cos nie styka?Pytałem znajomych mechanikow dzisiaj czy by tego nie zrobili ale kazdy jest zawalony robotą wiec musze to sam pokonac,jesli wyciągliscie juz tego pierona to poradzcie jak najszybciej sie do tego dostac. Pozdrawiam Adam
  4. Blade

    E34 Słaby nawiew

    Witam . Problem w tym ze wszystkie nawiewy pootwierane,wyjąłem panel wszystkie linki działają,wszystko gra a nadmuch jest ale po wywaleniu filtra pyłkowego choć ten nowy jest.Jezdze teraz bez pyłkowego i jest ok i nawet klima działa jak powinna.Nie mam juz pomysłow coby tam jeszcze obadać bo troche szkoda tak bez filterka jezdzić,całe auto zas zakurzone bedzie. Pozdrawiam
  5. Blade

    E34 Słaby nawiew

    Witam. Znów problem w mojej beci z nawiewem.Wymieniłem filtr pyłkowy bo myslałem ze zatkany i słabo dmucha ale z nowym filtrem to samo,dmuchawa na max na zewnątrz auta słychać tornado a w środku ledwo powiewa cos z kratek,wszystkie pokrętła na max,klima tez coś tak licho schładza pomimo iz sprawna.Wiecie moze co to moze być,czy tam jakis dodatkowy filtr jest czy jakaś klapa sie nie otwiera,troche to wkurzające bo oglądałem ostatnio podobną to na 4 biegu włosy porywa a umnie taka lichota.I jeszcze jednao zauwazyłem ze bez filtra tak samo słabo leci. Pozdrawiam Adam
  6. Witam Moze wiecie czy idzie ten ASR dołozyć jak go nie ma bo musze powiedzieć ze czasem to cięzko sie pozbierać z miejsca moim autkiem z automatem,widziałem w jednej becie na automacie jakieś S na zime ale u mnie nie ma niestety.Abs działa poprawnie a ten asr jest chyba z tym połączony moze trzeba dodać jakis komputerek tylko i po sprawie ?. Pozdrawiam Adam
  7. Blade

    E36 z Wrocka szuka Lambdy

    Witam zobacz na allegro np. http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=21090789 mysle ze będzie odpowiednia i cena tez. Pozdrawiam
  8. Blade

    ogrzewanie -do d..... !!!!

    Witam Sprawdz moze jeszcze nagrzewnice moze jest zamulona,to się często zdarza.Mozna przepłukać sciągając przewody gumowe,i w przeciwnym kierunku przepłukać z węza albo jakiegos karchera.U mnie ogrzewanie tez nie powala pozatym dmuchawa tez cos słabo dmucha a filtry itp powymianiane. Pozdrawiam Adam
  9. Witam Dzięki za to tłumaczenie teraz juz wszystko jasne :-),czasowe przerwanie występuje bo gazownicy musieli odciąc wtryski i komp pewnie to wyłapuje jako błąd,a swoją drogą to juz znalazłem przyczyne nie było kompresji,głowica będzie na jutro gotowa,pare zaworów wydechowych przepuszczało ale spec od głowic to pooglądał i stwierdził ze to kosmetyka bo trzeba tylko gniazda i zawory podocierać,zmieni przy okazji uszczlniacze i będzie git :-). Pozdrawiam Adam
  10. Akumulator przy pomiarze kręcił jak szalony :-),przy drugim pomiarze był podpięty drugi nowy akumulator naładowany na max i pomiar był rozpoczęty od ostatniego cylindra z poprzedniego pomiaru.Jutro pomierzymy kompresje jeszcze raz innym przyrządem i sprawdzimy czy wyjdzie to samo ale i tak coś mi zalatuje ze głowica do remontu, a tak teraz mysle czy nie taniej wyjdzie gdzieś kupić kompletną głowice tylko jak sprawdzić w jakim ona stanie ? Na analizatorze wyszła za bogata miesznka,zieje paliwem a auspufa to raczej napewno będą te zawory,mieszanki nie spala i juz Co za kapa :evil: Pozdrawiam
  11. Witam Pisałem ostatnio o moich kłopotach z becią i dziś mój mechanik stwierdził ze jak kompy nic nie pokazały to pewnie zawory popalone czy coś i nie ma kompresji,przez to auto chodzi nierówno na gazie tak samo trzepie i wali bęzyną z tłumika itd.Pomierzył mi dzis tą kompresje i sie okazało ze na 1cyl jest 8 na 2cyl.9, 3cyl 7,4cyl. 6 , 5cyl. 5.5, a na 6 cyl. chyba 3, i co o tym myslicie ? kapa jak cholera,mechanik stwierdził ze głowica do roboty zawory itd. koszt ok 400zł po znajomosci z czesciami i robotą,za samą regeneracje głowicy (zaworów) chcą ok 350zł.Tylko mnie to dziwi ze to tak nagle się stało,wczesniej auto chodziło ładnie,odpiąłem aku i sie zaczęło walic wszystko.Jeszcze jedna zecz mnie zastanawia czy moze gdzieś jakies cisnienie nie dochodzi do zaworów do tych popychaczy hydr.,czy moze tam jest są jakies zmienne fazy rozrządu i sie wałki przestawiły czy cos ze nagle kompresja zniknęła ? sam nie wiem ale głowica raczej pójdzie na warsztat. Pozdrawiam Adam
  12. Te przekazniki są raczej orginalne (bmw)3 szt pomiędzy tymi kompami i jest jedno złącze ok 20 pinowe z kolorowymi kabelkami ale zadne nie podobny do tych od lambdy.pkmiędzy kompy są tez wcinięte dwa moduły od gazu jeden wielki (Les98) i drugi taki mniejszy pisze na nim cos tam safety przy rozruchu czy jakoś tak :-),z kolei na tym kompie gazu są jakies przełączniki i chyba diody ale nie sprawdzałem czy swiecą.Moja becia to jakaś wersja usa czy coś moze dlatego inne kabelki przekazniki itd. kurde sam juz nie wiem,moze odłączyć całkowicie lambde i zobaczyć co będzie sie działo słyszałem ze te pojazdy i bez tego działają ?Pozatym to w serwisie jak pokasowali błędy i poruszali wtyczką chyba od lambdy to przez moment chodził jakby lepiej,szkoda ze nie znam nikogo w poblizu z 525 mógłbym porównać,no i cały czas ten sam błąd 1283.
  13. Jak juz pisałem nie moge zlokalizować wtyczki z lambdy bo znika gdzieś w wiązce pod kolektorem ssącym,a w obudowie kompa,są dwa jakieś moduły ze 3 przekazniki i jedno żłącze z ok 20 kablami ale zaden nie odpowiada kolorom lambdy,moze to idzie gdzieś bezposrednio do tego kompa?.Pozatym to w tej puszce jest strasznie namieszane jak na mój gust,gazownik i alarmiarz chyba sie tam gdzieś podpinali i z tego zrobili taki burdel ze niewadomo co jest co,moze to ich wina i gdzieś coś niekontaktuje przez ich majsterkowanie.Moze wiesz gdzie znalezc w sieci schemat instalacji do 5tki to moze po tym jakos bym doszedł do tej lambdy. Pozdrawiam Adam
  14. Witam. Byłem w zeszłym tygodniu na kompie wykasowali błędy i okazało się ze sonda nie działa,jeden z mechaników poruszał chyba wtyczką i zaczęło działać.Przyjechałem do garazu poprawiłem styk we wtyczce wyczysciłem a autko dalej telepie,na skrzyzowaniach musze włączać N bo az szarpie autem,podczas jazdy pierdzi jakby nie pracował na wszystkie cylindry a na gazie jeszcze gorzej.Próbowałem tez odczytać kody błędów z Check engine i za kazym razem wymruga mi 1283 Fuel Injector Output Stage (This code is stored when a break or short-circuit occurs temporarily at: an injector valve, wiring from the DME to an injector or the injector stage of the DME is damaged.) Wydaje mi sie ze to ma niewiele wspólnego z lambdą ale co to moze być ? zaden z mechaników nie wie.Musze zrobić ten interfejs i sprawdzić jeszcze raz czy lambda juz działa chyba ze mozna jakos inaczej sprawdzić na załączonym silniku czy pracuje,próbowałem dojść po kablu dokąd idzie lambda ale znika mi gdzieś ten kabelek w wiązce i nie mozna go zlokalizować.Przepływomierz działa i potencjometr na przepustnicy tez,sprawdzałem połączenia na węzach czy nie idzie gdzieś lewe powietrze ale tez ok.Pomózcie prosze :( bo mam zamiara tym autem w lato jechać do chorwacji ale jak tak dalej będzie to musze go sprzedać i kupić jakiś sprawny i pewny. Pozdrawiam Adam
  15. Witam! Po dwóch tygodniach zmagań z moim E34 525i mam juz dość i postanowiłem zrobić kabelek i moze za pomocą tego carsoftu uda się wyleczyć moją becie bo zaden z mechaników nie wie co jej jest a niebardzo usmiecha mi sie wydawać 150 zł na dignostyke i nie wiedomo będzie czy dioagnoza poprawna i potem następne 150, więc pomyslałem ze zrobier ten kabelek.Posciągałem pełno carsoftów 3.x 5.0, 5.8 itd no i między innymi rózne schematy interfejsów,jakiś z dwoma comami,jeden z układem intela itp. Czy ktoś wie który z tych kabelków działa wogóle i z którą wersją carsoftu i czy ten C.S z tym inter. posiada te same funkcje co mają w serwisie bmw ?.Czy podłącze do autka i pokaze co nie działa który element,jakie są procedury czy podłączyć to na załączonym silniku czy tylko stacyjka na on,czy odpalić po podłączeniu itd. Jesli ktoś jest w stanie to wszystko wyjasnić to będe wdzięczny.Co do mojej beci to trzepie dalej jak trzepała,załozyłem nowe swiece,filtr paliwa,mechanik sprawdzał cewki wtryski itd,i trzepie dalej zarówno na benzynie i na gazie,odpala bez problemu jak sie zagrzeje to troche mniej trzepie ale nadal. Pozdrawiam Adam GG-521947
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.