Skocz do zawartości

polakosbanditos

Zarejestrowani
  • Postów

    218
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 Coupe '92 /// 318is M42 /
    E36 328i Cabrio M-Pack Manual MadeiraViolett /
    Alpina B10V8
  • Lokalizacja
    Oleśnica
  • Zawód
    <a href=http:/www.youtube.com/channel/UCEFzf3Bq7ja7Jg0re_Op8Ag?view_as=subscriber>BMW Alpina YouTube</a>

Osiągnięcia polakosbanditos

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Znalazlem... Wrzucam dla przyszlych poszukujacych. Czesc wystepuje jako lewa i prawa. Temat mozna zamknac. Pozdro! :cool2:
  2. Witam. Jak w temacie. Z uwagi na zblizajaca sie renowacje blacharsko-lakiernicza zabralem sie za poszukiwanie uszczelek. Znalazlem brakujace elementy i nie moge namierzyc tej czesci. Wrzucam diagram z realOEM, ale nie wydaje mi sie, ze ta czesc sie tu znajduje. Jakby ktos namierzyl to bede wdzieczny. Ponizej wizualiacja o co chodzi. Pozdawiam.
  3. To jest informacja z 20.11.2020r. ''...W projekcie znalazła się też zmiana definicji pojazdu zabytkowego polegająca przede wszystkim na podniesieniu dotychczasowego wieku o 5 lat. Dziś granica ta wynosi 25 lat, a proponowany wiek to 30 lat'' https://www.autoexpert.pl/artykuly/zmiany-w-stacjach-kontroli-pojazdow-w-nowym-roku Jest to ogólnie jakis dodatkowy zapis projektu ustawy króry naklada obowiazki robienia zdjec przez diagnostów na stacjach podczas przegladu. Wchodzac do domu widzialem urywek jakiegos programu informacyjnego na poczatku grudnia tego roku i wypowidal sie jakis gosciu, ze 01.01.2021 to na 99% sztywny termin zmian. Sam mam jedno auto z 1996 i chcialem zobaczyc czy da sie zarejestrowac na zólta tablice. 2021rok to bylaby granica 25 lat wlasnie... Zobaczymy. :mad2:
  4. Z tego co gdzies slyszalem ostatnio to chca podniesc wiek zabytkowych aut z 25 do 30 lat tak jak w niemczech. I ma to sie stac od nowego roku...
  5. polakosbanditos

    E36 podsufitka

    Nie wiem jak w innej budzie, ale ja w coupe sam wyciagnalem i sam wrzucilem z powrotem. Jedynie jakby ktos byl do pomocy przy klejeniu samym to wiadomo, ze lepiej. Wyciagasz sufit i bierzesz zrywasz caly ten szajs. Bierzesz jakies papiery scierne i cisniesz z tymi resztami gabki az wyczyscisz. Odtluscic, odczekac... Pózniej musisz posiadac klej w sprayu tapicerski- kierunek internet. Oczywiscie materialy na podsufitke tez tam znajdziesz. Z tego co pamietam to nie sa drogie. Kilkadziesiat zlotych wydasz na caly dach. Ogólnie cala operacja kosztuje ponizej 100PLN. Pryskasz klejem, odczekasz chwile zgodnie z instrukcja i powoli kladziesz material naciagajac go. Na sam koniec jak wyschnie to obcinasz. Najlepiej robic w cieplym pomieszczeniu. Jak napiszesz do firmy od podsufitek to ci przysla próbnik materialów i sobie wybierzesz na jego podstawie najbardziej zblizony kolor. Niestety na przestrzeni lat te sposoby przedzenia sie pozmienialy i nie zawsze da sie dobrac 100% taki sam material. Ja w E39 niestety nie zdecydowalem sie na klejenie sufitu bo nie moglem znalezc bardzo podobnego materialu i kupilem inny sufit OEM. Ale wyciagnelem i wrzucilem sam. Pozodzenia.
  6. Witam. Windshott uszkodzona blokada... Czy ktos mial z tym stycznosc i jakos z tym sobie poradzil? Jesli kto móglby wrzucic zdjecia jak to wyglada we w pelni sprawnym bylbym wdzieczny. Albo najlepiej jakis filmik jak sie otwiera, blokuje i zamyka mechanizm. Szczerze mówiac jakbym zobaczym jak on dziala to moze by jakis pomysl przyszedl do glowy. Z góry dzieki za wszytskie sugestie i podpowiedzi. :cool2:
  7. Sam szukam juz od dwóch dni i stwierdzam, ze jest konkretna lipa. Jak coos znajde to wrzuce :-]
  8. Witam. Jak w temacie: Musze sobie zamówic tzw. Touch-Up (zaprawke) i tak naprawde nie wiem jaki to numer koloru? Jest kolor numer 263- Dunkelblau, 450 Dark Blue Pearl, 149- Saphirblau Metallic. 597 Sapphire Blau Metallic odpada, bo byl robiony pomiedzy 1986-1987. Naklejka VIN mówi 490, ale to individual. Naklejka na masce mówi SONDERLACKIERUNG Dunkel Saphire Blau Metallic i jest jakis numer Alpiny 07-59-016. Naklejka na kielichu FQ 95-3965 BASF/5. Z którym numerem uderzac do lakierni? Dzieki i Pozdrawiam :roll:
  9. Witam. Jak w temacie... czesto zdarza mi sie sprawdzac historie serwisowa samochodów i nie ma wymienionego z nazwy dealera który wykonywal dane czynnosci serwisowe. Sa tylko wypisane numery ID. Czy ktos wie gdzie mozna te numery sprawdzic? :?:
  10. Dorzucam troche statystyk wyposazenia i kolorystyki w E36 M3 KOLORY a tutaj TAPICERKI Do przypiecia :cool2:
  11. Dorzucam troche statystyk wyposazenia i kolorystyki w E36 M3 KOLORY a tutaj TAPICERKI
  12. Napisz coś więcej o tym 'madrym' prostowniku i jak ogólnie ładujesz ten aku bo u mnie chyba są z 4 prostowniki i tak naprawdę to ładowałam zawsze tym co był pod ręka. Trochę zielony jestem w tym temacie. BTW: da się odłączyć jakoś to podnoszenie i opuszczanie kierownicy w E39 na zgaszonym? Zima to może nieraz być za dużo dla baterii, szczególnie przed startem.
  13. W E39 z 1998r masz fabryczne aku jeszcze? :shock: a co to za firma, że tak z ciekawości zapytam. Sam miałem kiedyś w E36 aku przez 9lat mojego użytkowania aż padł, ale i tak byłem w szoku, bo ładowałem go z 2 razy w tym czasie tylko :-D jakiś no-name to był. Auto parkowanie było na zewnątrz, zdarzały się nieraz dwucyfrowe mrozy i nieraz stało po tydzień lub dwa, ale w 318is był alternator chyba 105A, i prawie zero elektyryki, więc może dlatego tak go dokoksowywało :-)
  14. W E39 z 1998r masz fabryczne aku jeszcze? :shock: a co to za firma, że tak z ciekawości zapytam. Sam miałem kiedyś w E36 aku przez 9lat mojego użytkowania aż padł, ale i tak byłem w szoku, bo ładowałem go z 2 razy w tym czasie tylko :-D jakiś no-name to był. Auto parkowanie było na zewnątrz, zdarzały się nieraz dwucyfrowe mrozy i nieraz stało po tydzień lub dwa :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.