Skocz do zawartości

-NikuS-

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 323i

Osiągnięcia -NikuS-

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. -NikuS-

    Schemat OBD i 20pin w E46

    Dzięki :) Rozumiem, że w złączach 20pin ułożenie pinów było takie same dla wszystkich modeli?
  2. -NikuS-

    Schemat OBD i 20pin w E46

    Witam, potrzebuje schemat okrągłego złącza 20pin, jak i OBD, żeby widzieć jak jedno ma się do drugiego, Szukałem, ale do E46 nic potwierdzonego nie udało mi się znaleźć.. :?
  3. W tym miejscu jedynym na prawdę dobrym rozwiązaniem są dobre 13 w komorach ;)
  4. I nikt nie napisał o co chodziło ze sterowaniem z kierownicy, a mam powiedzmy zbliżony problem w E46 i nie znalazłem nigdzie rozwiązania.. Co trzeba zastosować, żeby sterowanie działało po przejściu z reverse na business?
  5. U mnie się trzyma już ponad pół roku, na myjni nigdy jakoś specjalnie na to nie uważałem, karcherem nieraz przejechałem zbyt blisko :D Także wytrzymałość chyba nie jest taka zła ;)
  6. Tzn? Zrobiłem to bez edycji pliku FSW_PSW.MAN, spróbuje to zrobić, a jak nie zadziała to będę myślał dalej, bo pewnie w tym tkwi problem.. Dzięki lysy_23 - o to chodziło ;) Edit. Zrobiłem teraz zgodnie ze znalezioną na forum instrukcją, edytowałem plik FSW_PSW.MAN i włączyłem kodowanie, wszystko szło chyba jak należy - każdy moduł po kolei, mrugały kontrolki, światła, machały wycieraczki :D Aż w NCS pojawił się napis "coding ended", ale żarówki tablicy nadal świecą :( Zdarzało się też, że wyskakiwały mi wcześniej jakieś błędy, to była chyba 3 próba kodowania.
  7. Witam, instalowałem dzisiaj INPE na Windowsie XP postępując zgodnie z instrukcją, dotychczas korzystałem z gotowca Trandolfa przez VMvare na innym komputerze. Miałem wtedy do wyboru kilka modeli, teraz jest ich zdecydowanie więcej, ale nigdzie nie mogę znaleźć E46, który posiadam.. :( Domyślam się, że jest tak przez BMW Group Rectification Programs UK podczas instalacji.. Jeśli nie to gdzie może leżeć problem? Przy okazji zadam jeszcze jedno pytanie - chciałem w NCS wyłączyć podświetlenie tablicy rejestracyjnej, zmiana w programie się zapisała, a lampki nadal świecą - wie ktoś dlaczego tak może być?
  8. http://otomoto.pl/bmw-x3-z3-coupe-ocen-zadzwon-kup-C26941621.html Wie ktoś cokolwiek na temat tego egzemplarza?
  9. Wie ktoś jak rozebrać podłokietnik? Chodzi mi o górną część na której jest skóra, bo mam wrażenie, że u mnie skrzypi właśnie góra, sprężyny już przesmarowane.. ;)
  10. Witam Zacząłem ostatnio myśleć nad jakimś zabezpieczeniem w mojej e46, mam fabryczny alarm, ale wiadomo, że obejście tego nie stanowi problemu dla "fachowca". Myślałem nad blokadą zapłonu, z tym że nie chcę za każdym razem naciskać przycisku (bo tak naprawdę nie potrzebuję tej blokady za każdym razem jak zostawiam auto), karty z nadajnikiem też nie chcę. Dlatego pomyślałem żeby zamontować zwykły wyłącznik, który bym przełączał np. jak zostawiam auto na noc. Jednak mam o tym blade pojęcie, stąd 3 pytania: Czy takie rozwiązanie jest możliwe? Jak mogę to zrobić i czego do tego potrzeba? Na ile jest to skuteczne?
  11. Mam od dłuższego czasu ten sam kabel co K3m0T1989 i w INPIE obie kontrolki zapalone zawsze po podpięciu kabla, ale wszystko działa, diagnostyka w DISie również, natomiast ostatnio chciałem zaprogramować sobie dzienne i pare bzdur w NCSie i niestety nie mogę się połączyć do tego sterownika, który jest za to odpowiedzialny, tak samo w DISie nie mogłem się połączyć do Car memory.. Gdzieś wyczytałem żeby zlutować 7 i 8 pin w tej okrągłej wtyczce - niestety to też nic nie zmieniło, ogólnie to takie kabelki mam w tej przejściówce: żółty 14 pomarańczowy 15 zielony 16 brązowy 17 czarny 19 czerwony 20 (numerki to piny) Da się coś zrobić z tą przejściówką żeby uruchomić te funkcje?
  12. Witam Od niedawna wisi u mnie błąd elektrozaworu VANOSa: http://img829.imageshack.us/img829/4784/bladvanosa.png I postanowiłem go sprawdzić zgodnie z powyższą instrukcją :D No i chyba jest okej, chociaż zależy co to znaczy swobodnie - tłoczek nie wysuwa się cały odrazu jakby miał wypaść, tylko powoli ale płynnie (1,5 mm/s). Niestety dalej wyświetla się powyższy błąd.. Oto parametry pracy VANOSa, silnik jeszcze nierozgrzany: http://img197.imageshack.us/img197/5175/pracavanosazimny.png Elektrozawór do wymiany czy coś innego czy może jeździć dalej?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.