Skocz do zawartości

Tomash148

Zarejestrowani
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było E39 520i, jest E38 730D 2001r., E70 730D 2007r.

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Tomash148

  1. W sumie racja. Mam takie zboczenie, że każde auto które kupuje, doprowadzam do stanu fabrycznego, lub lepiej. Tak było z E38, tak było z poprzednią E70. Ale chyba nie ma co przesadzać. Może będę tym szczęśliwcem, któremu to wszystko nie siądzie, choć chyba takich cudów nie ma.
  2. Po zakupie 4.8 i , wymieniać profilaktycznie, czy zaczekać aż coś zacznie się dziać? Z tego co czytam tu i ówdzie, naprawy te są nieuniknione.
  3. Dziękuje za odpowiedź. Zrobiłem dokładnie to samo. Z tym, że mój mechanik zakodował też łopatki. Wszystko działa jak należy.
  4. Powitać, Szukałem, być może zbyt słabo, ale znaleźć nie mogę. Czy ktoś kiedyś zamieniał zwykłą kierownice w E70 (konkretnie 4.8 i z 2010 roku, polift) na podgrzewaną? Domyślam się, że w grę wchodzi kodowanie, ale czy coś jeszcze? Czy w ogóle taki zabieg jest wykonalny? z gory dzięki za odpowiedzi.
  5. Po to jest regulacja jasności 0-100% żeby ustawić pod siebie. W serii G również jest widoczne oświetlenie i to skreśla całą serię bo widoczny jest ambient idąc takim tokiem myślenia? Za słabo świeci źle za mocno świeci źle, gorzej jak z babami... Kończę konwersacje bo szkoda życia. Dokładnie, daj sobie spokój. Większość z nich nawet nie wie, że na tych zdjęciach ambient jest podświetlony na 100%, a można go ustawić na 10 i jest ledwo widoczna łuna, która tylko dodaje uroku.
  6. O kurczę. Ciekawy temat. Miałem wcześniej E70 bez skrętnych, więc sam chciałbym wiedzieć czy to tak działa.
  7. Tomash148

    Digital cockpit

    Widziałem, ale nie sądzę aby warto było wydawać 2 tys eur. Nie jestem absolutnie zwolennikiem oszczędzania, ale przepłacania też nie lubię.
  8. Pogrzebałem, choć było niełatwo. Najlepsze jest to, że zapytałem również dwóch mechaników typowo od BMW i nie bardzo wiedzieli, wiec jak dla mnie całkowicie ich to dyskwalifikuje. Otóż 4,8 i z końca produkcji, czyli 2010 zostały również poddane liftingowi.
  9. Czołem, Powiedzcie proszę, czy 4.8 z roku 2010 poddane były już liftingowi? Zakupiłem takową, nieco w ciemno z USA, najważniejsze że co wynika z historii, jak i teraźniejszości, pojazd całkowicie bezwypadkowy. Otrzymałem rozkodowany VIN i pare rzeczy pasuje mi tu do poliftów. Jednakże informacji takowej nie odnalazłem nigdzie.
  10. Tomash148

    Digital cockpit

    Wiesz co, przy ogólnych kosztach utrzymania E70 (zawłaszcza v8), to około 3 tys pln, bo tak średnio kosztują te kokpity, nie wydaje się jakąś zawrotną kwotą.
  11. Tomash148

    Digital cockpit

    Powitać, Montował ktoś u siebie może digital cockpit w E70? Mam taką sytuację, że do swojej 4,8 będę musiał zakupić licznik i pomyślałem o wirtualnym. Nie za wiele filmów na youtube, ale jednak trochę jest. Natomiast u nas w ogóle całkowita bieda. Serio nikt nie bawi się w takie odświeżanie auta? Spory wybór tych kokpitów i na prawdę nie wiadomo co wybrać
  12. Cena dotyczy kompletu 2 lamp (lewej i prawej). - Najnowszy trend: Ringi 3D spełniające funkcję świateł dziennych. - Kompatybilne z systemem AFS - Światła mijania oraz drogowe w technologii LED Jesteś pewien, że ksenon? Poniżej odpowiedź od sprzedawcy: ok wyjaśnione Wszędzie są Diody, to jest reflektor całkowicie LEDOWY, zamiennik oryginalnego reflektora xenonowego z funkcją AFS. pozdrawiam Tomasz Grzegorski
  13. Panowie , a czy ktoś montował już u siebie bi-led? Chodzi o to, żeby lampy były całkowicie ledowe (do jazdy dziennej, drogowe, mijania). Jest sporo ofert na ali , ale serio nie wiem jak to działa. Chodzi konkretnie o coś takiego: https://erli.pl/produkt/lampy-full-led-black-do-bmw-x5-e70-07-13-xenon-d1s,125802388?utm_source=google&utm_medium=surface&gclid=Cj0KCQjwy5maBhDdARIsAMxrkw08NS-yscsm4KMiRRg40IC72KwQlyrJy462cfxOHwiCa3kjag3VJOAaArW2EALw_wcB
  14. Witaj, Poradziłem sobie. Tzn. znalazłem baaaardzo cierpliwego człowieka, z olbrzymim fachem w ręku. Nie masz pojęcia nawet ile zabawy jest, aby porządnie to wykonać. Osobiście, przy moim braku cierpliwości do takich dłubanin, minimum 5 razy połamałbym te klosze i wyrzucił w piz....u. Ale efekt świetny.
  15. Ja z innej beczki. Ktoś tam stronę, lub 2 temu zadał pytanie czy warto płacić ileś tam więcej za ten sam sprzęt, tyle że kupiony w Polsce, nie w Chinach. To ja coś od siebie. Pod koniec listopada zakupiłem u chłopaków z Comformedia dosyć szeroki zestaw do swojej E70. Po jakimś czasie zaczęły dziać się dziwne rzeczy z wyświetlaczem. Pstryknąłem kilka fotek, nagrałem kilka krótkich filmów przedstawiających problem i sprawa załatwiona. Jak? Ano wpadaj przy okazji do stolicy i robimy podmiankę. Bez zająknięcia, bez szukania dziury w całym. Ponad to otrzymałem lepszy monitor, z większą ilością ram-u itd. Puentując, ja wiem że i z Chińczykami da się dogadać. Nie raz i nie dwa coś tam zamawiałem na Ali i kiedy było coś nie tak, sprawa była również podobnie załatwiana, ale: to trwa (zdemontuj, zapakuj, wyślij do Chin, czekaj na przesyłkę zwrotną), po drugie nie zawsze tak dobrze musi się to skończyć. Zatem gdyby ktoś kiedyś zadawał sobie pytanie czy warto, to ja odpowiem tak. I nie jest to 100% jak ktoś tam sugerował, bo za 1400 to raczej śmietnik kupisz, choć wyglądający identycznie. Nie, nikt mnie nie prosił o to, bym cokolwiek pisał. Ot, takie moje spostrzeżenie / przemyślenie. ps. na rejestrator DDPai to akurat nie dajcie się naciągnąć. Gówno jakich mało, choć ładnie wyglądające.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.