Skocz do zawartości

lisek_92

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 325Ci

Osiągnięcia lisek_92

  1. Cześć, mój Tato sprzedaje swoje prywatne auto, godne polecenia w bardzo dobrym stanie Auto długo poszukiwane, sprowadzane na zamówienie. (więcej info na otomoto) Osoby zainteresowane zachęcam do kontaktu tel 669-440-527 lub przez wiadomość cena: 89900 do negocjacji https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/bmw-x1-xdrive-190km-stan-idealny-bezwypadkowy-led-hud-hak-serwis-aso-ID6FIdn5.html
  2. ja szukam kompletu używanych
  3. Cześć, znalazłem nowe felgi do auta, ale nie mają czujników. Pytanie jakie czujniki trzeba dokupić, ponieważ rozstrzał cenowy używanych jest 100-400zł
  4. pojeździłem autem i niestety problem nadal jest. Dziwne bo np jeden tydzień jeżdżę normalnie natomiast trafi się taki jeden dzień, że na 3 skrzyżowaniach przy dojeżdżaniu szarpnie autem i obroty spadają do zera i gaśnie. Jak myślicie jak zamienię na manual, pomoże?... Ile może kosztować zamiana na manual?
  5. auto wczoraj wróciło z FWmotorsport, przeszło adaptację skrzyni biegów narazie zrobiłem nieco ponad 100km i nie wystąpiły problemy jak te które opisałem
  6. Cześć, odkąd kupiłem coupe z silnikiem m54b25 i skrzynia SMG, miałem problem tego typu że jadąc na "pełnym automacie" dojeżdżając do świateł auto przy redukcji szarpało i obroty na dwójce drastycznie spadały do poziomu poniżej 500obr/min a czasami po prostu do zera i auto zgasło. Nie jest to reguła po prostu czasami jest takie szarpnięcie a czasami ładnie się redukuje. Czasami jest też tak jak opisał to w temacie http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=111638 Natomiast jeżdząc na "manualu" ten problem też czasami występował, ale na pewno rzadziej jak w sytuacji gdy jeździłem na "automacie". Zauważyłem też że np jadąc na 5 biegu i samemu redukując biegi wcześniej dojeżdżając do skrzyżowania, obroty czasami spadały ale nigdy poniżej tych 500obr/min i auto nie gasło Czytałem sporo że o wiele lepsze były te skrzynie SMG w m3, natomiast sam zastanawiam się teraz nad zmianą na manual, naprawieniu tego "szarpnięcia" lub po prostu przyzwyczajenia się i jeżdzenia w ten sposób czyli manualnie zmieniając biegi. Pytanie teraz do osób które miały styczność z tą skrzynia ale nie w m3, czy u was też coś takiego występowało? da się to naprawić? Ile może kosztować zmiana na manual? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.