Skocz do zawartości

tiges

Zarejestrowani
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E92 330i

Osiągnięcia tiges

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Taki glupi przyklad. Tesciu kupil panamere w dieslu i uwaza, ze to najlepsze auto. Dojedzie z Pabianic do Karpacza i z powrotem bez zadnego postoju. Wsiada i jedzie. Do roboty ma 911t a kobita jezdzi x5 3.0d. Czas to pieniadz.
  2. Dokladnie. Wyjezdzajac gdzies dalej, chce na miejsce dojechac jak najszybciej bez zbednych postojow. Trasa z przystankami bo „musze doladowac” to nie zadna przyszlosc tylko duzy krok w tyl. Zadne netflixy na doklejanych tabletach, elektryczne klapki ladowania, drzwi na prycisk czy automatyczny wsteczny tego nie zmienia. Od stu alt motoryzacja dazy do tego by jak najszybciej, wygodniej i bezpieczniej dojechac z punktu A do punktu B. Przymusowy postoj co 2 godziny to cofanie sie w rozwoju…
  3. Czujnik na klamce jest do zamykania auta. Dotykasz czujnik odchodzac i auto sie zamyka. Jak chcesz otworzyc to po prostu lapiesz za klamke i ciagniesz, bez zadnego macania czujnikow.
  4. Dla porownania, o ile wzrosla cena tesli na innych rynkach (usd/euro) ? Bo ze zlotowka slaba i ceny rosna to w tej chwili normalne w Polsce.
  5. „A jak podchodzisz do tematu elektryfikacji? Chciałem zrozumieć, jak to jest jeździć Teslą. Poruszałem się takim samochodem pół roku. Jest dobry na krótkich dystansach. Dalsze podróże są kłopotliwe i martwię się o zbyt wolno rozrastającą się infrastrukturę. Budujemy obiekt w Warszawie i chcemy mieć tam ładowarki. Okazuje się, że jest to niewyobrażalny problem już na etapie administracyjnym. Z takim podejściem ładowarek zawsze będzie zbyt mało.” Cytat z wywiadu z włascicielem z „Grupa Pietrzak”.
  6. No własśnie w dzisiejszych czasach nie widzę powodu do tego, żeby wydłużać podróż czekając po ~30min na „zalanie paliwa”. Drogi są dużo lepsze, auta szybsze i bezpieczniejsze więc spokojnie trasę, którą kiedyś trzeba było rozplanowywać przed wyjazdem, można teraz zrobić od strzała przy dużo mniejszym zmęczeniu. Długa trasa elektrykiem i postoje co 2godz to na tę chwilę duży krok wstecz względem auta spalinowego.
  7. Jest i raport. 23.05.16 - 4 km - wizyta serwisowa bez opisu, odczyt z kluczyka 24.05.16 - 4 km - wizyta serwisowa bez opisu, odczyt z kluczyka 28.06.16 - 3712 km - wizyta serwisowa bez opisu, odczyt z kluczyka 29.12.16 - 12 603 km - wizyta serwisowa bez opisu, odczyt z kluczyka 16.03.17 - 12 619 km - wizyta serwisowa bez opisu, odczyt z kluczyka 24.04.17 - 12 620 km - wizyta serwisowa bez opisu, odczyt z kluczyka 15.07.17 - 12 622 km - pilot do pojazdu, antena radia, diagnostyka komputerowa pojazdu, prace elektryczne 17.07.17 - 12 623 km - wizyta serwisowa bez opisu, odczyt z kluczyka 18.07.17 - 12 624 km - wizyta serwisowa bez opisu, odczyt z kluczyka 21.07.17 - 13 640 km - wizyta serwisowa bez opisu, odczyt z kluczyka 31.08.17 - 19 334 km - wizyta serwisowa bez opisu, odczyt z kluczyka 01.09.17 - 19 442 km - wizyta serwisowa bez opisu, odczyt z kluczyka 04.09.17 - 19 454 km - wizyta serwisowa bez opisu, odczyt z kluczyka 11.09.17 - 21 116 km - wizyta serwisowa bez opisu, odczyt z kluczyka 05.10.17 - 26 690 km - wizyta serwisowa bez opisu, odczyt z kluczyka 18.10.17 - 29 161 km - prowadnica szyby drzwi przednich i tylnych lewa i prawa strona 14.11.17 - 32 112 km - wizyta serwisowa bez opisu, odczyt z kluczyka 16.11.17 - 32 112 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu 16.11.17 - 32 292 km - wizyta serwisowa bez opisu, odczyt z kluczyka 08.06.18 - 54 962 km - uzupełnienie oleju 11.06.18 - 55 305 km - wizyta serwisowa bez opisu, odczyt z kluczyka 15.06.18 - 55 434 km - wizyta serwisowa bez opisu, odczyt z kluczyka 19.06.18 - 55 435 km - wizyta serwisowa bez opisu, odczyt z kluczyka 21.08.18 - 63 913 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, filtr powietrza, świece zapłonowe 31.08.18 - 64 673 km - hamulce przód 24.10.18 - 70 972 km - hamulce tył 05.11.18 - 72 178 km - uszczelniacz dyferencjalu tył, elementy montażowe 04.03.19 - 84 387 km - płyn hamulcowy 30.05.19 - 93 311 km - uzupełnienie oleju 04.06.19 - 94 301 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu 15.10.19 - 116 325 km - wizyta serwisowa bez opisu, odczyt z kluczyka 18.10.19 - 116 543 km - hamulce przód i tył 27.11.19 - 122 517 km - wizyta serwisowa bez opisu, odczyt z kluczyka 06.12.19 - 123 145 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, filtr powietrza, świece zapłonowe 10.12.19 - 123 365 km - świeca zaplonowa, diagnostyka komputerowa pojazdu, prace elektryczne przy silniku 16.12.20 - 125 566 km - zestaw naprawczy przekładni kierowniczej akcja serwisowa, olej w skrzyni biegów , serwis olejowy, olej, kontrola pojazdu 09.02.21 - 128 973 km - pompka regulacji ledzwiowej fotela przód 25.03.21 - 131 791 km - przewody hamulcowe elastyczne przód, amoryzatory przód, plyn hamulcowy 21.05.21 - 135 383 km - serwis olejowy, olej, filtr powietrza, hamulce tył Ostatni odczyt z kluczyka - 135 383 km Brak akcji serwisowych aktywnych dla danego pojazdu. Auto posiada subskrypcję nawigacji satelitarnej ważną do wersji 2019-3 =============================== 08/2017 - ODNOTOWANO SZKODĘ (brak opisu) Wartość Kalkulacji: 1400.00 Robocizna: 1400.00 Części zamienne: 0.00 Lakierowanie: 0.00 ==================================== 06/2018 - ODNOTOWANO SZKODĘ (szyba czołowa) Wartość Kalkulacji: 1991.59 PLN Robocizna: 455.00 PLN Części zamienne: 1536.59 PLN Lakierowanie: Nr części Opis części Operacja Jakość 1414 OCZYSZCZACZ R1 PRZÓD E O 1411 ZEST KLEJ SZYBY CZOŁ E O 1420 IZOLACJA WLOTU POWIE E O 1423 USZCZ SZYBY CZOLOWEJ E O 1401 SZYBA CZOŁ BARWIONA E O =========================================== / Seria: 1' F20 LCI / Opis sprzedaży: M135iX / Nadwozie:5-drzwiowy Wersja katalogu/region:ECE / Kod typu:1V31 / Skrzynia biegów:1V31 / Układ kierowniczy:Lewostronny Data produkcji:03.24.2016 / Lakier: B44 / Tapicerka: HAAT Dane dot. pojazdu Nazwa Wartość Drzwi 5 Silnik N55 Pojemność 3 Moc (kW) 240 Napęd ALLR Lakier B44 Pomarańczowy Valencia metaliczny Tapicerka HAAT Materiał Hexagon/Alcantara/antracyt Wyposażenie seryjne 01CB Zakres CO2 0249 Wielofunkcyjność dla kierownicy 02NH Hamulec sportowy M 02PG Obr. BMW, st. le. M podw. szpr. 436 02TB Sportowa automatyczna skrzynia biegów 02VL Zmienny sportowy układ kierowniczy 0481 Fotel sportowy 04AE Armrest front, retractable 0548 Licznik kilometrów 0704 M Podwozie sportowe 0710 M Kierownica skórzana 0715 Pakiet areodynamiczny M 0760 Wysoki połysk Shadow-Line 0775 Podsufitka antracyt Opcje 01CA Selekcja COP ważnych pojazdów 0230 Zakres dodatkowy, charakteryst. dla UE 0258 Ogumienie zdatne do jazdy po uszkodzeniu 02PA Zabezpieczenie śrub kół 02VB Wskaźn. ciśnienia pow. w oponach 0302 Instalacja alarmowa 03AG Kamera jazdy wstecz 0420 Przyciemniane szyby 0423 Dywaniki podłogowe Velours 0428 Trójkąt ostrzegawczy i apteczka 0430 Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn. 0431 Lusterko wewn. ściemniane automatycznie 0465 System załadunku 0493 Zespół schowków 0494 Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera 04NE Nagrzewnica Blow-By 04WG Alu Hexagon, akcent czarny z wys. poł. 0502 Spryskiwacze reflektorów 0508 Park Distance Control (PDC) 0521 Czujnik deszczu 0534 Klimatyzacja automatyczna 0544 Regulacja prędkości z funkcją hamowania 0552 Adaptacyjny reflektor LED 0563 Pakiet oświetlenia 0575 Dodatkowe gniazda 12V 05AC Asystent świateł drogowych 05DA Dezaktywacja poduszki powietrznej pasaż. 05DC Zagłówki w siedzeniu tylnym składane 0609 System nawigacji Professional 0676 System głośników HiFi 0698 Area-Code 2 do DVD 06AC Inteligentne połączenie ratunkowe 06AE Teleservices 06AK Connected Drive Services 06AM Real-Time Traffic Information 06AN Concierge Services 06AP Remote Services 06AR Internet 06NS Komfort. telefonia z rozsz. smartfonem 06WA Tablica przyrządów z rozszerz. zakresem 07NH Technika serwisowa BMW 07S9 Connected Drive Services Paket 08A1 Polska wersja językowa 08AT Literatura pokładowa, polski 08KA Termin wym.oleju 24 miesiące/30 000 km 09AA Zabezp. zewn. pokrycia z tworzywa.
  8. Na razie czekam na raport z bimmercheck. Jak bedzie kiepsko to faktycznie poszukam czegos w de. Ogolnie mam czym jezdzic wiec sie nie napalam ot „glupi” pomysl z wczoraj na takie auto…
  9. Witam. Jestem zainteresowany tym samochodem https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-m135xi-400km-salon-polska-100-bezwypadek-led-adaptive-ID6EoQod.html. Przebieg roczny jaki aktualnie robię to max 10k km rocznie, jeżdzę głównie sam więc auto kupowane bardziej jako zabawka dająca frajdę. Co do wyposażenia to szału nie ma ale myślę, że nie o to tak na prawdę chodzi. co do ceny, to nie wiem czy jest wysoka/niska bo przy kilku sztukach na otomoto ciężko coś powiedzieć. Co mnie martwi to przebieg, nie za duży ? Wcześniej raczej pozbywałem się aut przed końcem gwarancji więc usterki które się pojawiały nie interesowały mnie za bardzo. Ostatnie pytanie to czy nie warto dołożyc trochę kasy i poszukać m140i ? Samochód prawdopodobnie zostanie u mnie kilka lat z opcją wymiany jak mi coś znów strzeli do głowy na typowe M. Czekam na opinie i pozdrawiam
  10. No wlasnie. Nie o osiagi chodzi. Chodzi po prostu o calosc. Mialem wczesniej 428i i dla mnie to nie bylo auto premium. Bylo po prostu lepsze od innych aut w tym segmencie. Calosciowo auto bylo siper i gdyby nie okolicznosci pewnie dalej bym nim jezdzil, ale do premium tam bylo daleko.
  11. Sorry ale zadne auto z 4cylindrowym silnikiem nie bedzie premium. Czegos bys tam z opcji nie dodal to dla mnie zawsze bedzie po prostu auto lepiej wyposazone, lepiejspasowane, moze bardziej komfortowe ale to nie bedzie premium….
  12. Brzydka tesla to powod do smiechu ale brzydkie bmw to innowacja i powiew swiezosci…
  13. Warto jak najbardziej ale nigdy pozniej nie plucz auta woda z sieci bo water spoty sa tragiczne. Najlepiej kompresor i mikforibra. Taki minus ceramiki
  14. Jasnr. Nie zwrocilem uwagi, ze to na fv co jednak zmienia postac dzeczy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.