Skocz do zawartości

kr318is

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 535I 1996

Osiągnięcia kr318is

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Widzę też, że nie zrobiłem przeglądu. Jakie teraz kary grożą?
  2. 05.04.2018 r. nowy akumulator. Firma BPOWER (powiązana z firmą Yuasa). Na razie bez żadnych problemów. Nie jest najdroższy i nie jest najgorszy. Wydaje się, że firma nie jest zła.
  3. 20.04.2018 r. wymiana oleju, filtr oleju, serwis klimatyzacji (cena czynnika bezcenna).
  4. Spóźniona aktualizacja. 1. Serwis klimy - standard + wymiana wentylatora. W warsztacie otrzymałem informację, że wentylator się nie włącza, a przez brak chłodzenia rośnie ciśnienie w układzie. Coś w tym jest bo wcześniej temperatura w aucie nie była tak niska jak bym się spodziewał. Poza tym teraz słychać pracujący wentylator, a wcześniej na pewno tak nie było. Może to wynikać z tego, że aktualnie zamontowany pracuje głośniej, ale wolę wierzyć mechanikom. 2. Przy okazji zgłosiłem pracującą z oporami kierownicę. Prace zaczęły się od regeneracji pompy, ale bez zmian. Potem robione były: końcówka kierownicza, łożyska amortyzatorów, zakuwane przewody wspomagania. Wszystko to nie przynosiło rezultatów. Już miałem zabierać auto do innego warsztatu, ale trafiła się inna Beemka z taką pompą i podmianie wreszcie zaczęło działać. Po reklamacji w zakładzie regenerującym pompy dostałem inną pompę i jak na razie pracuje bez problemów. Całe zamieszanie trwało około miesiąca i kosztowało mnie 3 razy więcej niż mogło, ale cieszę się, że auto jeździ jak powinno.
  5. Wymieniona szyba + oryginalna uszczelko-osłona. W tym miejscu chciałbym się podzielić opinią na temat wymiany uszczelko-osłony. Są opinie, że można to zrobić bez wyjmowania czyby. Ja próbowałem wyjąć tą osłonę ale było ciężko. Próbowałem ją też wcisnąć ale nie udało się i podjąłem decyzję o wymianie szyby. Także, gdyby ktoś pytał to ja odradzam. Przy okazji wymienione ramiona wycieraczek (nowe w bardzo dobrym stanie) i poprawiony został napęd (stary już się rozsypywał od wilgoci)
  6. Sprawdziłem i uprzejmie informuję, że kolor "aubergine" znaczy po polsku bakłażan. Wnętrze w stanie bardzo dobrym. Ma pewne niedociągnięcia ale w takim aucie to i minusy dodają wartości. Co do zmierzenia - z ciężkim sercem przekraczam 2500 obrotów ale może kiedyś. Z racji hobby bywam w okolicach Otwocka. Jak będzie okazja to się spotkamy. Swoją drogą pozwolę sobie wyrazić zazdrość po przeczytaniu jak kompleksowo zajmujesz się swoim autem. Dzisiaj załatwiłem garaż. Mam nadzieję, że ta inwestycja zwróci się w wolniejszym starzeniu auta.
  7. VIN zdekodowany: Type 535I (EUR) Dev. series E39 () Line 5 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine M62 Cubical capacity 3.50 Power 170 Transmision HECK Gearbox MECH Colour ASPENSILBER METALLIC (339) Upholstery STANDARDLEDER/AUBERGINE (N6AI) Prod. date 1996-07-03 Order options No. Description 260 SIDE AIRBAG DRIVER/FRT PASSENGER 280 LT/ALY WHEELS SPOKE STYLING 339 SATIN CHROME 415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 438 WOOD TRIM 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 555 ON-BOARD COMPUTER 672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS 704 M SPORT SUSPENSION 801 GERMANY VERSION 915 NO OUTER SKIN PROTECTION Series options No. Description 305 REMOTE CONTROL FOR CENTRAL LOCKING 411 WINDOW LIFTS, ELECTRIC 473 ARMREST, FRONT 520 FOGLIGHTS 540 CRUISE CONTROL 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 665 RADIO BMW BUSINESS
  8. Dzięki za pierwsze uwagi. Kierownica, o ile nic się z nią nie stanie, nie będzie wymieniana. Światła rzeczywiście nie od kompletu. Niemniej są nowiuteńkie i, o ile nic się z nimi nie stanie, nie będą wymieniane. Felgi nie wiem czy oryginał. Pewnie jest tak, jak kolega powyżej napisał. Osobiście dopiero w zeszłym tygodniu sprawdziłem jaki mają rozmiar. Mogłyby być 16 calowe, grunt żeby pasowały do koncepcji. W aucie szukam przede wszystkim tego co znalazłem w pierwszym BMW E30 318iS - przyjemności z jazdy. Nie miał klimy i wspomagania ale jak ruszyłem to już ciężko było wysiąść. No i nigdy się nie spóźniłem, a kiedyś udało mi się wjechać po niezbyt stromych schodach. Tęsknię za tym autem. Wtedy też człowiek myślał nad felgami, kierownicami itp. Pozbyłem się samochodu ze względu na brak zasobów utrzymania w jeżdżącym stanie technicznym. Pomny tych błędów w E39 chcę się skupić na rzeczach najważniejszych.
  9. Witam wszystkich. Poszukiwałem auta w takiej konfiguracji ale z silnikiem do 3.0 L. Po bodajże jednym wyjeździe pod Radom zaufałem komisowi w Puławach (https://www.facebook.com/AutoBawariaPulawy/?fref=ts). Nie sprawdzałem auta dokładnie - jazda próbna, stacja diagnostyczna na zmęczeniu i w emocjach. Ostatecznie zapadła decyzja, że wrócę do domu z V8 pod maską. Od zakupu minął ponad miesiąc i jak na razie nie mam poczucia, że ktoś mnie oszukał. Informacje techniczne: - 535I - 3,5 L - 235 KM - rok produkcji 1996 - sedan - skrzynia biegów manualna - przebieg 277000 km. Więcej danych podam jak zdekoduję VIN. Nie będę upubliczniał planów. Kilka rzeczy do zrobienia jest i kilka jeszcze przyniesie przyszłość. Oczywiście na bieżąco postaram się informować o wydarzeniach. http://s1.fotowrzut.pl/MW4TTD4VOG/3.jpg http://s1.fotowrzut.pl/MW4TTD4VOG/2.jpg http://s1.fotowrzut.pl/MW4TTD4VOG/1.jpg http://s1.fotowrzut.pl/MW4TTD4VOG/4.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.