Skocz do zawartości

b0ss

Zarejestrowani
  • Postów

    75
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O b0ss

  • Urodziny 29.05.1988

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525D 02'
  • Lokalizacja
    Białystok

Osiągnięcia b0ss

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. sorry za przerwę, ale choroba nie wybiera... :evil: mam moduł LCM3 C19 także wydaje mi się ze powinno to pójść bo to jest jeden z najwyższych w E39.
  2. Faktycznie jedna opcja została pominiętna, niestety pomimo zmiany efektu dalej nie ma. A próbowałem rożnych kombinacji :/
  3. Chciałem włączyć sobie migające kierunki przy gwałtownym hamowaniu (BFD), przewertowałem internety, na rosyjskiej stronie znalazłem jeden "sprawdzony " poradnik do e39, lecz po zakodowaniu u mnie nie działa. Ma ktoś jakieś pomysły żeby to zadziałało, niżej wrzucam co zmieniłem: BRAKE_FORCE aktiv BRAKE_FORCE_2 aktiv ASC3_AUSWERTUNG aktiv BFD_AX_REF_SCHWELLE wert_01 BFD_AX_REF_SCHWELLE_2 wert_01 BFD_OPTION aktiv
  4. Witam. Również odgrzewam kotleta z tym tematem, ale niestety dziś po odkręceniu korka sytuacja mnie do tego zmusiła. Generalnie silnik chodzi bez zarzutu, po dzień dzisiejszy tak uważałem.... Filmik został nakręcony na rozgrzanym silniku. Pytanie z kąd tam jest ten dym oraz czym jest spowodowane stukanie...
  5. b0ss

    525d nie działa radio

    jeszcze raz skrupulatnie wszystko sprawdziłem i aż mi głupio teraz... We wtyczce w swoim aucie miałem zaśniedziałe kilka wtyków, a z racji ze dostałem moduł z obciętą wtyczką to obciełem stare wtyki i wlutowałem nowe. Tyle że robiąc to po ciemku włożyłem wtyk w nieodpowiednie miejce, mianowicie 15 Pin włożyłem w miejsce 7. Zauważylem to dopiero teraz, pin włożyłem w odpowiednie miejsce tak jak powinno być i radio hula jak za dawnych czasów. małe przeoczenie a kosztowało mnie sporo czasu i nerwów...
  6. b0ss

    525d nie działa radio

    Witam, mam nietypowy problem z radiem w aucie. Nie mogę go właczyć. Ale po koleii naświetlę całą historie. Rok temu miałem podobny przypadek i elektryk naprawił mi zimne luty w module BM54 i wszystko działało. teraz problem pojawił się znowu, postawiłem go spowrotem do tego samego elektryka i stwierdził, że w module "wilgoć zrobiła swoje" i go nie odratuje, stwierdził,że trzeba kupić drugi moduł. Tak zrobiłem, po kupnie drugiego i zamontowaniu go radio dalej nie chce się włączyć. Dziś zamienialiśmy moduły z kolegi X5, mój moduł u jego działał a jego u mnie nie. Wiec da sie stwierdzić,że mój moduł jest ok, takze to odpada. przejrzałem sporo wątków na temat radia i sprawdziłem co się da. tzn wszystkie bezpieczniki i prąd na kostce (chociaz tutaj dałem ciała i przy okazji nie sprawdziłem u kolegi w kostce czy prąd jest na tych samych pinach co u mnie czy dodatkowo w innych). Macie jeszcze jakies inne propozycje co może być nie tak?
  7. Witam, mam zamiar zamontować u siebie coś takiego: http://mpx.pl/cyfrowa-zmieniarka-usbsd-dspoptyczne-e36e39e38e46e52e53-bluetooth-p-105.html Teraz pytanie zasadnicze, ma ktoś zamontowaną taką zmieniarkę albo wie czy będzie to w pełni dobrze działać dobrze z DSP ? i czy to urządzenie nie pogorszy jakości dźwięku? czy lepiej kupić zmieniarkę oryginalną z mp3, zależy mi na tym aby nie jakość dźwieku się nie pogorszyła. i czy możliwe jest w niej wyświetlanie tytułów piosenek?
  8. b0ss

    e39 wtryski 2.5d a 3.0d

    Ok, dzięki kolego. Z Realoem korzystam i widziałem, że wtryski mają inne numery. Miałem nadzieję, że wypowie się ktoś kto się zna i czy one są zamienne tak jak piszesz czy, może faktycznie mają większe końcówki...
  9. b0ss

    e39 wtryski 2.5d a 3.0d

    Witam, pytanie do znawców, jakie różnice mają wtryski od 2.5d a od 3.0d silnika w e39. Mam e39 2.5 zrobioną na 193km i sypią mi się w jej wtryski. Gościu robiący mapy powiedział mi, że mam tak zrobiony program, że jeżeli wtryski są w dobrej kondycji to wszystko jest ok, ale jeżeli są juz w słabej kondycji to auto zacznie strasznie dymić bo nie będa wyrabiały, I fakt tak sie stało od ostatniego czasu, z tyłu co raz mniej widać ;) I zaproponował mi aby wymienić na te od 3.0d i to załatwi sprawę, one mają końcówki o większej wydajności? Bo nie wiem czy kupić oryginalne czy te od 3.0d
  10. Kosz się trzyma sztywno bo przy zakładaniu pompki zwróciłem na to uwagę. Dziś zrobiłem trochę km po mieście i jak narazie nie było jej słychać, być może to przez ten syf co wybrałem z kosza. Aczkolwiek teraz będę się starał, żeby rezerwa się nie zapalała...
  11. Witam. od pewnego czasu zaczęła mi świrować pompka w zbiorniku. Co jeszcze w tym dziwnego nie cały czas. Wmontowałem ją ze zbiornika podłączałem na krótko to chodzi cichutko i ciśnienie też jest odpowiednie. Wyczyściłem smok bo było sporo jakiegoś szmelcu na nim, wyciągnełem też spod smoka syf który został i wszystko skręciłem po przekręceniu stacyjki nadal głośne buczenie.... Możliwe ze przewody w środku zbiornika są przytkane i przez ten opór praca jest głośniejsza? Cz to po prostu objawy kończącej się pompki?
  12. Decyzja zapadła, zakup zrobiony. Tarcze przód oraz tył Ate PD, klocki Ate, szczęki TRW, zestaw montażowy i czujniki zużycia - koszt 1234 zł (525d). Zasugerowałem się tym, że u kolegi w E46 wytrzymał taki zestaw ponad 100 tyś, dodam, że lekkiej nogi to on nie ma i jeździ bardzo agresywnie. Tak więc dla mnie wystarczą te hamulce na dłuższy czas. A o ich spisywaniu się oraz stanie więcej napiszę za rok, pozdrawiam :)
  13. no i tu jest dylemat, jedni chwalą to drudzy co innego. Jeszcze jest jeden aspekt, to to aby klocki strasznie nie pyliły...
  14. Odswieże temat, co proponujecie do e39 525d? ja zastanawiam się nad zestawem ATE PD. Macie może jakieś inne sugestie? Jak spisują się Zimmermann sport- warto ?
  15. b0ss

    320d pompa wtryskowa vp 44

    kilka postów wyżej opisałem krok po kroku jak to robiłem tylko czy to jest dobrze ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.