Skocz do zawartości

gaab

Zarejestrowani
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 520i 1998r. m52
    była :< e30 320i 1990r. m20
  • Lokalizacja
    Biała Podlaska

Osiągnięcia gaab

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. gaab

    e30 2.4td dyfer od e34 ?

    Witam. Panowie przymierzam się do kupienia e30 z silniczkiem 2.4td i mam do was takie pytanie jakie i czy dyferencjały będą pasowały z innych modeli ? i na co zwrocic uwage przy kupnie 2.4td ? Pozdrawiam.
  2. Mam drugą podobno dziewica. jutro będe montował ale najpierw tą pociągne z młota. Mam nadzieje że to wszystko przez przepływkę bo będę żył o chlebie i wodzie
  3. Jestem dzis po pierwszym Dniu odwiedzania różnych mechaników. Wiekszość mówi o przepływomierzu tylko u mnie w miescie ciężko dostać do m20 istnieje jakaś możliwość obejścia/naprawy przepływomierza lub zastąpienia go z innego modelu czy cos ? bo panowie tym samochodem to nawet strach wyprzedzać a chciałem sie troche pocieszyć trójeczką a tu klops :< i jakbym odzyskał moc to tak jak mówicie to z tymi przełożeniami do 3 biegu bez problemu bym popalił kapcia. Musze poczytać i ogarnąć jakis program do e30 i zobaczyć co komputer pokaże.
  4. Dzieki Danielu, kopci na biało troszke, mam autko od wczoraj także nie wiem jak z olejem jest. Jutro posprawdzam świece kable i przepływkę. I Zobacze czy jest w ogole katalizator. Według mnie na pełnym zakresie obrotów jest tak samo moze bardzo delikatny skok przy 5k ale to praktycznie zerowy. Tak też sie zastanawiam czy to może być że ktoś wsadził skrzynie np od 1.6 ? czy dyferencjał że nie wykorzystuje mocy 2.0 ? moze ktoś tam coś tutaj modził przy tym aucie. I pozmieniał jakies podzespoły i mu to nie wyszło
  5. Witam. Od wczoraj jestem posiadaczem w.w Beatki. Jest to mój pierwszy samochód z gazem (gaz II generacji + blos) . Samochód mimo tam tych niecałych 130 koni zbiera sie jakby miał z 70/80 koni. Wiadomo nie wymagam od tego samochodu niewiadomo jakich osiągów ale 2.0 to nie 1.2. Jak przerzucam na benzynę samochód się delikatnie budzi ale... ale... Samochód sprowadzony został w 2005 roku od 2007 roku ma instalacje LPG. Mam nadzieje że nie jest to wina kompresji. Silnik pracuje równo zaworów nie słychać, także panowie licze na waszą pomoc, na co zwrócic uwage i co wymienić w pierwszej kolejności. ps. Teraz zrobiłem jazde zauważyłem że ma strasznie krótkie przełożenia ? ; o 1bieg - 3500obr. / 20kmh 2.bieg - 3500obr/ 38kmh (3900obr / 40kmh) 3.bieg - 3500 obr / 60kmh 4.bieg - 3500 obr/ 75kmh (4200 obr / 90kmh) Elementy instalacji Gazowej: 1. Reduktor AGC 2. Zawór Gazowy Lovato 3. Zawór Tomasetto 4. Obudowa wielozaworu Tomasetto 5. Przełącznik/Centralka Tomasetto 6. Układ Elektroniczny Autronic
  6. Wiem bonzo. Ale nie zauważyłem żeby gorzej na rozgrzanym palił okej nie ma znaczenia mialem nawet 3/4 dni spokoju bo palił jak trzeba. I nie wyrzucał błędu.
  7. Witam. Panowie mam pewien problem zwiazany z w.w tematem. Samochód czasami mi ciężko pali po 5s a czasami od strzała częściej pali od strzała. Rozmawiałem na ten temat z kilkoma diagnostami i jeden mówi że to czujnik inny mówi że może kabel się przełamał,brak izolacji itp. A trzeci to jeszcze powiedział ze mam zostawic na 3 dni bo to może być również i walnięty komputer ? Powiedzcie mi panowie jak to jest z tym czujnikiem Wału Korbowego czy to możliwe jest że pół dnia odpala dobrze a pozniej po 5s ? i czy to może być wina tego uszkodzonego kabla czy styków ? czy zmieniać ten czujnik i będzie ok ?
  8. Stary napisz do bagora on z twojego 2.5 wykrzesa Ci +/- 190 kucy :) i marzenie co do 2.8 mysle ze minimum w 75% zostanie spełnione ;) ps. jezeli nic sie nie zmieniło to w cenie pełnego baku :)
  9. Odważny człowiek z Ciebie :shock: i to co Ci napisał Daniel to musisz koniecznie zrobic. Przy swapie na wiekszy silnik nie zmieniłeś sterownika ?;x
  10. Dokładnie @DRAY jak dymi na niebiesko to bierze olej i na twoim miejscu podpiałbym pod kompa i sprawdził kompresje i dodatkowo wrzucił tu screeny z livedaty... nie musi to być wina sterownika czy czujników. Mam nadzieje ze nie zamieniłeś siekierki na kijek, ;) i lanie pełnego syntetyka nie było najlepszym posunieciem bo obstawiam ze ten silnik ma 250/300 koła nalatane i mogłeś wypłukać conieco
  11. ja bym nie kombinował tylko kupił taka sama jaka była ! :D
  12. Szacun Stano ! i coś mi sie wydaje że swap tuż tuż ?
  13. -Czujnik Temperatury Zew. - wymiana - Pękające mocowania lustra reflektora - kupno zestawu naprawczego - Rdza w dolnym prawym rogu drzwi. - Żeliwny Element mechanizmu otwierania szyby - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=192872 To tyle z moich obserwacji :)
  14. gaab

    e39 520i Wybór opon

    Ja zimówki mam Dunlop SP Winter Response 195/65R15 i jestem średnio zadowolony jak jest zasypane i wydaje mi się że gdyby to była 205 duzo lepiej by sie sprawowała. Ale jak jest błoto pośniegowe to tak zajebiscie trzymają :) Brat ma Dunlop wintersport 4D i sa o niebo lepsze od moich mimo ze zapłacilismy tyle samo i te same rozmiary i czuje że przepłaciłem. Czekam jeszcze do jutra bo ma być dostawa w której będzie 225/55. I 2mies temu wymieniałem drążki wahacze i tuleje pływające i mam wielką nadzieje że to wina wyząbkowanych i starych opon ze tak mnie prowadza po wybitej drodze... bo az boje sie sprawdzać czy to przypadkiem nie przekładnia...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.