Skocz do zawartości

guciosky

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320Ed N47
    F36 430i GC

Osiągnięcia guciosky

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, w tym tygodniu zamontowałem do g01 2020 M-Pak oryginalny hak elektryczny, koszty: używany hak + moduł 1450 brutto - kupiłem we własnym zakresie, warsztat zapewnił zestaw Doposażenia w Haka Holowniczego rozdzielacz Prądu Lin rozdzielacz prądu tylny (kaseta) łącznik high robocizna 4710 brutto Wszystko zaprogramowane i działa jak montowany we fabryce. Pan z warsztatu twierdzi że BMW nie będzie robiło problemu z gwarancją ponieważ ww zestaw jest homologowany przez BWM to i nie mają się do czego czepić.
  2. Rabat na 20d demówkę w wysokości 24,5% jest OK?? Rejestracja wrzesień br, 3 tys przebiegu, dość dobrze wyposażona - Cennikowo ok 265 -> 200.
  3. Trzeba mierzyć każdy model, dzisiaj zakupiłem Concord Transormer i jest git - ma dystans pozwalający lekko pochylić oparcie jak dziecko uśpi i dlatego dostęp do gniazda pasa jest w porządku.
  4. Moją F36 dotknął mały problem, a mianowicie brudzą się szyby w drzwiach od środka, szczególnie pierwsze 1,5-2 cm od dołu - tyle ile jest spuszczana szyba podczas otwierania drzwi - pozostaje na niej jasny ślad. Auto było w serwisie 2x z tym problemem, raz trafiłem na niezbyt ogarniętego gościa który stwierdził że może miałem woskowane szyby od środka, drugim razem nie dałem się zbyć jednak facet który zajmuje się zgłoszeniami gwarancyjnymi na linii serwis - fabryka powiedział że ten typ "tak ma" i pokazał mi to samo w jego BMW 4 GC z przebiegiem 9 tys km. Ponoć w innych autach bezramkowych mają podobne przypadki. Po wyczyszczeniu szyb jest spokój tydzień do dwóch i problem wraca. Spotkaliście się czymś takiem? Jest jakieś rozwiązanie problemu?
  5. Mam wydech M Performance od 440i zamontowany w 430i i nie na w nim sterowania klapką - przez to jazda na autostradzie powyżej 130km/h jest głośna. Po jeździe e91 2.0D żony zastanawiam się nad powrotem do standardowego.
  6. Też wcisnąłem drewniany klocek i córka już się nawet sama zapina :-D
  7. Apropo dzwięku, jakiś czas temu zrobiłem nagrania srajfonem ale nie oddają one charakteru jakiego nadaje wydech M Performance. https://megawrzuta.pl/filesgroup/6c82b5d46bdde6d97e5fa25bcfbdb1d4.html
  8. CZARNA ATRAPA (NERKI) PLN 620,00 OKLEINY NA PROGI M PERFORMANCE PLN 850,00 LISTWY PROGOWE LAKIEROWANE POD KOLOR NADWOZIA PLN 1 900,00 DYFUZOR PLN 1 690,00 UKŁAD WYDECHOWY M PERFORMANCE PLN 4 300,00 KOŃCiÓWKI KARBONOWE WYDECHOWEGO PLN 1 850,00 *SPOJLER TYLNY PLN 900,00 DYWANIKI PRZEDNIE M PERFORMANCE PLN 370,00 Ceny brutto z montażem - handlowiec zrobił superprice :D * - wycenili spojler plastikowy bo myśleli że pasuje ten od F32, ale że wszystko wyszło podczas montażu to nie mieli wyboru i musieli zamontować carbonowy warty 2x więcej :-D
  9. Nie chcę przesadzić z dodatkami coby auto nie wyglądało na przekombinowane, już teraz dość mocno rzuca się w oczy :D Podobają mi się obudowy lusterek z carbonu - może kiedyś się skuszę, natomiast nakładka na przedni zderzak jakoś mi nie leży, przez to przód robi się jakby ciężki, no i ta ceną :mad2: Fajny byłby oklejony dach w błyszczący carbon. Środek jest standardowy: aluminium szczotkowane + czarna listwa + hegaxon, jedyny dodatek to przednie wycieraczki MP - wyglądają naprawdę fajnie i rozjaśniają ciemne wnętrze.
  10. Cześć wszystkim, od miesiąca nowa bunia parkuje w garażu, zamówiona w lipcu z terminem realizacji 3 msc, wrzesień ciągnął się niemiłosiernie aż do telefonu z salonu że auto się produkuje... Kilka dni później handlowiec podgrzewał atmosferę MMSami z ubierania w dodatki M-Performance, ale postanowiłem że nie zajeżdżam obejrzeć samochodu przed odbiorem - ponoć wszyscy się łamią ale mnie się udało :D Było warto, na wydawce auto zrobiło piorunujące wrażenie... Ale od początku, czemu 4 GC? - bo jest piękna - bo dobrze się prowadzi - bo to BMW, mam E91 która nie zawodzi i przez to wyrobioną opinie o marce - bo ma duży kufer do którego włożę wózek i zmieści się trochę innych rzeczy oprócz niego - bo Alfa jest tylko w wersji sedan Kilka fotek: Czemu ten kolor? Na początku zamówiony był estoril ale z czasem i przeglądnięciem wielu zdjęć oraz filmików (i pokazaniu ich żonie) nabrałem przekonania że srebrny glacier będzie lepszy w kontraście do akcesorów M-Performance i dużo łatwiejszy w utrzymaniu. Nie mam czasu na myjnie co tydzień, a wiadomo jak ciemny samochód wygląda po kilku dniach jazdy. Inna sprawa ze w tym kolorze rzadko ktoś zamawia BMW nie mówiąc już o 4GC. Po miesiącu i 2 kkm na liczniku mam następujące spostrzeżenia jako użytkownik: plusy: - adaptacyjny zawias w trybie comfort + felgi 19" + RoF i jest równie a może nawet bardziej wygodnie niż E91 na 17" ze zwykłymi oponami - skrzynia ZF działa bajecznie, w trybie Sport jeszcze lepiej - dobra widoczność w dość dużych lusterkach bocznych - wygodne fotele (alcantara), nawet koledzy z większa masą nie tylko mięśniową się mieszczą - Infotainment działa płynnie i czyta flacki z USB - HK gra całkiem dobrze choć za tą cenę mógłby lepiej - HUD + czytanie znaków - włącza świadomość - bez tego łatwo się zapomnieć zwłaszcza w mieście i najlepsza rzecz to wydech MP z 40i który pięknie gada - na weekendzie zrobię nagrania - ktoś mnie prosił na PW minusy: - za wąsko osadzone gniazda pasów w tylnej kanapie vs fotelik - córka nie jest w stanie samodzielnie zapiąć pasa, - cup-holdery są z dupy, prawie każdy kubek tańczy sobie w środku, w tylnym podłokietniku są zamocowane w złym miejscu - ale co tam - córki póki co nie piją tam piwa :P - brak gniazda USB poniżej panelu klimatyzacji, jest tylko w schowku - ustawienie fotela z pamięci trzeba zrobić ręcznie - nie robi tego automagicznie po wykryciu kluczyka - brak schowka na okulary - miejsce zajęły wyłączniki asystentów kierowcy Spalanie średnie z pierwszych 1,5kkm na poziomie 12L, 80% miasto, reszta autostrada. Ostatni wyjazd 300km w jedną stronę, z czego ok 70km to była Ska, reszta krajówką, średnia prędkość niecałe 80km/h, spalanie z tego wyjazdu 7,5L.
  11. Zamówiłem wydech od 40i do mojej 430i który zamontowano w salonie przed odebraniem samochodu, wygląd i dzwięk w mieście na 6, odpalanie samochodu w garażu podziemny to miód dla uszu :D , jednakże jazda po autostradzie z prędkością licznikową 160km/h to wyzwanie - jest po prostu głośno. Myślałem że będzie klapka otwierająca przelot w trybie sport lub przy mocniejszym wciśnięciu gazu, ale spaliny wydobywają się z obu rur nawet na luzie. Ktoś ma podobne odczucia? A może coś u mnie działa nie tak?
  12. Gniazdo się trochę wyrobiło i jest lepiej, jednak córka w dalszym ciągu nie jest w stanie wpiąć pasa.
  13. Witam, w piątek odebrałem moją nową F36 430i, z mojej starej E91 przełożyłem do tyłu foteliki Romer Kidfix, po dociśnięciu do oparcia udało się zapiąć isofix - oparcie jest bardziej pionowo niż starym samochodzie ale mniejsza o to, bo problemem jest zapisanie pasa. Gniazdo pasa jest na sztywno obsadzone w kanapie i nie wystaje powyżej, rozstaw jest dość wąski i gniazdo znajduje się zbyt blisko fotelika. Efekt jest taki że córka nie jest w stanie zapiąć pasa, ja sam muszę się trochę namęczyć, wydawałoby się że idealnym rozwiązaniem byłaby przedłużka http://allegro.pl/przedluzacz-do-pasow-bezpieczenstwa-wylacza-alarm-i6973224916.html jednak ze względów bezpieczeństwa nie wchodzi w grę. Poradzicie coś czy jedynym rozwiązaniem jest wymiana fotelika na taki który ma węższą podstawę?
  14. W mojej E91 z 2007 łańcuch hałasował od początku kiedy kupiłem ją w 2011 roku z przebiegiem 141tys. aktualnie 220tys, we wtorek przekazałem ją w ręce mechaników BMW Autopremium celem wymiany rozrządu w akcji serwisowej. Przy okazji wyszły wymiany uszczelniaczy skrzyni biegów, turbo i odmy. W piątek odebrałem samochód, rachunek za prace dodatkowe niecałe 700 zł brutto, ale mój mechanik powiedział, że wymiana uszczelniaczy skrzyni kiedy trzeba ją zdemontować to minimum 500 zł za robotę więc opłacało się zrobić w serwisie te rzeczy. Na moje szczęście wymienili mi kompletny rozrząd czyli był już w kiepskim stanie. Nie chce chwalić dnia przed zachodem słońca ale wygląda na to, że po wymianie auto pali mniej o 0,5 - 1 litra ale na razie zrobiłem niecałe 100km.
  15. W mojej BMW 320eD N47 145kkm niestety coraz głośniej objawia się problem wadliwego rozrządu. Naprawa nie wchodzi w grę, w serwisie usługa bez walu 10,5tyś, z wałem i akcesoriami ponad 16tyś. Zastanawiam się czy jest opcja włożenia silnika 204KM. Orientujecię sięc czy będzie konieczna ingerencja/wymiana w inne części samochodu? Jeśli tak to po prostu kupie N47 177km 2009+ bo czasem szkoda zachodu, prościej będzie pojechać do krakowa na chiptuning.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.