Skocz do zawartości

lorospooky

Zarejestrowani
  • Postów

    71
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było:
    E36 320i
    E91 320d
    E83 330sd
    F30 320d
    E81 320d

    Jest:
    F10 2.0 B47
    E70 3.0d N57
    F30

Osiągnięcia lorospooky

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. lorospooky

    N57d30 wymiana panewek

    Nakręciły chłopy film a teraz każdy prewencyjnie robi silniki za 30 tys. Brawo, strach zawsze dobrze napędza rynek.
  2. Wkurza mnie na tym forum, że jak ktoś znajdzie rozwiązanie to nie napisze co to było. To powinno być karalne. Rozwiązałem swój problem. Rezonuje mi takie plastikowe łączenie idące od filtra powietrza na alternatorem. Opierało się czasami o alternator i wydawało te pierniczone rezonujące wibracje po cały silniku. Pierdoła.
  3. Objawy wskazywały na EGR, do tego chłodniczka i egr i tak wymagał wymiany, bo był od nowości. A wiadomo, stara chłodniczka i egr plus nagar = pożar. Po wymianie jak ręką odjął.
  4. Miałem to samo, u mnie jednak konieczna wymiana jak u Ciebie EGR i jeszcze doszła chłodniczka.
  5. Rozmawiałem z prawdziwymi fachowcami w temacie i coraz więcej zakładów nie wymienia już panewek na starym wale. Oczywiście na życzenie klienta to zrobią, ale nie dają wtedy żadnej gwarancji. Co ile zmieniałeś olej ?
  6. Felgi mam 20 cali. Chciałbym kupić dojazdówkę. Może być mniejsza średnica ? NIc się nie stanie z xdrive jak będę uzywał dojazdówki ?
  7. Jestem po wymianie całośći tj. chłodniczka z egr. Niestety nie było akcji na moje auto. Mój egr był PĘKNIETY, chłodnica przepuszczała - jedząca bomba. Serwis wymienił też cały płyn. Koszt 4200.
  8. Cześć Lorosspooky, daj znać jak idzie uzytkowanie zammienika? Jaki kupiłeś i gdzie/ cena? Masz okopcony wydech przy zammienniku? Co ile się wypala? NIe mam już tego auta. Wypalał się różnie, najmniej od 200 km. Wydechy były czyste.
  9. Miałem dokładnie tak samo. Pedał w podłogę i rosło. A EGR sprawdzałes? On potrafi też wykończyć DPF bardzo szybko. Ja też chciałem go usunąć, ale trochę strach bo jeżdzę do Niemiec. Auta już nie mam.
  10. Miałem podobnie dawno temu. Prałem, potem kupiłem nowy DPF, wymieniłem czujniki, turbo, sonde lamda - i była takie skoki jak u Ciebie. Po wymianie wtrysków wszystko wróciło do normy, ale wtedy myślałem, że oszaleje.
  11. NIe wiem, sprawdziłem na stronie bmw, każdy może to zrobić. https://www.bmw.pl/pl/footer/quick-link/bmw-vehicle-recalls.html
  12. Tak z samochodem powiązana jest akcja techniczna. Kod akcji technicznej: 0013510300
  13. Byłem na akcji serwisowej już 3 razy w różnych autach. Teraz w N57 w X5 sprawdzałem po win i nie ma wezwania na wymianę. Mam jednak problem z EGR i chcę go wymienić. Pytanie brzmi z co z chłodnicą - jeszcze się trzyma, ale wiadomo jak z nimi jest. Zestaw chłodnica + egr BMW to koszt 3200 zł. Miałem początowo wsadzić WAHLERA EGR. Czy można do tego zneleźć jakiś zamiennik chłodnicy czy kupować i montować ten komplet za 3200 ?
  14. Czy kiedyś ta fantastyczna aplikacja, dzięki które zaoszczędziłem już tysiące złotych będzie na IOS ?
  15. Generalnie kupuje używane BMW w wieku 7,8 lat i zawsze super trafiałem, no może raz trochę za bardzo sercem kupiłem X3. Jak widzisz w XDRIVE takie opony to ręce opadają, a jeszcze bardziej jak widzisz w środku fotelik dla dzidziusia! Przecież to można się zabić na własne życzenie. I żeby nie było zapomniałem dodać, że auto faktycznie jest całe w oryginale bo zmierzyłem. I te właśnie opony, niby taka pierdoła dały mi wyobrażenie jak to auto było eksploatowane przez tego drugiego właściciela.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.