Skocz do zawartości

set

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E30

Osiągnięcia set

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Nie chcę zakładać nowego tematu, podepnę się tutaj. Zmieniłem w e39 2,5d 2002 rok skrzynię, z automatu na manuala, przekodowałem ews i zapala licznik nie wyświetla już biegów, miałem zmieniać soft w sterowniku silnika ale zmieniłem cały bo było mi prościej, jedyny problem jaki mi pozostał to problem ze świecącą trakcją bo sterownik Abs-Dsc widzi błąd skrzyni automatycznej. w Ncs expert nie mam możliwości zmiany wpisu skrzyni może ktoś ma pomysł jak to ugryźć.
  2. Nie będę zakładał nowego tematu bo mam ten sam problem. Pacjent to E70 3.0d bi-turbo kody błędów 4440 i 4450 auto zapala i po kilku sekundach gaśnie. Wiązka przedzwoniona wtryski zamieniłem miejscami 4 z 3 i 5 z 2 cały czas te same błędy na cylindrach 4 i 5. Wygląda to na sterownik ale trudno zdiagnozować na 100%
  3. Nie próbowałeś sterownik silnika cas i kluczyk czytnik ?
  4. Czekam aż dobrniesz do elektryki, połączenie to nie problem ale ciekawe czy elektronika z e46 będzie kompatybilna z e60, co będzie z DSC?
  5. Dymu zbytnio nie ma.Jak jeżdżę delikatnie jakiś czas i dam gaz do oporu to puści czarnego bąka i tyle. Jak kładę cały czas to nie dymi w ogóle.Auto przyśpiesza od około 1900 obr i cięgnie do około 3500 obr. Nie mam skali porównawczej jak jedzie takie auto ale z 1500 obr ciągnąć nie będzie więc doładowania też nie ma i geometria turbiny nie jest w stanie fizycznie już się przestawić, przecież po odpaleniu gruszka wciąga ją żeby pompowała jak najwięcej z samego dołu i dopiero później jak ciśnienie przekroczy za dużą wartość to geometria się zmienia żeby pompować mniej.
  6. Zawór nowy, Pierburg. Z tego co wiem to nowsze turbiny mają sterowanie siłownikiem elektrycznym. Co ci się konkretnie nie podoba w tych logach?
  7. Zawsze jest trzeci bieg i gaz do oporu,Egr działa. Z czym jest nie za dobrze ?.
  8. Z tego co wiem nie ma wirusa. Dzisiaj wyregulowałem gruszkę z pomocą vakuometru i wygląda to tak: 1500 http://zmniejszacz.pl/zdjecie/266/2587910_1500.JPG 1800 http://zmniejszacz.pl/zdjecie/266/2587908_1800.JPG 2000 http://zmniejszacz.pl/zdjecie/266/2587909_2000.JPG 2500 http://zmniejszacz.pl/zdjecie/266/2587911_2500.JPG 3000 http://zmniejszacz.pl/zdjecie/266/2587912_3000.JPG 3500 http://zmniejszacz.pl/zdjecie/266/2587907_3500.JPG
  9. Prośba o analizę logów E46 320d 150 km.Może ktoś ma logi dla porównania. Zawór turba nowy EGR sprawny przewody podciśnieniowe nowe, turbo zmienione bo w starym zmieliło łopatki po zimnej stronie. Wydaje mi się że jedzie nie najgorzej od około 2000 obr czuć już że ciągnie. 1500 obr http://zmniejszacz.pl/zdjecie/265/2580970_1500.JPG 1800 obr http://zmniejszacz.pl/zdjecie/265/2580972_1800.JPG 2000 obr http://zmniejszacz.pl/zdjecie/265/2580974_2000.JPG 2500 ob http://zmniejszacz.pl/zdjecie/265/2580973_2500.JPG 3000 obr http://zmniejszacz.pl/zdjecie/265/2580971_3000.JPG 3500 obr http://zmniejszacz.pl/zdjecie/265/2580975_3500.JPG
  10. Panowie może ktoś mi przeanalizować logi mojego e46 320d 150 km.Dzisiaj zmieniłem turbo bo w starym coś chyba wpadło do wirnika po ssącej stronie. Wydaje mi się że jedzie oki ale wolałbym żeby ktoś przeanalizował. Trzeci bieg i noga w lampę. 1500 obr http://zmniejszacz.pl/zdjecie/265/2580970_1500.JPG 1800 obr http://zmniejszacz.pl/zdjecie/265/2580972_1800.JPG 2000 obr http://zmniejszacz.pl/zdjecie/265/2580974_2000.JPG 2500 ob http://zmniejszacz.pl/zdjecie/265/2580973_2500.JPG 3000 obr http://zmniejszacz.pl/zdjecie/265/2580971_3000.JPG 3500 obr http://zmniejszacz.pl/zdjecie/265/2580975_3500.JPG Z góry dziękuję.
  11. Dawniej zakręcało się bez kleju i było oki ale dzięki niemu śpi się spokojniej.
  12. Dwa miesiące wstecz wpadło mi w ręce takie auto z urwanym łańcuchem zrobiłem remont wymienione zostały: 16 zaworów 7 dźwigienek zaworowych podstawa wałków wałki rozrządu rozrząd (3 łańcuchy, 4 ślizgi, 2 napinacze). Co do samego rozrządu to kupiony w ICars pudełko Swag a w środku IWIS z powycieranymi numerami oryginałów. Samochód miał przejechane 247 tyś km cały rozrząd był Iwis-a poza jednym łańcuchem na którym nie było loga producenta nota bene on był zerwany.
  13. set

    BMW E46 320D 150 km Montaż webasta

    Punkt widzenia od punktu siedzenia. Moja żona rano od poniedziałku do piątku co dzień o godzinie 06:50 jedzie do pracy i wraca o 15:30 więc włączenie webasta o określonej godzinie jest bardzo praktyczne. Telestart też by się przydał.
  14. set

    BMW E46 320D 150 km Montaż webasta

    Chodziło mi o to że w 39 można ustawić webasto z navi a w e46 nie wiem czy się da.
  15. set

    BMW E46 320D 150 km Montaż webasta

    Mam dużą nawigację i myślałem że z niej można ustawić godzinę zegara, ale tak można było zrobić chyba tylko w e46.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.