Skocz do zawartości

arezyy

Zarejestrowani
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F32 435i

Osiągnięcia arezyy

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Trzymam kciuki, ja z tym samym problemem dałem sobie spokój z rok temu. Wczesniej km i paliwo / zasieg było i się aktualizowalo po każdym podłączeniu. Kiedy przestalo sie aktualizować kilkukrotnie zglaszalem problem na infolinię BMW. "Wsparcie" a w zasadzie komedia ze strony BMW (co kontakt to inny "pomysł"): prosze zaktualizować apke w tel, prosze odinstalować i zainstalować apke ponownie, prosze zaktualizować auto, przyjmują zgłoszenie i sie nim zajmą, zgłaszają problem do BMW Niemcy... cyrk. Efekt - niespecjalny, bo od roku nic sie nie zmienia, znają problem bo wiele osób o nim informuje i po podjętych działaniach wygląda na to, ze mają na to wylane ;)
  2. Mam w tym samym rozmiarze przód i tył tarcze performance + klocki Hawk HPS 5.0 - mogę polecić, jest ok. Zmieniłem ze standardowych tarcz gładkich i klocków fabrycznych - w moim odczuciu zestaw jest bardziej czuły i daje większy zakres stopniowania.
  3. Mam tak samo - lusterko prawe na wstecznym automatycznie się obniża, ale nie mam funkcji składania (ani przycisku na panelu sterowania). Ciekawe czy składanie lusterek można w takim wypadku uzyskać poprzez kodowanie i wymiane panelu sterowania czy trzeba wymienić lusterka?
  4. Zgram i podesle Ci plik na priv, głośność ustawiona była na +/- 3/4.
  5. Poniżej prnscr, miarka przy 3/4 głosności, pomiar porusza się w przedziale w przedziale -13 : -32 db Po dzisiejszej zabawie jest faktyczne tak jak piszesz - z głośników idzie wycisnąć więcej i to by mi zupełnie wystarczyło, ale kosztem subów pod siedzeniami. Dlatego najprawdopodobniej nie będę szukał kompromisów tylko zabuduję jeszcze w bagażniku boczek pod suba 30-tkę i monoblocka (jak na fotce poniżej dedykowana zabudowa suba w boczku do F32 - bagażnik musi mi zostać max funkcjonalny, dlatego nie rozważam skrzyni / tuby), zdejmę trochę mocy z kanałów pod siedzeniami a podkręcę na głośnikach. Podpowiedz jak go zgrać bo nie wiem :oops:
  6. Ok, nie miałem za wiele czasu ale pobawiłem się trochę i wyszło, że nie problem w mocy up7 tylko głośników - mimo że są dużo lepszej klasy i oferują większe możliwości od fabrycznych to jednak to nadal tylko 10-tki i mają swoje ograniczenia. Wnioski: 1. tym bardziej nie iść sam up7 tylko w połączeniu z wymianą głośników. 2. jak już z nowym zestawem głośników to do rozważenia czy: - 10-tki = zestawy dedykowane do bmw; - spróbować w m-ca 10-tek wsadzić coś większego bez ingerencji w auto (może 13-tki by weszły - tego nie wiem); - ingerować w auto i zrobić "niefabrycznie" ale z pełnym wykorzystaniem możliwości up7; Nie miałem czasu na dłuższą zabawę z ustawieniami - spróbuję ustalić ile da się wycisnąć na maksa z głośników jakie mam i dam znać.
  7. Dziś / jutro nie mam jak, ale piątek ściągnę tool-a, sprawdzę i dam znać - nie montowałem sam tylko u dystrybutora match-a, setup ogarniał na swoim kompie. Tak, dałem Audio System przód i Match tył - wymieniłem wszystkie: centralny, drzwi, słupki i suby oraz tył. Z muzą to nie trzymam się konkretnego nurtu, o ile w domu leci praktycznie wszystko poza house / techno to w aucie lubię klimaty sprzyjające "dynamicznej" jeździe.
  8. Up7 i nowe głośniki na pokładzie :) - nie ma najmniejszego porównania do opcji 676, po prostu przepaść. Polecam tę zmianę, mimo że głośniki jeszcze nie wygrzane i można liczyć na lepszy efekt krótkie podsumowanie przed/po: 1 - sugeruję przy zakupie up7 poważnie rozważyć zmianę fabrycznych głośników. Przy cenie zakupu samego up7 +/- 3,5tyś bez wymiany głośników fabrycznych a później cięciu Hz do ich możliwości moim zdaniem będzie spory niedosyt, chyba że ktoś ma up7 sporo taniej lub kupi używkę. 2 - głośnik centralny - zaskoczył mnie, że może robić taką robotę :). Fabryczny wypadał przeciętnie, przy up7 i dobrej jakości głośniku centralnym pojawia się zupełnie inny efekt; 3 - warto zrobić setup pod konkretne auto/"pod ustawienie fotela" - wgrane "uniwersalne" ustawienia w up7 wypadają przeciętnie przy dostrojeniu "pod konkretne auto" - warto skorzystać z możliwości wprowadzenia własnych ustawień; 4 - jeżeli ktoś oczekuje, że z up7 przy max głośności będzie mu ciężko "wysiedzieć w aucie" to się zawiedzie ;). Dla mnie jego moc to jedyny drobny niedosyt - gdyby można było nieco więcej z niego wycisnąć byłoby idealnie.
  9. Montaż, wzmacniacz i komplet głośników +/- 7 tyś, ale sam match 7 to już niemała kwota, a pozostaje ryzyko że efekt nie bedzie wart wydanej kasy jak reszta fabryczna nie podoła. Poza tym jak faktycznie padnie głośnik albo efekt będzie poniżej oczekiwań to trzeba robić kolejny montaż, kolejne strojenie - dodatkowa wydana kasa. Wyjściowo też zakładałem zakup samego match up7, ale jak zacząłem pytać i szukać info na ten temat to po zebraniu różnych opinii za i przeciw uznałem, że jednak nie będę ryzykował tylko zrobię raz a dobrze ;).
  10. Na alle.. dedykowane do BMW zestawy Audio System x200 plus evo oferują za 2199zl z wysyłką, niektórzy oferują też montaż w tej cenie. Zestaw to 2 suby pod fotele, 2 wysokotonowe w słupki, 2 midbasy w drzwi i zwrotnice, wszystko p&p w m-ce fabrycznych. Topowy Hx200 dust evo 3099zl. To systemy na przód, jeszcze pozostaje do rozważenia zakup głośnika centralnego i tylnych.
  11. w zeszłorocznym CAR HIFI w kategorii zestawy dedykowane do BMW bardzo dobrze wypadła firma AUDIO SYSTEM - swoimi zestawami p&p serii dust evo i plus evo zajęła dwa pierwsze m-ca przed dużo bardziej znanymi producentami, słuchałem zestawu który zajął 2 m-ce i wg mnie jest naprawdę ok, cena też ujdzie dlatego taki wybór.
  12. Też nie będę robił sam tylko odstawiam auto do fachowca. Montaż min. 2 dni, strojenie 1 dzień. Zdecydowałem sie zainwestować w napisanie setupu specjalnie pod mój samochód wraz z czasówką DTA i prekorekcją - fabryczne setupy nie mają ustawionej czasówki ani korekcji, tylko zrobiony "na oko" podział sygnału na 6 głośników. Miałem możliwość odsłuchania zestawu z tym match-em i ustawieniami oferowanymi przez producenta "pod model" oraz z napisanym setupem pod ten sam model - nie spodziewałem się, że może być taka różnica w jakości tylko dzięki setupowi.
  13. Znalazłem gdzieś w necie, chyba bimmerpost albo inne forum. Nie wiem czy prawda ale jeżeli ten Match up7 jest +/- 4 x mocniejszy od fabrycznego w opcji 0676 (a moc fabrycznego jest zbliżona do wzmacniacza dobrego radia samochodowego ;)) , to faktycznie "zapas" fabrycznych głośników moze okazać się niewystarczający. Zależy mi na fabrycznym wyglądzie, dlatego wybór padł na zestawy głośników dedykowane do BMW, pasują p&p w miejsce fabrycznych bez żadnych cięć, przeróbek itp.
  14. Jak nic się nie wysypie to w najbliższą środę dam znać co i jak. Demontuje opcję hi fi 0676, na pokład trafi Match up7 skonfigurowany z Audio System X200BMW Plus EVO przód, EX80SQ centralny i Match MS 4X-BMW.2 tył. Przed podjęciem decyzji szukałem info na ten temat - znalazłem informacje ze fabryczne głośniki nie wytrzymują długo z up7 (podobno dźwięk nawet przyzwoity, ale szybko padają), no chyba ze up7 zostanie skręcony ( wg mnie to nie ma sensu - dlatego postawiłem na kompleksową zmianę).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.