Skocz do zawartości

Kwiatostan

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G31, 2017r, 520D
  • Lokalizacja
    Chełm
  • Zawód
    Elektryk

Osiągnięcia Kwiatostan

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Panowie poratuje ktoś jakimś linkiem do ściągnięcia aktualnej wersji INPY-P oraz INPY-D, i jak to możliwe to jeszcze NCS oraz DIS. Posiadam kabel ENET ale co nie znajdę jakiś linków to albo wygaszone albo nieaktualne, a chce skasować parę błędów w serii G. Z góry dzięki Pozdrawiam
  2. Kurde nie pocieszyłeś mnie :( No nic mam nadzieje że znajdzie się ktoś komu udało się rozwiązać ten problem, ewentualnie poleci jakiegoś magika elektryka w woj. Lubelskim w okolicach Chełm-Lublin.
  3. Witam, mam taki dziwny problem z prawym światłem stopu. Przeszukałem dokładnie forum i google i takie samego przypadku jak mój nie znlalazłem. Zacznę od początku, przy ekslopatacyjnej wymianie nadgorliwy mechanik odpiął mi niepotrzebnie akumulator. Po podpięciu wyskoczył błąd szyberdachu. Po podjechaniu do mechanika i skasowaniu błędu szyberdach odżył, ale niedługo później wyskoczył błąd przepalonej prawej żarówki od światła stopu. Zdziwiłem się gdy się okazało że światło stopu działa, ale po przerobieniu forum doczytałem że może żarówka kończy żywota, może styki itp itd, więc żarówkę zmieniłem i dalej wyskakuje błąd. Więc stwierdziałem że widocznie wystarczy podpiąc pod kompa i skasować ten błąd od przepalonej żarówki skoro wszystko jest ok. Więc podjechałem do mechnika i tu zdziwienie, po skasowaniu błędu od razu pojawia się z powrotem. W domu nie dawało mi to spokoju, więc poszedłem jeszcze raz te światła sprawdzić i co się okazało, po włączeniu zapłonu przy pierwszym wciśnięciu pedału hamulca prawy stop faktycznie nie świecił, po następnym wciśnięciu działa już normalnie, i tak się dzieje za każdym razem gdy się wyłączy/włączy od nowa zapłon. Wybaczcie że się rozpisałem ale chciałem dokładnie przedstawić istotę problemu. Nie mam możliwości podpiąć się samemu pod kompa i każde kasowanie błędu to dodatkowy koszt 50zł, a mam wrażenie że tu problem twki w czymś innym, tylko nie bardzo wiem w czym. Czy może wiązka gdzieś uszkodzona, czy jakiś moduł świateł? Dodam że inna żarówka w tej prawiej lampie jest delikatnie czarna ale nie zmieniałem jej bo nie jest od STOPu, ale tak sobie myślę że może wszystkie wymienić? Ale problem jest tylko ze STOPem i teoretycznie inna żarowka nie powinna mieć znaczenia? Może ktoś miał taki problem, albo ma jakąś sugestie gdzie szukać przyczyny. I takie jeszcze dodatkowe pytanie, czy przy każdej zmianie żarówki trzeba podpinać się pod kompa i kasować błąd? Jak zmieniałem kiedyś z przodu ksenon albo do ringów to bez kompa się obeszło. Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc
  4. Witam, jestem laikiem w tym temacie. Mam bmw e90 2007 rok i z tego co wyczytałem to te mapy będą u mnie działały. Tylko pytanie jak to zrobić, trzeba każdy obraz sciągnąć i nagrać na 3 płyty DVD? bo do tej pory mam w samochodzie 1 płytę ze starą mapą polski, a teraz 3 płyty to będzie rozbie na poszcególne kraje europy i de facto ja będę korzystał tylko z tej jednej gdzie jest mapa polski? CHodzi mi o to czy jest sens sciągać wszystkie trzy pliki. A drugie pytanie, to sciągam plik i trzeba go jakoś wypakować żeby nagrać na płytę czy bezpośrednio oraz na płytę wrzucić i będzie działać? Pozdrawiam i z góry przepraszam za noobskie pytania ale naprawdę jestem ciemny w tym temacie.
  5. Kolego nie jestem poszukiwaczem okazji, jak pisałem w pierwszej wiadomości w tym wątku mój kolega poprosił mnie opinię o tym samochodzie bo szuka sobie E90 a nie ma rozeznania w tej marce, i mi też coś nie grało z tym rocznikiem i liftingiem w tym roku, ale biorąc pod uwagę że nie jestem specjalistą w tym temacie dlatego dałem zapytanie na forum żeby mieć pewność że nie doradzę głupot znajomemu.
  6. http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e90-320-sedan-163-km-lci-lift-od-prywatnego-uzytkownika-warszawa-ID6y5GIr.html oraz VIN WBAVC31040VC37090 Wypowiedzcie się Panowie co sądzicie o tym egzemplarzu i czy warto sobie zaprzątać głowę czy szukać czegoś innego.
  7. Panowie, mam takie pytanie, znajomy szuka sobie E90 tak do 35k zł i prosił mnie o poradę. Znalazł w Warszawie BMW e90 320d 163KM LCI LIFT przebieg poniżej 150k km. Tak na pierwszy rzut oka wszystko w porządku, pierwszy właściciel w kraju, książka serwisowa. faktury napraw i zgodził się na wizytę w ASO celem dokładnego sprawdzenia auta. I ja mu mówię że jak wszystko jest tak jak on mówi to warto podjechać i sprawdzić ten samochód. Ale tak coś mnie tknęło że na aukcji podana jest moc 163KM, i 2007 pierwsza rejestracja/rok prod 2006. Moje pytanie jest takie, w którym roku był lift tego modelu? Ja sam mam e90 z 2007 roku z maja i jest to wersja z przed liftingu i ma 163KM, myślałem że lifting był w 2008r i że tam już było 177KM. A z tego co wynika z tej aukcji to rok prod 2006r a światła i maska już poliftowe, także jak to jest z tym liftingiem? Jutro ma dostać znajomy nr VIN jeśli facet nic nie będzie kręcił. Pozdrawiam
  8. Witam, Panowie mam takie pytanie, trochę przespałem akcję serwisową (narodziny dziecka i głowę miałem czym innym zaprzątniętą) i mam takie pytanie. Moje BMW jest z 2007-05-18 , silnik: M47/T2, przebieg w chwili obecnej 205k km. Czy mój silnik obejmuje akcja serwisowa czy dotyczy tylko tych nowszych silników z początku produkcji N47? Drugie pytanie czy jeśli akcja serwisowa nie dotyczy mojego silnika i rozrząd nigdy nie wymieniany i nic nie słychać żeby się rozciągnął i generalnie silnik pracuje idealnie to czy wymieniać go na własny koszt czy raczej nie ma takiej potrzeby? Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam
  9. I ja się dołączam do prośby do ponownego wrzucenia fotek
  10. Mi generalnie chodzi o zamianę karoserii z sedana na kombi, silnik akurat nie jest istotny aczkolwiek gdybym miał do wyboru dwa takie same egzemplarze jeden z silnikiem 2.0d a drugi 3.0d z różnicą cenową w przedziale 5-10 tyś zł to raczej bym wybrał 3.0. Aczkolwiek tak jak napisał kolega Vapor to nie zgodzę się że kultura pracy silnika 320d jest taka tragiczna, jeśli chodzi o awaryjność to do tej pory nie miałem najmniejszych problemów z tym silnikiem, kolektor nowy pół roku temu wsadzony, DPF również, do tego dbam o turbinę i silnik chodzi jak zegareczek, wiadomo że 330d pod każdym względem lepszy ale 320d nie ma tragedi jak niektórzy piszą. Zresztą powiem inaczej, jak bym miał do wyboru 320d z automatem a 330d bez automatu w tej samej cenie to bym wział 320d w automacie :)
  11. Może i macie rację. Ja nawet nie brałem pod uwagę e61 bo moją obecną e90 jeździ mi się bardzo fajnie,a z tego co się orientuję to e61 sa bardziej komfortowe i nie trzymają tak fajnie w zakrętach jak e90 ale w sumie teraz komfort będzie ważniejszy niż sztywniejsze zawieszenie. No nic, to trzeba teraz szukać modelu e61. Dzięki za rady :)
  12. VIN WBAVC31070VC77826 , może ktoś byłby zainteresowany kupnem, jak coś mogę zdjęcia podesłać na maila. Cena jeszcze nieznana :) A co do dealera i jego prowizji to pewnie masz rację, ale ja jak kupiłem swoją to od nowości była w tym samym salonie serwisona także przebieg i historia na 100% pewna i tylko tym się kierują kupując u dealera. Aczkolwiek ciekawe czy ode mnie by wzieli w Niemczech w rozliczeniu. Druga sprawa zgadza się to wszystko co piszesz o akcyzie i tylko to jest główny problem czy jest sens nad tym myśleć, z drugiej strony silnik 330d z takim przebiegiem to aż ciężko uwierzyć że jeszcze z tego roku można znaleźć taki egzemplarz. Tak przeglądając ceny na allegro to byłbym w plecy bardzo dużo pieniędzy, realna cena jaka by mnie interesowała to 40-45 000 zł ale czy ktoś da za samochód z 2007r z przebiegiem prawie 200k km tyle pięniędzy gdzie na allegro można kupić nowszy rocznik o 15k zł taniej? Chyba że się wygłupiłem z ceną, dlatego też m.in. założyłem posta na forum żebyście mnie wyprowadzili z błędu :)
  13. Witam. Interesuje mnie konkretnie ten model http://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/1164893/8 Jak w temacie zastanawiam się czy to ma sens taka zamiana. Swoją 320d kupiłem również w niemieckim salonie 3 lata temu za 15k euro. Teraz z racji tego że dziecko w drodze bardziej praktyczne byłoby kombi i z tąd ten pomysł. Nie wiem tylko czy nie będę za bardzo stratny. Ile jestem w stanie wziąść za swoją dopieszczoną e90 320d w automacie, wersja wyposażenia bardzo podobna jak w tej e92 z linku powyżej. Główne różnica to silnik i przebieg (u mnie jest 194 000 km). Zdaję sobie sprawę ze stracę na tym ale ciężko mi określić ile - czy 10 000zł czy 20 000zł? Jak ktoś ma jakieś doświadczenie przy wycenie samochodów to byłbym wdzięczny za każdą opinię. Dodam również że nie będę planował tego samochodu sprzedawać przez najbliższe 5 lat Pozdrawiam
  14. No właśnie podpinam się pod to pytanie (teoretycznie od tego powinienem zacząć :P) czy wogóle jest sens się tym przejmować jeśli stukanie nie jest mocno rażące, czy możę to w jakiś sposób uszkodzić wentylator lub cokolwiek innego?
  15. dzięki koledzy za rady. zanim zdemontuje zobacze co mi pomoże chwytak z magnesem kupiony na allegro, a dopiero potem demontaż. ps. patryk a po ponownym montażu nie było rzadnych trzasków ani luzów? bo tego się boję najbardziej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.