Skocz do zawartości

Patre

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    ISLANDIA

Osiągnięcia Patre

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Jesli chodzi o ELTRONIC Rumia , to znalazlem wiele postow narzekajacych i przestrzegajacych przed robieniem czegokolwiek u nich. viewtopic.php?f=21&t=223865 Naprawde wiele osob narzeka na ich uslugi .
  2. Czy moze ktos polecic dobrego speca ,warsztat , ktory regeneruje sterowniki abs. Najlepiej na terenie Trojmiasta. POZDRAWIAM
  3. Czy mozliwe zatem aby obie skrzynie mialy takie samo oznaczenie A5S 310Z ? POZDRAWIAM
  4. W mojej E39 523i z 96´z automatyczna skrzynia biegow A5S 310Z padl 3ci bieg i po dwojce przechodzi w tryb awaryjny. Znalazlem uzywana skrzynie A5S 310Z, ktora jest z modelu 323 z 95´. Problem polega na tym , ze moja skrzynia to tiptronic, a tamta 323 triptronic´a nie posiada. Czy mimo tego samego oznaczenia skrzyni (A5S 310Z) ta od 3ki nie bedzie pasowala do mojej 5ki? Czy moze tiptronic to moze tylko element sterowania skrzynia ? Prosze o pomoc.
  5. Podobno te czerwone,wyjazdowe tablice sa wazne tylko 5 dni. Kolezanka dzwonila do urzedu komunikacji w Niemczech. Moze ktos to potwierdzic?
  6. Potrzebuję aktualnych danych: 1.Jak długo ważne są żółte tablice i ile kosztują? 2.Jak dłudo ważne są czerwone tablice i ile kosztują? 3.Ile kosztuje ubezpieczenie niemieckich tablic? 4.Czy zniesiono akcyzę na rzecz opłaty "ekologicznej" (złomowania)?
  7. Na stronie autocentrum.pl w raportach spalania modeli E-34 wychodzi ,że 520i spala więcej niż 530i.Czy to możliwe?
  8. Coś pięknego.Tylko ,że ja jestem pesymistą i myślę ,że ewentualne znalezienie czegoś takiego zajęłoby mi z rok czasu przy zjeżdżeniu tysięcy kilometrów i oglądaniu tyluż też aut.O ile w ogóle jest to możliwe. Moim skromnym zdaniem jeśli ktoś posiada dobre BMW nawet z lat 90-tych to po co miałby go zmieniać.Chyba ,że trafił 6-tkę w LOTTO! :modlitwa:
  9. Właśnie ,że widziałem coś takiego http://www.autoscout24.pl/home/index/detail.asp?ts=7836724&id=qarvcqod3ga&sc=&make=13&eurofrom=2500&euroto=4000&zip=29451
  10. Niestety ,ale na to wygląda.Zdecydowałem szukać jednak w Niemczech,bo jakoś znając nasze krajowe numery blacharskie itp. to nie liczę na znalezienie auta w dobrym stanie.Dodatkowo nie mam czasu na wyjazdy do Niemiec i szukanie dobrego BMW ,bo będę tylko na urlop. Pozostaje mi zatem -tak jak wpomniałem -droga internetowa.Poszukać odpowiedni samochód ,a tam na miejscu "stary" mechanik obejrzałby go ,przetestował ,zajrzał gdzie trzeba i ewentualnie kupił.[/img]
  11. Moja sytuacja zmusza mnie do kupna samochodu drogą internetową,tzn. auto znajduję w necie i zlecam kupno komuś "obcykanemu" w temacie. Niestety nie mam możliwości zrobienia tego samemu. Czy znacie jakieś polskie bądź niemieckie adresy internetowe ,gdzie można znaleźć dobre BMW?
  12. Dzięki bardzo wszystkim za opinie.Myślę ,że po analizie tych wszystkich zdań kierował bym się ku E-34: - 525i lub (nad czym ciągle się zastanawiam)525 TDS, -skrzynia manualna, -rocznik od 1993 do ile się uda, -fajnie było by poszukać wersji wypasionej z białą,skórzaną tapicerką, Ja akurat myślę szukać w niemczech,bo czy u nas w kraju jest szansa znaleźć coś takiego w b.dobrym stanie?
  13. Im więcej czytam na różne tematy w tym forum BMW tym mniej pojmuję. Wielu poleca 525i i prawdę mówiąc o takiej jednostce też myślałem, ALE doczytałem się, że ktoś miał 535i i napisał ,iż stosunek moc\spalanie to: osiągi żadne a zużycie paliwa ...wiadomo -porażka. Co za tym idzie?Jeżeli 535i ma osiągi żadne to co robi silnik 525i ,nie mówiąc o dieslu? Chyba ,że ten kolega ma też Porsche albo inną rakietę.Tego nie wiem. Jechałem 525i i w moje wrażenie było takie ,że jak to auto złapie swój ciąg na 3-ce to potrafi nieźle wyrwać.
  14. Jestem bardzo zainteresowany kupnem BMW serii 5,rocznik od 1993 z silnikiem benzynowym.Pytanie moje jest następujące.Jakiej mocy silniki polecają użytkownicy w przypadku serii 5 (oczywiście chodzi mi o wytrzymałość). Z tego co zdołałem się dowiedzieć to silniki DIESLA w naszych krajowych warunkach nie sprawdzają się.Podobno chodzi o słabą jakość oferowanego w sprzedaży oleju napędowego.Czy to prawda?Może ewentualnie diesel świeżo sprowadzony do kraju posłużył by jeszcze przez jakiś czas?[/code]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.